Watch Anime Online

Watch Nisekoi Episode 5 Online

Fall 2014 Anime Chart! | New Poll: Summer 2014 Anime Lineup! Vote now! | Join our forum today!
Create a magazine cover and submit it to our Create a Magazine Event! | Japan anti-piracy campaign | Requested name change but can't log-in, click here

Nisekoi Episode 5

Loading Video...
Please wait while the video loads. If it doesn't load within 1 minute, please refresh your browser.
Uploaded by: LordK 7 months ago
Video Site: AUEngine
Language: Subbed
Report Broken Video
Please check the videos below first before reporting. These videos are also for Nisekoi episode 5. If none of them is working, then report it.

Using this form, you can report broken and invalid videos. We will try to fix it ASAP and will be up in not more than 24 hours upon reporting. Abusing the report function (eg: repeatedly reporting videos which are actually working) will result in an IP ban.



Please enter a brief explanation regarding your report.

If the video doesn't work, try a different video below.

Top Rated Comments


Raku X Chitoge

IKKI1258
7 months ago


Raku X Onodera

IKKI1258
7 months ago

What People Are Saying


0

onodera

lucyhappy18
4 weeks ago


0

how can you guys know already which girl to support! i find it extremely difficult, and now i'm loving Ruri and Shu as well xD

SayuKami19
1 month ago


0

I'd laugh if Miyamoto was the real girl at the end...

yugikitten
1 month ago


0

of course ur gonna get mistaken as a perv, Your that freaking desperate to even think like that,Either spit it out or quit the BS, If you really like her ,you would confess, this act is pissing me off, either DO IT OR NO, don't get stuck of in the progress of doing it but making no progress

jeobat19
1 month ago


0

i had added this to my watch later list and its been 5 months already wow was waiting for few episodes to come out and got distracted by other anime's waiting for this and completely forgot about it

RobZombie21
2 months ago


0

u know what would be quite a crazy Twits? if there are 2 keys & 2 locket's & Ruri or Chitoge have the right key to Raku's locket (but she forgot about it, & key is some where at her home), it it would be so then writer Trolled us Big Time LOL, but for some reason that girl in Raku's dream looks more like Chitoge then Onodera, i got that feeling when i looked her smile

Sugram22
2 months ago


0

Nice Job Shu, u almost made made Raku do mouth to mouth to Chitoge LOL
i just like support chars that are either good or do pranks or both :D

Sugram22
2 months ago


0

Whahahah! Nice one Shu!

strider77
3 months ago


0

The progress in this Episode is unstoppable, both for the Onodera x Raku and Chitoge x Raku. Gotta love 'em both!

LOL SHU IS SUCH A TROLL LOL

Insane_leodel
3 months ago


0

His bestfriend is such a troll lol....fckn love Ichijo and Kirisaki

Cereal_Lover
3 months ago


0

5:07 I was waiting for this. Chitoge :3

6:26 What's funny, is that Ruri's probably gonna be his wifey in the future lol.

8:27 We've got a perverted Claude xD

We got trolled by that locker room key...AHH!

thi123
3 months ago


0


15:41 The length of the two's arguments is hilarious lol. True couple. Without hate, you can't have love, vice-verse. Meaninggg, their mirrored hate is mirrored love xD

16:42 Sweet! Another bonding moment :)

17:28 Wingman Maiko xD

23:24 CYANIDE chocolate? lol

23:40 HILARIOUS! Raku has the gangster blood in him, singing that song lol.



thi123
3 months ago


0

Raku X Chitoge or Raku X Onodera, who will win? :O

JLuis
3 months ago


0

some voices in this anime r so familiar

kaitokid96
3 months ago


0

the pool was shallow she said . . .

TsukiNoAi
3 months ago


0

raku's best friend is awesome
Hahaha

JayDeeDodotz
3 months ago


0

not a deep pool she says....

antipurefaith
3 months ago


0

That wasn't a pool, that's a freaking ocean! There's a shark and a shallow pool isn't as dark colored as that one at the bottom.

Yukikaze43
4 months ago


0

I mean Ruri not Raku ._.

blastyblasty
4 months ago


0

Ye raku adds in the harem i like her too :p

blastyblasty
4 months ago


0

They can stand in the pool they say,look in 17:02

patrickdxd
4 months ago


0

This romance is like Ashirogi Muto!!! T^T I'm moved by their romance... #teamOnodera

Editor_Hattori
4 months ago


0

Onodera is so adorable, with a matching cute voice of Kana Hanazawa.

