Watch Anime Online

Watch Blood Lad Episode 1 Online

Summer 2014 Anime Chart! | New Poll: Summer 2014 Anime Lineup! Vote now! | Join our forum today!
RagnaUltima - Ragnarok Online Private Server Goes OPEN BETA! | Japan anti-piracy campaign

Blood Lad Episode 1

Loading Video...
Please wait while the video loads. If it doesn't load within 1 minute, please refresh your browser.
Uploaded by: LordK 1 year ago
Video Site: AUEngine
Language: Subbed
Report Broken Video
Please check the videos below first before reporting. These videos are also for Blood Lad episode 1. If none of them is working, then report it.

Using this form, you can report broken and invalid videos. We will try to fix it ASAP and will be up in not more than 24 hours upon reporting. Abusing the report function (eg: repeatedly reporting videos which are actually working) will result in an IP ban.



Please enter a brief explanation regarding your report.

If the video doesn't work, try a different video below.

Top Rated Comments



YES THIS IS IT
HATARAKU's SUCCESOR

Oversoul26
1 year ago


Oversoul26 gay

ThunderKingNue
1 year ago

What People Are Saying


1

Gotta try this one.
Hope it will meet my expectations :)

MakuAren
1 month ago


0

goku keychain at the start

sasidharan408
2 months ago


0

love it :)

onaim
3 months ago


0

looks funny next episode :D

saras008
3 months ago


0

HAhahahahaha COOL ANIME :D

akuzino
3 months ago


0

OwO What I just watched? Well, This looks fun, so Let's continue...

Catsha
3 months ago


0

I love how Staz suddenly changed his attitude 360 degrees to her just cause she turned to a ghost xD He only wants to bring her to life so he could suck on her blood as his own man and not a vampire though, betting he's misunderstanding bloodlust and love. Or maybe it's both for a vampire O.o

kyla8132
3 months ago


0

i can see goku on staz phone....awesome!!

amek_kaw08
4 months ago


1

wierd start? no bossful start!!!

markbalkissoon
6 months ago


1

he's like the guy off of watamote

DD9007
7 months ago


1

Did any one notice the manga that he was reading was called Dra-gum ball

KYRSP33DY
7 months ago


1

Lol, Staz pop his heart like it was nothing

Heavenfire96
8 months ago


1

naruto on his phone ahaha

jankasuralta
8 months ago


1

Ummmm.... okay.... wierd start.

drakenastor
8 months ago


0

That is a "big" human

Zephyr159
9 months ago


1

how did he not see or sense ha o his way down

Northblue
9 months ago


0

@darkalpha50 good boy, want a candy?

apercarlo
9 months ago


0

what lol so much happened....goes and fights that guy and lke squishes his heart lol....da fuq... this anime is fuking hilarious, awesome.

Cereal_Lover
10 months ago


6

keys to make an anime attract swarms of neckbeard fans
1. Every female character has big breasts or is affiliated with some sort of fetish eg. tsundere, loli
2. Main character is a major noob/nerd/loser (represents the neckbeard so it can have sweet dreams)
3. ???
4. profit

darkalpha50
10 months ago


0

this is great, i love anime's with vampires in them :3

xNanuka
10 months ago


3

fuck this anime has only 10 episode

blackdemigod10
10 months ago


0

This really reminds me of Magico. Maybe because of the powers these characters possess. Great anime.

Mashichubbymaro
10 months ago


0

Haha the anime and manga references are funny

NGEkid024
10 months ago


0

good anime
though just start watch ;p
yappari.......

young_assasin
10 months ago


1

watching this aggain remem the demon king in some anime staz is his susser

Lakthor
11 months ago


0

the op and the ed are very nice. (Y) the anime

bbgodbbgod
11 months ago


0

What an Heart attack ... !?

Dota0Anime
11 months ago


0

Praise this anime ... !?

Dota0Anime
11 months ago


0

What you doing here hitsugaya teisho?

Ag7dragonfly
11 months ago


1

Japan... i wonder how they come up with these things

lightningwave
11 months ago


0

haha..i never get tired of hearing that voice!!..its awsome....thank you super dubber for bringing life to the charactetr!!

hshomes
11 months ago


1

So let me get this straight there is a vampire who is an otaku like us, wow i can already tell that this is gonna be a great series cuz i love vampires and i am otaku myself too.

Abhi739
11 months ago


0

another nice anime.

LisSAnDRA_
11 months ago


1

I guess even weeaboos can be badass huh.

Spendin
11 months ago


22

This comment has received too many dislikes. Click to show...

mariomoney12
11 months ago


1

Problem is, will it have a good ending? Most animes I like in the beginning don't...so surprise me PLS!

MrJiggly
11 months ago


0

I already love it. This MC I really like.

MrJiggly
11 months ago


0

Damn kawaiiiii this is a very good anime :)

narutotype
11 months ago


1

lol he is talking about Final Fantasy XD

hitmanlegend
12 months ago


0

that opening with the dragon part............

Nurahriyon
12 months ago


0

I agree oversoul.

