Watch Anime Online

Watch Hamatora The Animation Episode 4 Online

AUEngine is online. Click here for AU Mirrors Status List | Fall 2014 Anime Lineup!! Vote Now!! | Join our forum today!
Join the 4th edition of AU's EUW League Tournament | Requested name change but can't log-in, click here | Winter 2014-15 anime chart

Hamatora The Animation Episode 4

Loading Video...
Please wait while the video loads. If it doesn't load within 1 minute, please refresh your browser.
Uploaded by: LordK 11 months ago
Video Site: AUEngine
Language: Subbed
Report Broken Video
Please check the videos below first before reporting. These videos are also for Hamatora The Animation episode 4. If none of them is working, then report it.

Using this form, you can report broken and invalid videos. We will try to fix it ASAP and will be up in not more than 24 hours upon reporting. Abusing the report function (eg: repeatedly reporting videos which are actually working) will result in an IP ban.



Please enter a brief explanation regarding your report.

If the video doesn't work, try a different video below.

Top Rated Comments


haha that scene of the old lady bumping the other car was hilarious.

valfar09
11 months ago


Watch it in VidBox its HD !
I think this anime deserves a lot more attention, the story line is great, the characters are just unique, the sound track is so good and theres a lot more to say. I want to find out what Minimum Moral has and I cant wait till Nice and Moral meet

Elixrr
11 months ago

What People Are Saying


0

wait, he prays but never said amen...

jeobat19
2 weeks ago


0

haha the old lady!! That last was soo kawaii~!!! His sneeze is so cute!!! =3=

Armi_Raizel
2 months ago


0

That part at the end was KINDA cute..

Novix
2 months ago


0

haha..the old lady bumping the car lol

Oukinishi77
3 months ago


1

From the start, i tot those two were trying to commit an Murderer == and Honey has some nice BANG

Heavenfire96
4 months ago


1

honey oppai:}

hshomes
4 months ago


0

Haha go granny go!

yugikitten
5 months ago


1

Honey has a lot of plot.

dragnorok
5 months ago


1

its like a low budget version of durara

sasidharan408
5 months ago


0

It's kinda Ironic the villain's name is Moral and yet he's doing immoral things.

Yukikaze43
7 months ago


0

able to smuggle in gun parts, little girls been kidnapped japanese airport security sucks

antipurefaith
7 months ago


0

So this is kinda like Psycho Pass with funky colors and unique powers. Okay.

GetReal999
7 months ago


0

@Bato_Kusanagi-san, Coincidentally, i just finished watching Psycho-Pass and yes, He's like Makishima! Only Makishima is really really smart and was more like an anti-hero than the villain.

Nikeekun
9 months ago


1

Meh, Moral = Shoko Makishima wannabe.

Bato_Kusanagi
9 months ago


3

For one, I cannot stand it when Honey kisses her 'Mighty'. Secondly, Moral is actually quite kind when he gave his jacket to a boy... And Nice, " He might be just like me ". Hi! Hi! Looks like something's gonna happen pretty soon~

Insane_leodel
9 months ago


1

Honey's Mighty script is like Mirai Nikki's thingie

cherry_lyn
9 months ago


1

By the time she's done watching ten minutes into the future wouldn't the ten minutes she was watching have already happened?

Jinn
9 months ago


2

Crap now I'm scared of watching videos mutiple times since I'm 15 >.

xxanimeee
9 months ago


0

so far this plot is really good, not much main story or foundation but its flowing.

living_laser
10 months ago


0

oppai! oppai! oppai! oppai! oppai! oppai! oppai! oppai! oppai! oppai! oppai! ;D

saras008
10 months ago


0

minimums remind me of contrators from darker than black

aru
10 months ago


0

I wonder why animes always mention Hawaii for vacations. It's not even that beautiful here. There are more beautiful beaches than Hawaii.

miiboo
10 months ago


0

Who ever thought that Nice is the number 1 top student.....