Archenemy
4 months ago


0

Ok it might be romantic but does onodera really expecting him to wait forever even if he falls in love with another girl why the fu** doesnt she confess if she doesnt want him to date someone else. She might lose her chance if she doesnt hurry up.

RunicGlint0603
4 months ago


0

He saved her and not even a thank you? Wow..

busydude
4 months ago


0

dived = dove , can't edit my comment so.

Dei
5 months ago


0

on another side note, Shuu x Ruri . agree?

Dei
5 months ago


0

that epic moment! when Ichijo dived in to save Chitoge w/o any hesitation thus gave ruri a shocked!, well i know if it was Onodera it would just probably the same, but all m just saying is that moment was epic :)

Dei
5 months ago


0

So He can sing... And He is a great singer...

Kirito2134
5 months ago


0

ughhh
Onodera (as a girl myself) i completely understand you its not easy but hang in there you can do it

AnimationQueen
5 months ago


0

raku singing was cute

sasidharan408
5 months ago


0

did that Pool just became an ocean

larazr
5 months ago


0

Just like bentaku say, that pool became an ocean.

Eren_Jaegar
5 months ago


0

Sooo Raku is a good singer huh :D

Kagami28
5 months ago


0

i might just fall in love with enka >_

YukinoHoujou
6 months ago


0

Wow. tha pool became an Ocean.

bentaku
6 months ago


0

this episode .... too dangerous ...

Srakit
6 months ago


0

i kinda feelings like ... the story almost like to-love ru ... but this one with "past" story and less ecchi ... ahh ... and i wondering is this into harem anime too? (cuz the admin not put the genres so i confused and this anime still on-going thou)

Srakit
6 months ago


0

Raku X Chitoge

ayamiaka_ceres
6 months ago


7

Can my comment get a dislike?

TypicalGC7
6 months ago


0

I've seen a guy hog both top comments, but hog the top with virtually the same comment is new for me. What sorcery is this??

Rioda
6 months ago


0

hahaha wtf what the face 12:04

chester37
6 months ago


0

raku can enter the olympics already with that speed on 10:26

llyold
6 months ago


0

Oh god both Chitoge and Onodera moe level is about the same i can't choose which one is the best and Onedera is lucky to have Ruri help her keep trying Onedera i know you can!

Ichi_Ni_San
6 months ago


0

now go brush your teeth.

chris1887
6 months ago


0

Me at 18:02 (beating the ground.. ) Hilarious XDD

Merona
6 months ago


0

yeah i agree with ya @hshomes

KiritoKazuto
6 months ago


0

first time seeing the same guy get both the top comments:]

hshomes
6 months ago


0

epic song:]

hshomes
6 months ago


0

raku!!...nice prank:]

hshomes
6 months ago


0

NOT BREATHING (A LIE), ahaha i love that guys personality XD

blueknight21
6 months ago


1

all you pair is raku x onodera or chitoge... i ship chitoge x onodera XD,, yuri ftw!!!

blueknight21
6 months ago


0

Its probably nothing, but i don't think onoderas key is the right one - cause the colours don't match, i mean surely, no one would sell a set that didn't match right? Hmmmm...

CyanideWOLF
6 months ago


0

btw,, How deep is this pool? XD

Eya
6 months ago


0

"Goddammit!
She's too damned cute!
I want her to be my wife!"
OMG XD this killed me X''DD

Eya
6 months ago


0

Tsun for me

troy797
6 months ago


0

hahaha raku singing in the end and well i do think there is two girls that he made a promise to and he is confused and just remembers one

lordsam
6 months ago


0

Glasses carries evil

North
6 months ago


0

A little over the top with the running out the gym, to a hill,to scream that she's cute...we get it,your maddly in love with her,xD.

animejunkie0723
6 months ago


0

Raku X Chitoge

anime_gyal12
6 months ago


0

love the ending when raku sang... so damn funny!!

aashish1996
7 months ago


2

Just to let u guys know, Raku has made 2 promises i think and i can conform that he has 4 Childhood friend and all of them are girls

Heavenfire96
7 months ago


0

wth Onodera may not be the girl 10 years ago since there are two differents keys on intro O.o

Andy_Sarvo
7 months ago


0

Grown up Natsukawa Mana :3

JXTerrorizerD
7 months ago


0

for once i cant decide who to root for

Genova
7 months ago


0

good anime :)

baka12
7 months ago


0

shu is too hilarious XD both those Megane friends are the best!