Nurahriyon
12 months ago


0

Love!

yaoi_fanatica
12 months ago


0

lollll

emem278
12 months ago


0

Lol!!!! The manga that he is reading is Dra-Gumboll!

Hanz
12 months ago


0

u..uwa nice ..

e.. -w- that weird squirrel sounds like shoutmon OAOll

kirikazuki
12 months ago


0

Hahaha this anime is awesome, I would like to thanks japan for making awesome games, anime and manga as well XD.

Ragnarok210
12 months ago


0

...yanagi.......nice bewbs.......you're so cute.....

setsuna1
12 months ago


0

i love this~ so original.. good plot and characters..

bubblebee
12 months ago


0

This is epic lmaoz xD

Valkyria
12 months ago


0

10:55- awesome victory high-five!

cooksNYanCaT
12 months ago


0

fucking amazing */////////*

wa3oode
12 months ago


0

XD anime this season story plot and concepts are idealistic !!! I mean it :))) watched all the on going anime so far and they were all quite Original and first time to encounter story ^^ some only but not all ;)

jungie_cris123
12 months ago


0

this anime is pretty fucking awesome

ecchilover21
12 months ago


0

499 Likes? Meh Gonna Like it to make 500 :D ..Im the 500th :D

LonelyGamer
12 months ago


0

I've been hearin so much bout this anime I hope its as good as everyone says t is

animeking1324
1 year ago


0

Fuck yes.

Zerodia
1 year ago


0

the moment i saw Kamehameha in the opening this show had me as a fan

mangaking
1 year ago


0

too bad already read the manga,but this is funny and the story is not that heavy.so ill still watch it till the end

xzeromaile
1 year ago


0

"Then there is nothing FINAL about it!!" LOL
- awesome Final Fantasy reference.

saske_K
1 year ago


0

hmmmm lucky to hav a cute chicks appear from nowhere and there u hav it. Just how unfair it can be...

yuri_hakana
1 year ago


0

I really like the idiot face staz was wearing when when he crushed his heart

sakuraso_kyojin
1 year ago


0

hahah the cell phone it went to naruto to Goku lol

jerryv1024
1 year ago


1

The manga got better and better so I'll stick with this.

TheWooWooKid
1 year ago


1

lol ... in Hataraku Maou-sama the main protagonist accidentally went to the human world... while in this anime the human accidentally went to the demon world hahaha

cuteruphia
1 year ago


0

LOL!! nc technique name...

Amerz
1 year ago


0

anyone else already read the manga ?

uzumakiboyify
1 year ago


0

loooool, this anime is sooooo funny

creepyduck
1 year ago


0

am i the only one who wants to kill the hell out of that flower for eating the girl?

BURN YOU STUPID FLOWER!!!!!!!!!!!!!!! >:333

naminekairi
1 year ago


0

Reminds me of soul eater too and a little of deadman wonderland..

Seighart05
1 year ago


0

wow that surprised me can't believe that happened to her lol

Thanoz
1 year ago


0

"The game already has that many titles!?!"
"Yes, I think so."
"Then there's nothing final about it!"

boarbaque
1 year ago


0

Gintama + Soul Eater, AWESOME.

Devethy
1 year ago


0

ONE OF THE FUNNIEST DEATH SCENES EVA!

Ultimabeam
1 year ago


0

3:22 i saw sanji from one piece and toshiro hitsugaya(young) from bleach and i think there is one from naruto(bottom left)

GRoWLiTHe
1 year ago


0

Another Great Anime to watch =))

Snoopy
1 year ago


0

The MC looks like Maou Sadao frm Hataraku Maou-sama (the hair) and the drawing style ?? is like in Soul Eater ...This is a good and funny anime

Kagami28
1 year ago


0

I am so looking forward to both the "plot" and the actual plot :D

cancel428
1 year ago


0

It kinda gives me a Soul eater feel. I LIKE IT!

WaveMasterJohn
1 year ago


0

this is looking like a very good show

sid23
1 year ago


0

the next episode...this episode....SOOOOO COOOL

alice3323
1 year ago


0

ohhh~~!! the phone has the goku thingy~~!!!

blackbullet123
1 year ago


0

cool anime, cant wait to see next episode

freedom87
1 year ago


0

It's like Hataraku mao-san but with a vampire and a ghost and manga DVDs and more. Looks good.

Noir_Falcon19
1 year ago


0

fk the advertistment sia , repeat two times =-= when i wanted to play ..

Colabearx3
1 year ago


0

this anime was like a disgaea

otaku21
1 year ago


0

This one looks like a promising from the summer lineup...let's see how it develops though.

animejunkie0723
1 year ago


0

I've been reading the magna, and couldn't wait for the anime, and Finally It Is HERE !!!

mewmewmonster
1 year ago


0

Freaking Amazing ANIME SO FAR

Frost951
1 year ago


0

go to them and try to be cool

aliahmed
1 year ago


0

finally,some anime with badass protag for this season

fernandito97
1 year ago


0

you know what just hit me? the fact that she was only wearing her school shit and skirt, no panties or bra because they never came out O_O

YourHollowForm
1 year ago


0

FUCK she wont be in boxers next episode :(

ruckkus
1 year ago


0

Since I have read the entire manga, I will watch when the season is over after I finish wtaching season two of magi, freezing, and kuroko season 2. Until then back to Yu-Gi-Oh 5Ds ;]

Uchiha_Sasuke
1 year ago


0

Just wait until Staz' older brother makes an appearance. You though you knew badass? Just wait for it.