LOL_ONE_PIECE
10 months ago


0

Anyone want a bloodstained jacket? No? More for this kid then.

FlameHaze3
10 months ago


0

epic grandma xD

Enzyme
10 months ago


0

Moral is kinda funny

North
10 months ago


0

When he gave his coat to the littl boy..
Lol, I thought he was just being nice. : p

Enlightment
10 months ago


0

badass granny

Athrun434
10 months ago


0

Moral gave the kid a bloody jacket. What a bitch

anime_gyal12
10 months ago


0

and i though the bad guy have a golden heart, but when i see the coat got in the end got BLOOD. i was like BASTARD i feel for it!

aLGeexD
11 months ago


0

Moral reminds me of Makishima Shougo of Psycho Pass, but I see I'm not the only one. But not only reminds this anime of Psycho Pass, but also Durarara. Like the vibe and how the storyline and the pieces connects together at the end.
For some reason I'm glad I know german.

Euphy19
11 months ago


0

Its funny to think that everything they show in every episode has a connection to the main plot. Every little detail has a connection. And does the chinese looking guy knows everything or something?

Spectator
11 months ago


0

What a badass old lady!

ardieport21
11 months ago


0

Three reminds me of Ganondorf. Even better with his minimum and the fact that he reads manga. I love this series so much.

EnemySlime
11 months ago


1

Honey is so cute! whatsmore she got big oppai! totally love her!

yuri_hakana
11 months ago


0

more please

Dahaka0174
11 months ago


0

LOL.....old lady scene XD rofl but this series is pretty nice, it really reminds me of code breaker :D ^_^

Most_Want3D
11 months ago


0

heroes anyone? superpowers ..take powers by doing a surgery on the brain...

if morals minimum is absolute understanding the it is a ripoff..(but i still like it)

anime_addict
11 months ago


0

that guy like makishima...waaaay too similiar...that villain deserve a respect!...doing things for fun...though makishima was to break the cybil system...

shiniz
11 months ago


0

i've been wondering for a while but, i think every old-woman in this anime is not normal
xDD

OwL_kun
11 months ago


0

The day that we all await is the day Nice and Moral meet. There must be a reason why they're so alike.

PrincessRomansu
11 months ago


0

lol when the guy gave the boy the jacket at the end

Creator1998
11 months ago


0

To think this is already so good and it's only episode 4

SilentKarma
11 months ago


0

That Hajime girl seem the type who has an awesome power . Can't wait to see her in action XD

JohnViBritania
11 months ago


0

God that new girl already annoys the shit out of me lol. I wonder if they hired a german speaking person for the beginning, that was some pretty good german. God I love Morel's golden Magnum and how he just blew that guy's brains out, now that is an interesting villain I want to see more of.

KingZDj
11 months ago


0

THIS EP WAS SO GOOD!! :O
HONEY TSUNDERE OPPAI LOL
and hmm...Nice and Moral = Kougami and Makishima?!?!?
That granny is so boss XD i don't even understand LOL

Kiroskai
11 months ago


0

Birthday is like Tsuchimikado Motoharu? Index

YuSha
11 months ago


0

so NICE is #1 xD Accelarator miss you!

YuSha
11 months ago


0

I really want to play the ending song in my guitar

DarkIce
11 months ago


0

That next episode sounds hot.

MariH0ne
11 months ago


0

The name was... Katsuragi, Yuuki?! hahaha lol TWGOK and To Love-Ru :)

arvin1219
11 months ago


0

This episode was so funny. (y)

NiiKun
11 months ago


0

this show is getting more n more interesting! it truly deserve more attention!
i love the characters, they are all so unique! the story line is also interesting! definitely one of the good ones this season!

riko_chan
11 months ago


0

moral reminds me makishima in psycho pass and rin in free! because shark teeth

reishie
11 months ago


0

that grandma is badass as fuck!! :D

kuretosu
11 months ago


0

Boobs at the first episode! Nice! And no one survive my operation table? Still that old lady go to him for inspection

mikaroro
11 months ago


0

This anime reminds me of durarara mixed with the K Project. Fucking awesome.