Kiroskai
7 months ago


1

Tbh you could just swim with your hands if your legs are cramped up. Or even just float. Use your hands to push yourself to the top of the water, take a breath, and then float. Of course, it might take *thinking* to do so, but...

LotDragons
7 months ago


0

Raku X Shu
Onodera X Chitoge

LotDragons
7 months ago


1

ONODERA!!! You're too kawaii!!!! AGGHH!!!! WATERFALLS-NOSE BLEED!!!!

AaTronZ
7 months ago


0

fk yeah enka!!!

Rurulovewasamin
7 months ago


0

wuhhhhhhhhhhhuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu

wallreaper
7 months ago


0

That after credits scene XD

Awesome_Virtue
7 months ago


0

Yeah,Raku's awesome,all that's left for me to see is whether he could fight like a badass or not.Raku should've checked for himself whether Chitoge really wasn't breathing or not but what fun would that do?

Kyla8132
7 months ago


0

True the water may have been at standing level but Chitoge had a cramp on both legs and I for one can't even stand when I get a cramp on just one.The underwater view was most likely just SHAFT exaggeration.That aside,I think Ruri has a thing for Onodera.Well it's kinda always like that when the best friend's more assertive in the other's romance.

Kyla8132
7 months ago


0

yeah, school mizugi episode! and Shu's an asshole xD
Raku singing at the end, not bad

elzurdo
7 months ago


1

Oh in case you don't know Shuu is that blonde guy with glasses.

BazzinggaCooper
7 months ago


0

fuck who Raku is gonna end up with, it's obviously gonna be Chitoge, what I really wanna see is:
Shuu X Ruri FTW

BazzinggaCooper
7 months ago


0

Damn, that song at the end was pretty awesome.

Drakarax
7 months ago


0

@lightningwave
She didn't REALLY fall that far into the pool (it wasn't that deep). It was meant to symbolize the feeling of what was happening.

Anonymouse
7 months ago


0

Ruri-chan is a genius.

bladehackz
7 months ago


2

I love Onodera, even though she's not forward enough. ^_^ Be bold, woman!

OldGrumpyBear
7 months ago


0

LOL raku singing after the ed...

But man, they stood up in the pool and the water was still around chest height... but how the heck do they drown as deep as the ocean...

lightningwave
7 months ago


0

@BazzinggaCooper
lol not close man

Goukenslay
7 months ago


0

raku enka = crazy good lol i wonder if this anime gonna make me as bipolar as the manga

Raisou
7 months ago


0

Am I the only one thinking here that Ruri Miyamoto in kinda cute :3

MrLeroux
7 months ago


0

is it just me or it looked like the swimming pool is so deep?

SinisterBlade
7 months ago


0

i like how she says the water was at standing level and when Chitoge was drowning it was deep till no tomorrow

Sephros
7 months ago


0

wow am the best even in singing!! nice one me!!

HalF_MortaL
7 months ago


0

don't too much see the ED warning spoiler~ lol

BevanBaka
7 months ago


0

good job shaft:
chitoge and onodera oppai looks like sometimes more big~
there's shark in the pool~
many ecchi cut scenes! like it~

BevanBaka
7 months ago


1

And the blonde guy with the glasses is just like Kitamura, Chitoge is just like Taiga, Ichijo is kinda of like Ryuuji, this is gonna go like Toradora, huh?

BazzinggaCooper
7 months ago


0

Raku X Maiko

Sephros
7 months ago


0

Epic singing part at the end.. the lyrics tho..

katastrophe
7 months ago


0

Raku x Marika!

UnheardPrayer
7 months ago


0

shu:she is not breathing
me:fck Good job man!!!

n when raku singing i laugh so hard..damn i can't stop laugh....hahahahaha!!!!

snowyman
7 months ago


0

Okay, that last part was funny as hell. It wasn't in the manga if I recall correctly.

Hopefully this is 2-cour. The time difference between Nisekoi and Mekaku City Actors is pretty long, so yay 2-cour.