Uchiha_Sasuke
1 year ago


0

It is following the manga. Cannot wait until the boxing match between Staz and Wolf. That is how vampires and werewolves should settle things... old fashioned boxing.

Uchiha_Sasuke
1 year ago


0

Interesting starting episode ;D I think its hilarious that Staz is a vampire otaku LOL and ya looking forward to this anime!

onlymemory200
1 year ago


0

This is so fuckin EPIC XD my number one this season

StrawHatJosh
1 year ago


1

Hot f**king sh*t...they made the anime...

Now I won't have to read the manga.

Funkyhenry
1 year ago


0

@HimekoCram Maou Sadao? Yes, he seems to be related to him.

Drakarax
1 year ago


0

i really like this anime and staz

animeloverFE
1 year ago


0

this look promising....i guess i'll stay a few more episodes...so let's see what will happen....

AnimeFreakzz
1 year ago


0

Is Staz-san the brother of Maou? ;D

HimekoCram
1 year ago


0

cool.better tahn twilight.an anime must watch and download :D

Grayz_Sharpnel
1 year ago


0

kamehameha so cool

MikeX38
1 year ago


0

If that girl goes through with the luggage... that means the door closed, right?

lithae
1 year ago


0

nc!!!

Shin_kun
1 year ago


0

shit! they took Yamada!!!!

chirb008
1 year ago


0

wait whut? So much spoilers in the opening D:

rina1917
1 year ago


0

YESSSS!!! I've being waiting thissss XDDD (awwww yeahhhhh)

rina1917
1 year ago


0

OMFG Laughed so much!

"Yamada's near death?! Never heard of him! BYE!"

DeusExPersona
1 year ago


0

dat' manga library....

apercarlo
1 year ago


0

This anime was easily one of the best this season, almost no competition anyway. Also the blonde girl's giant bag looks like an upside down whalema (I think that's how it's spelled. The whale pokemon)

DooMKnighT611
1 year ago


0

That girl is pretty cute

LotDragons
1 year ago


0

epic!!!!!!

wolf_x
1 year ago


0

PLEASE TELL ME ONE BRAIN-FUNCTIONING-PERSON who doesn't know what a vampire is... And this anime can't be for kids judging from the boobsize of those females..

Merona
1 year ago


0

Stalz is awesome but Maou-sama is the best :D

JohnViBritania
1 year ago


0

Dra-Gunboll ? --a is that manga really extinc ? LoL

Saitohikari
1 year ago


0

Maou-sama , is that you ??? O.o

JohnViBritania
1 year ago


0

Staz is so funny the way he thinks manga can help him find a cure for Fuyumi.

And it was strangely surreal when he admired her so much because her culture had produced awesome anime, manga, and video games.
That's how I feel!

Cblast
1 year ago


0

Animation is pretty amazing for battle gag anime and it tries so, so hard to be like Soul Eater once was, but in the end it wasn't all that good. I'll give it a chance, though.

hydreg
1 year ago


1

Well recommended people. Top class anime. Dont miss it
Dont forget danganronpa or highschool also.
Three good animes of the season

TokisakiKurumi
1 year ago


0

At least her uniform got dry.

RawnDawn
1 year ago


0

Staz looks a little bit like oga

The_Dark_Sage
1 year ago


0

at least there's an interesting anime to watch,. .
this season sucks ! !!!

cedrix
1 year ago


0

Staz reminds me of Furuya from Sankarea :P. He wanted his wife to be a zombie and had no interest in human girls. And Staz Only wants a human girl and has no interest in demon girls Dx

Mikumon
1 year ago


0

I hope it's an 24-episode anime or even more....

geoage
1 year ago


0

is this made by the creators of BeezleBub??

misthebuster
1 year ago


0

Go go to the human world and gather the dragon balls! xD

North
1 year ago


0

@RajiKidd

Nah, there are many good shows this season.
But I must admit, seeing Blood Lad animated after reading it for the whole year brings a tear to my eye. A manly one XD

YureiOkami
1 year ago


0

when he said a dragon appears i thought of dragonball Z

DarkIce
1 year ago


0

This one deserves Praise!

ArtixSilver
1 year ago


0

Blood Lad savior of summer season of 2013

RajiKidd
1 year ago


0

this is truly amazing! love it.

kabuto1000
1 year ago


0

wasnt wat i was expecting but its good n i plan to watch it

antipurefaith
1 year ago


0

sooo funny!~

joker4343
1 year ago


0

it's finally here

Kurotsubaki
1 year ago


0

I miss great animes like this!