JDEALS
11 months ago


0

lololol the old lady driving the car like a badass...

lightningwave
11 months ago


0

LoL, that Moral, is sick~~ xD

RemnantMemory
11 months ago


0

honey so cute~ and that racks!

BevanBaka
11 months ago


0

my charm is 3 ampere ROFL

Firerider
11 months ago


0

The blonde guy with animal face looks like that lion-dude from digimon XD

Old lady bumping cars like a boss B)

Moral is just too badass >:D

playtime
11 months ago


0

Honey is pretty useless without her mighty... It would be better if she has lots of mighty with her.

shanapoop
11 months ago


0

my charm is 3 ampere ROFL

Firerider
11 months ago


0

well, this episode flew by me.

BigBlackBrotha
11 months ago


0

moral is like johan + makashima

reitzert
11 months ago


0

I wonder what would happen if Nice and Moral meet

elzurdo
11 months ago


1

Its always curtious to hand someone a blood covered coat if there cold lol Idk why but I thought the kid was gunna explode or something.

MellowD
11 months ago


1

Took me a while to realise Honey and the tiger dude where like beauty and the beast lol

MellowD
11 months ago


1

"Turn them down!" XD what a hater

MellowD
11 months ago


0

The only thing Nice did this episode was catch a dog!

TheWooWooKid
11 months ago


0

my # 1 action anime this season

darkness288
11 months ago


0

MP4Upload is HD...
did you guys just discover that? its been like that since forever

DeathBlazer
11 months ago


0

The similarities between the protagonist and the antagonist are eerie.

PandorasBox12
11 months ago


0

That Granny Scene with the car has me in Years >.>, Number 1 anime this season by far just because of that....Now to finish the episode.

tucker4321
11 months ago


3

Kaze no stigma is a load of shit compared to this..

JyuLegacy
11 months ago


0

EPIC granny is EPIC!

kaki_kuda
11 months ago


0

lol@ that old lady when i saw that was like WTF!!!

kabuto1000
11 months ago


0

@StrawHatJosh he's #1 bc hes stupid smart and also bc of physics. If you don't get that last part maybe in a couple of years you will be like "ohh so thats what that super random dude whose name I cant recall meant".

AzureBlackrose
11 months ago


0

Kaze no Stigma? Anyone? This ep was like a copy of one of KnS arc.

Peppeswe
11 months ago


0

This kinda resembles Psyco-pas but with super powers

Bisuke
11 months ago


2

i kinda agree what moral is doing,its just up to those who their wishes granted on how ti use them...except the part where he just kills//
@ichika....:hahaha lol yo,"nice as a girl?" haha wer did thought come from,,,ehehehe gd 1

Star40
11 months ago


0

beware of old grannies, they can turn violent any moment, especially on the road.
i feel sorry for that kid receiving the bloodied coat, he is going to get arrested without knowing why. everyone in the exam centre is going to look at him with fear.
the villain is really cold blooded, he kills and makes other kill for a bit of fun. what would happen when he meets Nice?

drgcommander
11 months ago


0

That old lady is insane if that ever happen in real life crime committed by a 90 something year old lady driving a vehicle I would prepare to pack my stuff for the end of the world lol

I definitely agree that we want to see more of Nice flashy ability and why exactly is he number one

StrawHatJosh
11 months ago


1

And Moral too.....Cute sadist with Gorgeous figure....hehe

IchikaOrimura
11 months ago


0

this villain is very similar to the villain in psycho pass anime

Fear1596
11 months ago


2

*Imagining Nice as girl* OMFG *_* that would be sexyness and cuteness with nice size......probably 70E-80E :3

IchikaOrimura
11 months ago


0

this gives me some phycho pass vibes about how the bad guy and protagonism are alike loving it

narutotype
11 months ago


0

I want to see more of Nice being a bad ass with his powers, not using it to get change back from a dog lol

Kanzashi
11 months ago


0

Obaasa is a bad ass. Driving dangerously and wondering if you will make your flight.

jayflavor
11 months ago


0

Four eyes lol

Xeon
11 months ago


0

Watch it in VidBox its HD !
I think this anime deserves a lot more attention, the story line is great, the characters are just unique, the sound track is so good and theres a lot more to say. I want to find out what Minimum Moral has and I cant wait till Nice and Moral meet

Elixrr
11 months ago


0

So action animes get pool episodes too.