VoidNoodle
7 months ago


0

10:37 ichijou: i came

joelpwnsyou
7 months ago


0

6:13-6:30 LOL

pokemon354
7 months ago


2

DIAMOND NO ACE IS AWERSOME

pokemon354
7 months ago


0

GlassesxGlasses ftw!

Pandemonial
7 months ago


0

Actually I think ShuxRuri works more. :l

Pandemonial
7 months ago


1

I both ship Raku X Onodera and Ruri X Maiko

zenkichi352
7 months ago


1

This is probably impossible but.. I think I'd like an IchijoxRuri ship.. Heheh.. Heh..



*glasses fetish*

Pandemonial
7 months ago


0

that pool was so deep , i bet Adele rolls in it.

iSynopsis
7 months ago


0

How deep it that pool?

Wakattako
7 months ago


0

i keep wondering how deep there pools are

Firerider
7 months ago


0

wow that is a rlly deep pool

jdduque
7 months ago


1

Chitoge looks surprisingly good with twintails, but why is she wearing a bikini at school?

Oh Claude you perv.

Chitoge's sparkles turned black when she was depressed :P

"I want her to be my wife!" XD

Key to the girl's locker room with a heart shape at the top?

That music when Miyamoto had that suspicious moment was great.

That was great ;) seriously though one of the best pool episodes I've seen in awhile.

That after ED part with Onodera was funny :P

Good singing and hot end card too :D

Aggron
7 months ago


0

the last part wasn't in the manga hahaahahaha didn't expect that

rukimiriki
7 months ago


2

did noone else realize that there's an alien walking by in 7:12 ~ 7:20 ? Well if u didnt notice that ur simply a pervert XD

kenth2u
7 months ago


0

That pool is deep as fuck.

Arexjila
7 months ago


0

LOL his face when they saw him to funny hahahahah.

Phoenix12
7 months ago


0

SHU i love you man. You make things all the more crazy funny and enjoyable. You are a man X""""""DDDDDDDDD

dragonfang987
7 months ago


0

harem .. harem .. harem ..

Myst0gun
7 months ago


0

Raku X Chitoge ............FTW

raasengan
7 months ago


3

Raku X Tsugumi....I'm just gonna throw that out there

Disc1FinalBoss
7 months ago


0

"She's not breathing" (LIE). that's shuu for you. Made my day

Kyousuko
7 months ago


0

damn that nosebleed got me good XD

jarjerjoro
7 months ago


0

They will, because it has 2 cours (20-26 eps).

Schwarzweiss
7 months ago


3

Raku x Onodera!

NiiKun
7 months ago


3

Shu is the man lmao

Raku x Onodera

WolfHunter
7 months ago


0

-Inhale- -Exhale- -Inhale- -Exhale- "SHE'S NOT BREATHING" LMAO

Kranz2
7 months ago


0

There needs to be more doujinshi of nisekoi.

BoredomKills
7 months ago


0

Love the opening made by Claris

Frosty_Yozora
7 months ago


0

Ah, just realized they probably won't do a valentine episode because the V chapter had Tsumugi and Marika in it

XiChan
7 months ago


0

14:29 = 14:40 i noticed that there is a shark at the swimming pool

anime_123
7 months ago


0

that was so hilarious hahahaha

anime_123
7 months ago


0

Nice..Very nice and funny.

jerryv1024
7 months ago


0

i think ichijo will end up with kirisaki thats what i think

noobz123876
7 months ago


6

RAKU GANBAARREE! RAKU x ONODERA!!!

Johzzy
7 months ago


0

im still 50/50 :/ i cant decide and that 50/50 will be divided more in the future as more characters are introduced in the anime XD

GasaiYUno
7 months ago


7

Raku X Haru(Sister of Onodera)

xSugoi
7 months ago


0

Shaft is also going to do Kagerou Days NICE!!!

Jetlag7320
7 months ago


1

That ending pic, so hard to choose lol

MellowD
7 months ago


1

Lol drowning and pissed because you were arguing with someone about warming up XD She is so mad.