Artunlimited
1 year ago


0

christ ive been waiting days 4 this 2 be subbed n now its been out 4 21hrs

antipurefaith
1 year ago


0

gosh i have been waiting for this

pantythief666
1 year ago


0

the best i have seen so far

turpuss
1 year ago


0

nice i like this one

legaron
1 year ago


1

Yesss, another great anime with demon lord and no BL

Itami
1 year ago


0

Has potential, then again so does a coiled spring...

SASchofield
1 year ago


0

Finally! BLOOD LAD!!! :D

RinAkazuki
1 year ago


0

Anyone got the Final Fantasy reference?

Yuntu
1 year ago


1

finaly no more BL and yaoi

ChaosBlack
1 year ago


0

lolol

raki07
1 year ago


0

what the fudge happened to maou , he's a vampire now ? lol

harbii
1 year ago


0

Hah! Dra-Gumboll!

Fatbetics
1 year ago


0

did the Subber's really have to pile the fucking text higher than the screen?!

X_Korruption_X
1 year ago


1

I GET IT NOW!!!! that vampire boss is attracted to the uniform :D maybe ^^

kenth2u
1 year ago


0

*Looks at top comment*
Win.

TinkleWinkle
1 year ago


0

Haha dat dragon ball reference

Harem_King
1 year ago


0

Oh hey, it's the same voice actor of Maou from "Hataraku Maou-Sama!"
Glad to see him doing another series!

xCanadianRAGEx
1 year ago


1

So much allgirl anime this season.
Atlast... One with a male protagonist.

neotono02
1 year ago


0

cool \m/

HaChiBi
1 year ago


0

Disgaea 4, anyone?

keno999
1 year ago


0

"Dra-Gumball"

BaKA15
1 year ago


0

MC = An over-powered perverted neet vampire overlord
down right crazy anime...

Monokuma
1 year ago


0

I love her shirt. Oni-qlo. Haha.

kochira
1 year ago


0

This reminds me of hataraku can't wait for next episode.

dragonwate
1 year ago


0

all the MP4Upload are High definition ?

rickantnath
1 year ago


0

shit so excited for next episode.

joshua2396
1 year ago


1

Finally male protagonist, this anime is welcome to my watch-list.

carlocl3
1 year ago


0

hahaahhahahahaah yey i been wait for this

blackrose10
1 year ago


0

Hear* haha!

sweetsymphony
1 year ago


0

woot im excited about this anime cant wait til next ep

Zanzo
1 year ago


3

Finally the 3rd anime that I like this season..

1. Highschool DxD new!
2. danganronpa-kibou-no-gakuen-to-zetsubou-no-koukousei-the-animation!
3. Blood lad!

cristsuper
1 year ago


1

FINALLY I CAN HERE MAOU SADAO AGAIN NYAHAHHA

sweetsymphony
1 year ago


0

@JKR, Staz's seiyuu is the same guy who did maou from hataraku

ftghb
1 year ago


0

THIS MADE MY DAY

sdbsean
1 year ago


0

Staz's voice sounds so familiar but when I check out his seiyuu there is no anime I've seen :O WTF

J_K_R
1 year ago


0

Blood lad quite good. Funny anime XD

TokisakiKurumi
1 year ago


5

*Oversoul26
Maou-sama FAG spotted
Geezzz...
:3

Elsium
1 year ago


0

okay so...natsu...can rock a the pink hair look...and staz can rock the pink shirt look? sweet

kenziken
1 year ago


0

Hohohoho

ThyKings
1 year ago


0

this serie is going to be my #1 :))
hes f*cking funny

Yuii
1 year ago


0

another one of my awaited series!!!!

kenziken
1 year ago


0

better story than twilight

sai_robot
1 year ago


0

A NEET vampire?! AWESOME!! XD

Potzy_23
1 year ago


0

and then story begin ,where a vampire and the super sexy ghost in they adventure to find Dragon ball,and bring ghost alive

deozt
1 year ago


0

This was great for a first episode, and has redeemed this season for me. Was worried it was going to be nothing but badly done series. Wonder if they might make a reference to final fantasy 14 arr.

kirayui
1 year ago


0

lol! new anime to watch

malwinwin2
1 year ago


0

CheshireCat
i know right, i've read that manga and from the moment i heard it was going to become an anime i couldn't wait to see it XD

Adolecence
1 year ago


0

This is so awesome

Yumi_Azaya
1 year ago


0

07:06 They talking about Final fantasy, LOL !!! this is the best anime in summer

deozt
1 year ago


0

...you guys have no idea how long I've been waiting for this ;_; ever since I've read the manga and saw it was supposed to be an anime.

CheshireCat
1 year ago


0

lmao this was pretty damn funny, And so many Dragon Ball references had me laughing, his goku phone strap was hilarious. I was worried there wasn't going to be anything good this season besides monogatari series.

smoovoper8r
1 year ago


0

@twinny For me it's Hellsing.