Death_Angeloid
11 months ago


0

Hahaha...Megane, welcome to the world of Shinpachi...

Turkak
11 months ago


4

Onnestly i'm dissapointed i was waiting for a big clash between nice and that white haired villian after that big cliffhanger in episode 3 but then we get this -.-

ReaperOfSpades
11 months ago


1

haha that scene of the old lady bumping the other car was hilarious.

valfar09
11 months ago


1

I just finished Tokyo Raven and then this say 5 minutes ago,officially a perfect day.

Death_Angeloid
11 months ago


2

Truly First!

Fear1596
11 months ago


4

I WANT TO SEE HAJIME IN ACTION THAT WOULD BE COOL WITH HER STYLE AND WHILE EATING XD

Master_Fryll
11 months ago

Latest Forum Discussions

  1. Scorcher on Does anyone 'not' have a smart phone? — 2 minutes ago
  2. Roronoa_Zoro on Rate the Anime OP/END — 9 minutes ago
  3. Scorcher on Which character gives you the biggest feels? — 9 minutes ago
  4. RA272Nirvash on Writing - Pictures 4 1K Words | Reverse — 9 minutes ago
  5. Deadline on Listening To... — 14 minutes ago

On-Going Anime

  1. Abarenbou Kishi!! Matsutarou Subbed
  2. Ai Mai Mi: Mousou Catastrophe Subbed
  3. Ai Tenchi Muyo! Subbed
  4. Ai Tenchi Muyo! (AU Edition) Subbed
  5. Aikatsu! Subbed
  6. Akame ga Kill! Subbed
  7. Akame ga Kill! Theater Subbed
  8. Akatsuki no Yona Subbed
  9. Amagi Brilliant Park Subbed
  10. Anime Mirai 2014 Subbed
  11. Ano Natsu de Matteru Special Subbed
  12. Ao Haru Ride Subbed
  13. Ao Haru Ride: Unwritten Subbed
  14. Avatar: The Legend of Korra Book 4: Balance Subbed
  15. Bakumatsu Rock Subbed
  16. Barakamon Subbed
  17. Blade and Soul Specials Subbed
  18. Bonjour♪ Koiaji Pātisserie Subbed
  19. Cardfight!! Vanguard G Subbed
  20. Cardfight!! Vanguard: Legion Mate-hen Subbed
  21. Chuunibyou demo Koi ga Shitai! Ren Specials Subbed
  22. Chuunibyou demo Koi ga Shitai! Ren: The Rikka Wars Subbed
  23. Code Geass: Boukoku no Akito Subbed
  24. Cross Ange: Tenshi to Ryuu no Rondo Subbed
  25. D-Frag! OVA Subbed
  26. Daitoshokan no Hitsujikai Subbed
  27. Danna ga Nani wo Itteiru ka Wakaranai Ken Subbed
  28. Date A Live: Encore OVA Subbed
  29. Denki-gai no Honya-san Subbed
  30. Detective Conan Subbed
  31. Detective Conan Movie 18: The Sniper from Another Dimension Subbed
  32. Diamond no Ace Subbed
  33. Donten ni Warau Subbed
  34. Dragon Ball Kai (2014) Subbed
  35. Dragon Collection Subbed
  36. DRAMAtical Murder Subbed
  37. Fairy Tail Dubbed
  38. Fairy Tail (2014) Subbed
  39. Fastening Days Subbed
  40. Fate/kaleid liner Prisma☆Illya 2wei! Subbed
  41. Fate/stay night: Unlimited Blade Works (TV) Subbed
  42. Folktales from Japan Subbed
  43. Fran♥cesca Subbed
  44. Free! Eternal Summer Subbed