MellowD
7 months ago


3

Onodera... is to dam cute lol

MellowD
7 months ago


0

haha I saw sharks

rukimiriki
7 months ago


1

this episode seemed abit stranged..like they were pausing after every 3/4 mins with pictures...it just seemed so strange....but it was hilarious as usual

that ref* where raku ran out n ended on a cliff a shout out..i've seen that in some movie/anime just cant remember which..it just felt so naustagic

Star40
7 months ago


1

Shu is a riot I want a friend like that perverted to the max so we can peek at girls like hardcore hentai

That last scene with the valentine chocolate is a good example of how a sweet beautiful girl can seriously kill you with love

StrawHatJosh
7 months ago


6

damn ichijou, just confess to onodera already! onodera, just confess to ichijou already! you both obviously love each other, just let it happen!

drgcommander
7 months ago


0

Hahahaha.......Onodera is so sweet but Chitoge's tsundere character is also so nice but i must say Shu is the funniest one XD but again po0r Raku why did CHitoge hv to kick him as well in the end :D ^_^

Most_Want3D
7 months ago


1

Did the production team change, seriously this was way more perverted than before...

0Z0A
7 months ago


0

Why is everyone saying that he should be with Onodera or Chitoge?! It is a HAREM!! And a freaking long one at that!

3 seasons for this anime I bet

TheVictor
7 months ago


1

Cool ep, btw Chitoge x Onodera FTW

Lotrando
7 months ago


3

Ay, Chitoge, how about that? I bet Raku singing made you so wet.

Magician_Dre
7 months ago


0

That face at 14:07 ^_^

SkyArctic
7 months ago


2

Chitoge x Onodera :)

Draigg
7 months ago


2

Chitoge -10 points for being a bitch in this episode -w-

solo_wing_pixy89
7 months ago


2

Vote for Onodera x Raku, They are just too cute together."Goddammit!She's too damned cute!I want her to be my wife!" Vote for this line as one of most funniest of the year.
Raku singing enka is both quite good and funny.

UnknownVisitor
7 months ago


0

JUST LOST MY SHIT WHEN HE SCREAMED
I WANT HER AS MY WIFE
GOD DAMN ITTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTT
XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

solo_wing_pixy89
7 months ago


0

Just how deep is that pool?

Fireboy
7 months ago


0

megane x megane this episode

KanokoEmiruEba
7 months ago


0

I thought the pool was shallow enough to stand in why does it look like shes drowning in the ocean

lone_lion
7 months ago


1

Chitoge doesnt fit Raku's personality one bit

DarkFireblaze28
7 months ago


1

shu x chitoge

kuro515
7 months ago


0

glassess x chitoge xd

kuro515
7 months ago


0

i hope something happen next episode

Dahaka0174
7 months ago


1

He is a fucking Yakuza boss son - he can have both girls or as many as he want for god sake!

Antynoob
7 months ago


0

that Raku's singing voice tho.

ErenJaeger
7 months ago


1

Onodera x Chitoge Yuri is better

FlandreScarlet
7 months ago


1

I vote for Raku Ichijou x Ruri Miyamoto :D

Nafasion
7 months ago


0

Oh my onodera.
Shu is officially my favorite character, that scene was too funny.

PrincessRomansu
7 months ago


0

Onodera so kawaiiiiiiiiiiiiii ~

raku16
7 months ago


0

where can i watch the raws for this one

raku16
7 months ago


3

OMG!!!!!!!!! Onodera is more cuter than in the manga.............hope they make Marika cutter as well

Takashi_s117
7 months ago


1

Hahaha that guy Shuu is hilarious, he almost helped Raku to get that mouth to mouth. And also, Onodera is so damn kawaii like all the time!!! Ahhh man...

NGEkid024
7 months ago


0

Onodera's chocolate was the best,Raku got save by Ruri on valentine day.

Death_Angeloid
7 months ago


0

Dat face at 12:01 XD
I'm dying XD

Sereth
7 months ago


2

HOW ABOUT NO?

RakuIchijou
7 months ago


2

I think Onodera needs to stop being such a wuss and just ask Raku like its so obvious that they like eachother even Kirisaki knows it LOOL

Elixrr
7 months ago


0

shu gives me the feeling that he is the sadest guy always smiling (like hiding a dark secret) .... but who knows I could be wrong ... anyway he is funny

hitman
7 months ago


4

Raku X Marika
Raku X Seishiru Tsugumi
Raku X Haru :3

hitman
7 months ago


0

Raku's friend Shu is hilarious xD

lakm06
7 months ago


0

we need romance here!!

eneru95
7 months ago


21

This comment has received too many dislikes. Click to show...