Ezio
1 year ago


0

Seems like a good series, best so far other than the big names (montagari, HOTD)

demon2450
1 year ago


0

Boxing game :D vampire vs werewolf :D

boboy_0919
1 year ago


0

ohh, so this is something like Hataraku Maou-sama, the difference is the human is the one who go to the demon world, if it's like that, then this show gonna be enjoyable xD

RemnantMemory
1 year ago


0

LOL!! I so love this anime/manga. It's a nice combination of Soul Eater and Gintama LOL. Talk about breaking the fourth wall

Tams101
1 year ago


0

Been waiting for this anime since the beginning of the year and now its FINALLY OUT WOOP!, this is going to be a great anime. ^_^

animewarchief
1 year ago


0

Finally! Something funny and good!

I knew looking forward to this show was the smart choice!

Nauran
1 year ago


0

oh i really love this, the first time i read it on mangahere(.)com oh man i said there will be an anime of this and i won't spoil anything because i don't want this to be like shingeki no kyojin with so much spoilers....

ZiegLarz
1 year ago


0

This anime! is SO MY TYPE and genre!! light romance with comedy!! Cant wait anymore!!!

BlurryFin
1 year ago


0

04:55 jason mask!!!

HurikaHara
1 year ago


5

much better than hatarhou maou same

SenpaiCubed
1 year ago


0

Good enough!

fogoeenxofre
1 year ago


0

Aaaaaah... At last an anime with no dislikes
Every anime i came to watch today got alot of dislikes (gays, ears, no storyline, blablabla.... And stuff like that)

Urumizawa
1 year ago


0

Good First Ep!

oh,and ShizayaLevel6, stop whining you baby lol

PyrokidSosa
1 year ago


0

Some new animes save me this season... This is one of them...

maikerru
1 year ago


0

out of this crap season, *ding ding ding* we have winner!

ftghb
1 year ago


0

forneverworld

SenpaiCubed
1 year ago


0

da fak lol awsome heart constriction!ZIP!xD lolol

readmycomment
1 year ago


4

Even though the girl's boobs are unrealistic as they can be,its still an awesome anime to watch,better than nearly all the anime this season have anyway.

DarkFireblaze28
1 year ago


1

LOL This looks great!

Buster_Hymen
1 year ago


0

FINALLY a Final Fantasy reference in an anime! SO happy

PorkStupidity
1 year ago


0

I have been waiting for this anime since they first announced this anime for winter this year.

Death_Angeloid
1 year ago


0

awsome enough said

readmycomment
1 year ago


0

it's good.

DUTTAABHI91
1 year ago


1

wai wai im still reading the manga for this
ohhwell no spoilers :P

Craten
1 year ago


3

It was all going well until they showed the girl with the unrealistic chest size. *sigh and that is how you ruin an anime.

ShizayaLevel6
1 year ago


0

i wondered why the name was so familiar, theres a manga and ive read it xD ITS GREAT BTW

holyv6
1 year ago


0

so cool! finally an anime worth to use my time.

Stratos
1 year ago


0

DRA-GUMBOLL FTW

DensetsuShonen
1 year ago


0

damn that was a great episode this has the potential to be one of the best anime this season aside from TWGOK season 3 monogatari and such gonna continue for sure

KingZDj
1 year ago


0

this one on manga is really funny and worth watching, now it's even on anime XD.

DanishJohn
1 year ago


0

anyone see the dbz looking figures

BlueWolfDemon
1 year ago


0

this was so funny! Staz is a big troll!! xdd

sidorok
1 year ago


0

@XxIzayaxX most true thing i heard all day

afroman34
1 year ago


0

top contender for #1 anime this season right here

XxIzayaxX
1 year ago


0

finally im waiting for this anime :)) Blood Lad

accelarator
1 year ago


0

what the hell is that dislike button?? almost all the comment has!!!

jacb17
1 year ago


0

lol did i just saw in his cellhpone a super sayan songoku? hahahah

Anime_Banzai
1 year ago


0

finnaly came out! was starting to worry:D

Anime_Banzai
1 year ago


1

this anime just made my day...

mike3391
1 year ago


0

@xapper its version 1 of horrible subs, they have a V2

EternalX
1 year ago


0

i waited a year for this

ezhergod
1 year ago


6

Right.....I skip this.

fasha
1 year ago


4

Am I the only person who finds the subs annoying to read? The words linger for too long and builds a wall...

Xapper
1 year ago


0

YES !

david3242
1 year ago


0

looks pretty cool definitely something ill keep track of

imp27
1 year ago


0

Last season Demon lord and Hero
This season Human and Demon
Not bad if you ask me.

AnimeAllDay
1 year ago


1

omg i just registerd to post this other crap but the fist episode is just awesome i hope they keep up this humor

Oberpro
1 year ago


0

I love that OP!

Mladen
1 year ago


2

love this one it's cool funny everything is just awesome even tho i'm not much of a fan of vampires but ya it rock !! SATZ !!!! grab her boobies XD

rao159
1 year ago


0

even if you like it or not the deamon has a sayajin on his cellphone so you just need to love it

Oberpro
1 year ago


0

@twinny : HELLSING* made them cool...from the beginning

DensetsuShonen
1 year ago


0

Nice~~

4dhi_Caesar
1 year ago


0

very interesting im liking it

Dahaka0174
1 year ago


2

Blood Lad Staz some bad-ass cool looking vampire..this is very promising hurray Banzaiiii i love the art too and ofcourse the fanservice all hail OPPAI!!