  45. Free! Specials Subbed
  46. Freezing Vibration Specials Subbed
  47. Futsuu no Joshikousei ga [Locodol] Yatte Mita. Subbed
  48. Futsuu no Joshikousei ga [Locodol] Yatte Mita.: Nagarekawa, Annai Shite Mita. Subbed
  49. Future Card Buddyfight Subbed
  50. Garo Honoo no Kokuin Subbed
  51. Gekkan Shoujo Nozaki-kun Subbed
  52. Gekkan Shoujo Nozaki-kun Specials Subbed
  53. Ghost in the Shell: Arise - Border:4 Ghost Stands Alone Subbed
  54. Girlfriend (Kari) Subbed
  55. Glasslip Subbed
  56. Gokukoku no Brynhildr Special Subbed
  57. Grisaia no Kajitsu Subbed
  58. Gugure! Kokkuri-san Subbed
  59. Gundam Build Fighters Try Subbed
  60. Gundam Build Fighters: SD Kishi Fighters Subbed
  61. Gundam-san Subbed
  62. Gundam: G no Reconguista Subbed
  63. Haiyore! Nyaruko-san W OVA Subbed
  64. Hanamonogatari Subbed
  65. Hanayamata Subbed
  66. Happiness Charge Precure Subbed
  67. Hero Bank Subbed
  68. Hi☆sCoool! SeHa Girls Subbed
  69. History's Strongest Disciple Kenichi OVA Subbed
  70. Hunter x Hunter (2011) Subbed
  71. Hunter x Hunter: The Last Mission Subbed
  72. Inazuma Eleven: Chou Jigen Dream Match Subbed
  73. Inou-Battle wa Nichijou-kei no Naka de Subbed
  74. Inugami-san to Nekoyama-san Special Subbed
  75. IS: Infinite Stratos 2 - World Purge-hen Subbed
  76. Jinsei Subbed
  77. JoJo's Bizarre Adventure: Stardust Crusaders Subbed
  78. Kaguya-hime no Monogatari Subbed
  79. Kaitou Joker Subbed
  80. Kanojo ga Flag wo Oraretara OVA Subbed
  81. Karen Senki Subbed
  82. Kenzen Robo Daimidaler Specials Subbed
  83. Kill la Kill Special Subbed
  84. Kindaichi Shounen no Jikenbo Returns Subbed
  85. Kiseijuu: Sei no Kakuritsu Subbed
  86. Kuromajo-san ga Tooru!! Subbed
  87. Kuroshitsuji: Book of Circus Subbed
  88. Kyousougiga Subbed
  89. Kyousougiga (OVA) Subbed
  90. Little Busters!: EX Subbed
  91. Log Horizon 2nd Season Subbed
  92. Love Live! School Idol Project 2 Subbed
  93. Love Stage!! Subbed
  94. Love Stage!! OVA Subbed
  95. Lupin the Third: Jigen Daisuke no Bohyou Subbed
  96. M3: Sono Kuroki Hagane Subbed
  97. Machine-Doll wa Kizutsukanai Specials Subbed
  98. Madan no Ou to Vanadis Subbed
  99. Madan no Ou to Vanadis: Tigre-kun to Vanadi-chu Subbed
  100. Magi: Sinbad no Bouken Subbed
  101. Magic Kaito 1412 Subbed
  102. Mahou Shoujo Taisen Subbed
  103. Mahouka Koukou no Rettousei Subbed
  104. Mahouka Koukou no Rettousei: Yoku Wakaru Mahouka Subbed
  105. Majin Bone Subbed
  106. Maken-Ki! Two Specials Subbed
  107. Mangaka-san to Assistant-san to Specials Subbed
  108. Marvel Disk Wars: The Avengers Subbed
  109. Momo Kyun Sword Subbed
  110. Mujaki no Rakuen Subbed
  111. Mushishi Zoku Shou 2nd Season Subbed