shebakun
7 months ago


0

Now go brush your teeth, LOL

Magz
7 months ago


0

Rakus face when he gets caught with the key. priceless.

shuu4869
7 months ago


2

The fact that Raku X Chitoge relationship isnt on good terms in the beggining is the best setup for a great ending

nothing beats a Fake love turning into real Love

same style how Sawachika Eri X Harima Kenji formed(School Rumble)

Nicchion
7 months ago


1

The fact that Raku X Chitoge relationship isnt on good terms in the beginning is the best setup for a great ending

nothing beats a Fake love turning into real Love

same style how Sawachika Eri X Harima Kenji formed(School Rumble)

Nicchion
7 months ago


0

I wonder why the pool suddenly looks like its too deep when the water is just 2 to 3 feet deep only lol

Magz
7 months ago


2

100 chapters into the manga -> Raku and onodera are still adorkably shy and in love with each other. :'D OHmygosh why can't they just get married already?!

(I reallyy like Chitoge as well, but I feel she suits the friend character more! It feels more natural and realistic, esp. considering the character interactions :/)

vivami
7 months ago


3

Raku X Onodera

blazedragon711
7 months ago


6

Raku x Eren xD

DressBreaker
7 months ago


1

What I, as a competitive swimmer, can't understand is how a leg cramp in anime can make you drown in a swimming pool... sure it hurts and you can't go as fast or at all, but not to the point of drowning!

Creat1ve
7 months ago


2

Chitoge FTW!

eneru95
7 months ago


0

Just make him get with a girl already . I don't care who , just make it fast >_< !

JohnViBritania
7 months ago


0

P-P-P-P-Pantsu?? *nosebleed*

HimekoCram
7 months ago


0

and the water is not that deep

jomoyo
7 months ago


0

just saying, ichijo is invincible

jomoyo
7 months ago


0

Yay! Being stressed because of waiting for this anime is worth it.

suicide
7 months ago


2

A Grand Salute To LordK

IKKI1258
7 months ago


1

Trap Alert!!!

KaiKinE
7 months ago


5

You Two Kiss Already

IKKI1258
7 months ago


38

This comment has received too many dislikes. Click to show...

IKKI1258
7 months ago


35

This comment has received too many dislikes. Click to show...

IKKI1258
7 months ago


0

oh yus

Ledouche
7 months ago


0

You don't say ! -_-"

JohnViBritania
7 months ago


0

uploaded 1 minute ago :o

yhfxirai
7 months ago

Latest Forum Discussions

  1. Shirohane on NEW Give Away/Request Thread [4th Edition] — 3 minutes ago
  2. Lestat on Deception Games. — 5 minutes ago
  3. Shirohane on General Chat Thread — 9 minutes ago
  4. Shirohane on Official Pictures Of You Thread — 14 minutes ago
  5. KazMangaka on Moe Elimination Game [Voting] — 14 minutes ago