Master_Fryll
1 year ago


0

Anyone else catch the Final Fantasy reference n there? lol

BrianMX34
1 year ago


0

Nice first episode! I'll keep watching!

geoage
1 year ago


6

@Oversoul26
Can you stop bringing up animes after it's finished? It spawns haters of the anime you speak about. Why do you think SAO got so many haters, like me?

_LiNKx
1 year ago


0

i didnt expect to see the anime version of the manga.

neverweary
1 year ago


3

seems like this one will take the throne this season....

Shiva22
1 year ago


4

OMG this is so good :D i thought this season is going to badly disappoint me and the Highschool DXD, monogatari 2nd season, danganronpa came along and now all that's left is the world god only knows season 3 :)

harsha428
1 year ago


0

HOHOHO!!! finally the badass STAZ gets an anime!!!

Turkak
1 year ago


0

wow I couldn't believe it when I saw that the manga gets an anime adaptation but now it is here!!

RevArsh
1 year ago


0

Lmao! He was going to bring her back to life with dra-gumballs!!

SexyShinigami
1 year ago


0

SUPER AWESOME SUGOII!!! NICE XD

Xtremester
1 year ago


0

YEAAH FINALY

Mac
1 year ago


0

This is like a double edge sword. You don't know whether the anime will be as well displayed as the manga. It could be an anime to enjoy or a disappointment of a life time.

Scorcher
1 year ago


0

It's funny how she's embarrassed about wearing the other clothes when her school uniform was already very showy

Refdow
1 year ago


3

wat about yamada ???? XDDDDD

solo_wing_pixy89
1 year ago


3

YAHAA!!! i like this kind of vampire!!

Shiromia
1 year ago


4

OMG......its here finally !!!! i'v been waiting for this since spring and now i can enjoy this thoroughly, i already love Staz and that was the cutest skull, i hv ever seen XD and when that 3-eyes raccoon told her Hentai bcz she was roaming with a boxer and no bra, it really cracked me up :D ^_^

Most_Want3D
1 year ago


4

2 animes i actually like in one day? Sunday is officially my favorite day this season.

CrimsonCookie
1 year ago


4

lololol the DBZ stuff seen peppered through out xD!

refinne_G
1 year ago


5

the snap shot of the plant climbing the building was hilarious

SeverMess
1 year ago


5

Holy Vamp!! FINALLY!! *W*
and i cant wait to see the Kodama sensei at AnimagiC!!

Kcchi
1 year ago


5

was that a kamehameha in the opening?

FubukiYuki
1 year ago


4

Thank god her uniform dried up by the end of the episode.

Nihonitsamademo
1 year ago


10

This comment has received too many dislikes. Click to show...

XsoraX
1 year ago


7

I don't think the girl really died. xD I think all it did was spit her out and took her clothes with it. lol And all the DBZ reference in here. :D

Haku
1 year ago


6

Twilight ruined vampires
but Blood lad made them cool again!

twinny
1 year ago


5

SHOUNEN AS FCK! And that makes it brilliant! Totally following this one. Funny characters and gags, has action, colorful animation, and obviously going to have some rival villains for the territory battles, and the cute girl :3

Can really see myself enjoying this one.

GamerWorlock
1 year ago


7

Best of Summer Season

Aljabri
1 year ago


4

Awesome anime, can't wait for the next week :)

Maou_sama
1 year ago


4

AWESOME!! everything is EXACTLY like the manga! the producers have done a great job!

AnimeXerox
1 year ago


4

Yay, I've been waiting for this! Blood Lad is awesome! :)

AlexanPT
1 year ago


4

Interesting!!!!!!! finally this anime is here.

Hiriku_Kun
1 year ago


3

wow i said in myself if i looked it the comments if there was one from 3 min than it well be good but when i look there was one from 22sec

kuro515
1 year ago


6

THIS IS AWESOME ONE OF THE BEST THIS NEW SEASON
ME HAPPY
Neanderthal MAN HAPPY
Neanderthal WANT MORE

Bisuke
1 year ago


5

DAAYYYMM..

THIS IS IT.. THIS IS IT..
THE ANIME I'VE BEEN WAITING FOR..
I'M SO HYPED RIGHT NOW..

ps : the manga is so damn good

freaklawlz
1 year ago


5

THIS IS A REALLY PROMESING ANIME!!!!!!!!!

Guardian3889
1 year ago


4

Otaku Vampire *-* Nice!!! don't you all think that they talk too fast e_o

deathmusic91
1 year ago


4

finally waited for this anime for 6 months the manga's beautiful

deathbydeadguy
1 year ago


6

voice actor for staz in this anime and maou in hataraku is the same guy. and also vali lucifer in DxD 2nd season. wuhoo~

melfice89
1 year ago


6

lol, this show is weird, but I'll probably end up watching it.

FlameHaze3
1 year ago


2

@ Oversoul26: sound like the same VA as Mao that's voicing Staz, too.

Looks good so far.

rinran
1 year ago


3

this anime will make it very far !!!!