  112. Nanatsu no Taizai Subbed
  113. Naruto Shippuuden Subbed Dubbed
  114. Negima! Subbed
  115. Nihon Animator Mihonichi Subbed
  116. Nisekoi OVA Subbed
  117. Nobunaga Concerto Subbed
  118. Nozo x Kimi Subbed
  119. One Piece Subbed Dubbed
  120. One Piece 3D2Y: Ace no shi wo Koete! Luffy Nakama Tono Chikai Subbed
  121. Ookami Shoujo to Kuro Ouji Subbed
  122. Ore, Twintails ni Narimasu. Subbed
  123. Oreca Battle Subbed
  124. Orenchi no Furo Jijou Subbed
  125. Oshiri Kajiri Mushi 3 Subbed
  126. Persona 4 The Golden Animation Subbed
  127. Planetarium Uchuu Kyoudai: Itten no Hikari Subbed
  128. Pokemon Movie 17: Hakai no Mayu to Diancie Subbed
  129. Pokemon Omega Ruby & Alpha Sapphire: Mega Special Animation Subbed
  130. Pokemon XY Subbed
  131. Pri Para Subbed
  132. Psycho-Pass 'New Edit Version' Subbed
  133. Psycho-Pass 2 Subbed
  134. Re:␣Hamatora Subbed
  135. Re:␣Hamatora Subbed
  136. Recorder to Randoseru Mi Special Subbed
  137. Sabagebu! Subbed
  138. Sabagebu! Specials Subbed
  139. Sailor Moon Crystal Subbed
  140. Saint Seiya: Legend of Sanctuary Subbed
  141. Sanzoku no Musume Ronja Subbed
  142. Seirei Tsukai no Blade Dance Subbed
  143. Seirei Tsukai no Blade Dance Specials Subbed
  144. Seitokai Yakuindomo* OVA Subbed
  145. Sekaiichi Hatsukoi Movie: Yokozawa Takafumi no Baai Subbed
  146. Selector Spread WIXOSS Subbed
  147. Sengoku Basara: Judge End Subbed
  148. Shigatsu wa Kimi no Uso Subbed
  149. Shin Strange+ Subbed
  150. Shingeki no Bahamut: Genesis Subbed
  151. Shingeki no Kyojin Specials Subbed
  152. Shingeki no Kyojin: Ilse no Techou Subbed
  153. Shirobako Subbed
  154. Shirogane no Ishi: Argevollen Subbed
  155. Shounen Hollywood: Holly Stage for 49 Subbed
  156. Sora no Method Subbed
  157. Sora no Otoshimono Final: Eternal My Master Subbed
  158. Space☆Dandy 2nd Season Subbed
  159. Steins;Gate: Sōmei Eichi no Cognitive Computing Subbed
  160. Suisei no Gargantia: Meguru Kouro, Haruka Subbed
  161. Sword Art Online II Subbed
  162. Tamako Love Story Subbed
  163. Tenkai Knights Subbed
  164. Terra Formars Subbed
  165. Terra Formars (uncensored) Subbed
  166. Terra Formars OVA Subbed
  167. test Subbed
  168. The iDOLM@STER Movie: Kagayaki no Mukougawa e! Subbed
  169. Tokyo ESP Subbed
  170. Tokyo Ghoul Subbed
  171. Tribe Cool Crew Subbed
  172. Trinity Seven Subbed
  173. Ushinawareta Mirai wo Motomete Subbed
  174. Watashi ga Motenai no wa Dou Kangaetemo Omaera ga Warui! OVA Subbed
  175. World Trigger Subbed
  176. Yama no Susume 2nd Season Subbed
  177. Yami Shibai 2nd Season Subbed
  178. Youkai Watch Subbed
  179. Yowamushi Pedal: Grande Road Subbed
  180. Yu-Gi-Oh! Arc-V Subbed
  181. Yuuki Yuuna wa Yuusha de Aru Subbed