On-Going Anime

  1. Abarenbou Kishi!! Matsutarou Subbed
  2. Ai Mai Mi: Mousou Catastrophe Subbed
  3. Aikatsu! Subbed
  4. Akame ga Kill! Subbed
  5. Akame ga Kill! Theater Subbed
  6. Aldnoah.Zero Subbed
  7. Anime Mirai 2014 Subbed
  8. Ao Haru Ride Subbed
  9. Baby Steps Subbed
  10. Bakumatsu Rock Subbed
  11. Barakamon Subbed
  12. Battle Spirits: Saikyou Ginga Ultimate Zero Subbed
  13. Blade and Soul Specials Subbed
  14. Captain Earth Subbed
  15. Cardfight!! Vanguard: Legion Mate-hen Subbed
  16. Chuunibyou demo Koi ga Shitai! Ren Specials Subbed
  17. Code Geass: Boukoku no Akito Subbed
  18. Detective Conan Subbed
  19. Diamond no Ace Subbed
  20. Dragon Ball Kai (2014) Subbed
  21. Dragon Collection Subbed
  22. DRAMAtical Murder Subbed
  23. Fairy Tail Dubbed
  24. Fairy Tail (2014) Subbed
  25. Fate/kaleid liner Prisma☆Illya 2wei! Subbed
  26. Folktales from Japan Subbed
  27. Fran♥cesca Subbed
  28. Free! Eternal Summer Subbed
  29. Free! Specials Subbed
  30. Freezing Vibration Specials Subbed
  31. Futsuu no Joshikousei ga [Locodol] Yatte Mita. Subbed
  32. Future Card Buddyfight Subbed
  33. Gekkan Shoujo Nozaki-kun Subbed
  34. Glasslip Subbed
  35. Gundam-san Subbed
  36. Haikyuu!! Subbed
  37. Haiyore! Nyaruko-san W OVA Subbed
  38. Hanamonogatari Subbed
  39. Hanayamata Subbed
  40. Happiness Charge Precure Subbed
  41. Hero Bank Subbed
  42. Himegoto Subbed
  43. History's Strongest Disciple Kenichi OVA Subbed
  44. Hunter x Hunter (2011) Subbed
  45. Hunter x Hunter: The Last Mission Subbed
  46. Jinsei Subbed
  47. JoJo's Bizarre Adventure: Stardust Crusaders Subbed
  48. Kenzen Robo Daimidaler Specials Subbed
  49. Kindaichi Shounen no Jikenbo Returns Subbed
  50. Kuromajo-san ga Tooru!! Subbed
  51. Kuroshitsuji: Book of Circus Subbed
  52. Kyousougiga Subbed
  53. Kyousougiga (OVA) Subbed
  54. Little Busters!: EX Subbed
  55. Love Live! School Idol Project 2 Subbed
  56. Love Stage!! Subbed
  57. M3: Sono Kuroki Hagane Subbed
  58. Machine-Doll wa Kizutsukanai Specials Subbed
  59. Magi: Sinbad no Bouken Subbed
  60. Mahou Shoujo Taisen Subbed
  61. Mahouka Koukou no Rettousei Subbed
  62. Mahouka Koukou no Rettousei: Yoku Wakaru Mahouka Subbed
  63. Majimoji Rurumo Subbed
  64. Majin Bone Subbed
  65. Maken-Ki! Two Specials Subbed
  66. Mangaka-san to Assistant-san to Specials Subbed
  67. Marvel Disk Wars: The Avengers Subbed
  68. Minna Atsumare! Falcom Gakuen Subbed
  69. Momo Kyun Sword Subbed
  70. Mushishi Zoku Shou Special Subbed
  71. Naruto Shippuuden Subbed Dubbed
  72. Negima! Subbed
  73. Nobunaga Concerto Subbed
  74. Nozo x Kimi Subbed
  75. One Piece Subbed Dubbed
  76. One Piece 3D2Y: Ace no shi wo Koete! Luffy Nakama Tono Chikai Subbed
  77. Oreca Battle Subbed
  78. Persona 4 The Golden Animation Subbed
  79. Planetarium Uchuu Kyoudai: Itten no Hikari Subbed
  80. Pokemon XY Subbed
  81. Pri Para Subbed
  82. Psycho-Pass 'New Edit Version' Subbed
  83. Rail Wars! Subbed
  84. Re:␣Hamatora Subbed
  85. Re:␣Hamatora Subbed
  86. Recorder to Randoseru Mi Special Subbed
  87. Rokujouma no Shinryakusha!? Subbed
  88. Sabagebu! Subbed
  89. Sailor Moon Crystal Subbed
  90. Seirei Tsukai no Blade Dance Subbed
  91. Seitokai Yakuindomo* OVA Subbed
  92. Sengoku Basara: Judge End Subbed
  93. Shin Strange+ Subbed
  94. Shingeki no Kyojin Specials Subbed
  95. Shingeki no Kyojin: Ilse no Techou Subbed
  96. Shirogane no Ishi: Argevollen Subbed
  97. Shounen Hollywood: Holly Stage for 49 Subbed
  98. Sora no Otoshimono Final: Eternal My Master Subbed
  99. Space☆Dandy 2nd Season Subbed
  100. Sword Art Online II Subbed
  101. Tenkai Knights Subbed
  102. Terra Formars OVA Subbed
  103. test Subbed
  104. Tokyo ESP Subbed
  105. Tokyo Ghoul Subbed
  106. Yama no Susume 2nd Season Subbed
  107. Yami Shibai 2nd Season Subbed
  108. Youkai Watch Subbed
  109. Yu-Gi-Oh! Arc-V Subbed
  110. Zankyou no Terror Subbed
  111. Zetsumetsu Kigu Shoujo: Amazing Twins Subbed