XxJeanxX
1 year ago


4

HELL YEAH BLOOD LAD ANIME! IT'S FINALLY HERE!!

XIIIErwinOng
1 year ago


4

SO HAPPY!! finally, it's HEERE!!!

HeroineSyndrome
1 year ago


4

So he reads dragon ball manga to find a way of resurrection?

SSJ2dragonbeast
1 year ago


4

Ooh let's see if this follows the manga :)

Rakinshime05
1 year ago


5

LMAO WERE THEY TALKING ABOUT FINAL FANTASY? omg this anime is too funny. Glad another comedic anime came out to replace Hataraku! XD

Panda7126
1 year ago


6

O MY GAD THIS IS GOING TO BE SMTH I CAN SMELL IT

keyZ
1 year ago


6

Staz Kinda looks like Rin Okumura

EternalX
1 year ago


31

This comment has received too many dislikes. Click to show...

ThunderKingNue
1 year ago


6

YES!!!

Ulquiorraunlimited
1 year ago


18

This comment has received too many dislikes. Click to show...

kazekura
1 year ago


15

This comment has received too many dislikes. Click to show...

IKKI1258
1 year ago


28

This comment has received too many dislikes. Click to show...

Hysteria
1 year ago


8

Is that Goku @1:14 LOL

SSJ2dragonbeast
1 year ago


13

This comment has received too many dislikes. Click to show...

MellowD
1 year ago


8

The opening is titled “ViViD” and performed by May’n.
The ending theme is “Bloody Holic” sung by Yuuka Nanri.

RapidSnake
1 year ago


8

This well be hot this Summer!

RapidSnake
1 year ago


10

This comment has received too many dislikes. Click to show...

edzelph
1 year ago


11

This comment has received too many dislikes. Click to show...

EternalX
1 year ago


12

This comment has received too many dislikes. Click to show...

LightingDragonZ
1 year ago


12

This comment has received too many dislikes. Click to show...

MellowD
1 year ago


14

This comment has received too many dislikes. Click to show...

Cool_Otamegane
1 year ago


10

This comment has received too many dislikes. Click to show...

verduzgene
1 year ago


8

Haha! Staz is one of my favourite chars! It's great, I was waiting for an anime for this since the manga came out.

defry
1 year ago


11

This comment has received too many dislikes. Click to show...

Rex8483
1 year ago


7

Finally its here!!!!

Elder
1 year ago


30

This comment has received too many dislikes. Click to show...

Oversoul26
1 year ago


15

This comment has received too many dislikes. Click to show...

Xereth
1 year ago


8

he has a goku cellphone strap

dragon_of_dk
1 year ago


11

This comment has received too many dislikes. Click to show...

Patmadness
1 year ago


25

This comment has received too many dislikes. Click to show...

Oversoul26
1 year ago


10

This comment has received too many dislikes. Click to show...

xNatSux
1 year ago


10

This comment has received too many dislikes. Click to show...

animemangadaisuki
1 year ago


56

This comment has received too many dislikes. Click to show...

Oversoul26
1 year ago


16

This comment has received too many dislikes. Click to show...

EvadZ14
1 year ago


14

This comment has received too many dislikes. Click to show...

SoulEater
1 year ago

Latest Forum Discussions

  1. VitalDistance on Truth or Dare — 3 minutes ago
  2. TiongHwi on Glasslip [Discussion][Spoilers] — 4 minutes ago
  3. Mladen on Black Butler: Book of Circus [Discussion][Spoilers] — 21 minutes ago
  4. Mladen on Tokyo ESP [Discussion][Spoilers] — 23 minutes ago
  5. Hlev on Zankyou no Terror [Discussion][Spoilers] — 36 minutes ago

On-Going Anime

  1. Abarenbou Kishi!! Matsutarou Subbed
  2. Ai Mai Mi: Mousou Catastrophe Subbed
  3. Aikatsu! Subbed
  4. Akame ga Kill! Subbed
  5. Akame ga Kill! Theater Subbed
  6. Aldnoah.Zero Subbed
  7. Anime Mirai 2014 Subbed
  8. Ao Haru Ride Subbed
  9. Avatar: The Legend of Korra Book 3: Change Subbed
  10. Baby Steps Subbed
  11. Bakumatsu Rock Subbed
  12. Barakamon Subbed
  13. Battle Spirits: Saikyou Ginga Ultimate Zero Subbed
  14. Black Bullet Subbed
  15. Break Blade (TV) Subbed
  16. Captain Earth Subbed
  17. Cardfight!! Vanguard: Legion Mate-hen Subbed
  18. Chuunibyou demo Koi ga Shitai! Ren Specials Subbed
  19. Code Geass: Boukoku no Akito Subbed
  20. Detective Conan Subbed
  21. Diamond no Ace Subbed
  22. DokiDoki! Precure Movie: Mana Kekkon!!? Mirai ni Tsunagu Kibou no Dress Subbed
  23. Dragon Ball Kai (2014) Subbed
  24. Dragon Collection Subbed
  25. DRAMAtical Murder Subbed
  26. Escha & Logy no Atelier: Tasogare no Sora no Renkinjutsushi Subbed
  27. Fairy Tail Dubbed
  28. Fairy Tail (2014) Subbed
  29. Fate/kaleid liner Prisma☆Illya 2wei! Subbed
  30. Folktales from Japan Subbed
  31. Fran♥cesca Subbed
  32. Free! Eternal Summer Subbed
  33. Free! Specials Subbed
  34. Freezing Vibration Specials Subbed
  35. Futsuu no Joshikousei ga [Locodol] Yatte Mita. Subbed
  36. Future Card Buddyfight Subbed
  37. Fuuun Ishin Dai☆Shogun Subbed
  38. Gekkan Shoujo Nozaki-kun Subbed
  39. Ghost in the Shell: Arise - Border:3 Ghost Tears Subbed
  40. Girls und Panzer: Kore ga Hontou no Anzio-sen Desu! Subbed
  41. GJ-bu@ Subbed
  42. Glasslip Subbed
  43. Gochuumon wa Usagi Desu ka? Subbed
  44. Gokukoku no Brynhildr Subbed
  45. Gundam Build Fighters Subbed
  46. Gundam-san Subbed
  47. Gundam: Unicorn Subbed
  48. Haikyuu!! Subbed
  49. Haiyore! Nyaruko-san W OVA Subbed
  50. Hanayamata Subbed
  51. Happiness Charge Precure Subbed
  52. Hero Bank Subbed
  53. Himegoto Subbed
  54. History's Strongest Disciple Kenichi OVA Subbed
  55. Hunter x Hunter (2011) Subbed
  56. Hunter x Hunter: The Last Mission Subbed
  57. Inazuma Eleven Go: Galaxy Subbed
  58. Initial D Final Stage Subbed
  59. Inugami-san to Nekoyama-san Subbed
  60. Isshuukan Friends. Subbed
  61. Jinsei Subbed
  62. JoJo's Bizarre Adventure: Stardust Crusaders Subbed
  63. Kamigami no Asobi Subbed
  64. Kanojo ga Flag wo Oraretara Subbed
  65. Kantoku Fuyuki Todoki Subbed
  66. Kaze Tachinu Subbed
  67. Kenzen Robo Daimidaler Subbed
  68. Kenzen Robo Daimidaler Specials Subbed
  69. Kimi no Iru Machi OVA 2014 Subbed
  70. Kindaichi Shounen no Jikenbo Returns Subbed
  71. Kiniro no Corda: Blue♪Sky Subbed
  72. Kuroko no Basket: Oshaberi Shiyokka Subbed
  73. Kuromajo-san ga Tooru!! Subbed
  74. Kuroshitsuji: Book of Circus Subbed
  75. Kyou no Asuka Show Subbed
  76. Kyoukai no Kanata Episode 0: Shinonome Subbed
  77. Kyousougiga Subbed
  78. Little Busters!: EX Subbed
  79. Love Live! School Idol Project 2 Subbed
  80. Love Live! School Idol Project 2 Subbed
  81. Love Stage!! Subbed
  82. Lupin III vs. Detective Conan: The Movie Subbed
  83. M3: Sono Kuroki Hagane Subbed
  84. Machine-Doll wa Kizutsukanai Specials Subbed
  85. Magi: Sinbad no Bouken Subbed
  86. Mahou Shoujo Taisen Subbed
  87. Mahouka Koukou no Rettousei Subbed
  88. Mahouka Koukou no Rettousei: Yoku Wakaru Mahouka Subbed
  89. Majimoji Rurumo Subbed
  90. Majin Bone Subbed
  91. Majokko Shimai no Yoyo to Nene Subbed
  92. Maken-Ki! Two Specials Subbed
  93. Mangaka-san to Assistant-san to Subbed
  94. Mangaka-san to Assistant-san to Specials Subbed
  95. Marvel Disk Wars: The Avengers Subbed
  96. Mekakucity Actors Subbed
  97. Mikakunin de Shinkoukei OVA Subbed
  98. Minna Atsumare! Falcom Gakuen Subbed
  99. Miss Monochrome OVA Subbed
  100. Mobile Suit Gundam Unicorn Episode EX: One Hundred Years of Solitude Subbed
  101. Momo Kyun Sword Subbed
  102. Mushishi Zoku Shou Subbed
  103. Naruto Shippuuden Subbed Dubbed
  104. Negima! Subbed
  105. Nisekoi Subbed
  106. Nobunaga Concerto Subbed
  107. Nobunaga the Fool Subbed
  108. Non Non Biyori OVA Subbed
  109. Noragami OVA Subbed
  110. One Piece Subbed Dubbed
  111. One Piece: Episode of Merry - Mou Hitori no Nakama no Monogatari Subbed
  112. Ore no Nounai Sentakushi ga, Gakuen Love Comedy wo Zenryoku de Jama Shiteiru OVA Subbed
  113. Oreca Battle Subbed
  114. Persona 3 the Movie 1: Spring of Birth Subbed
  115. Persona 4 The Golden Animation Subbed
  116. Ping Pong The Animation Subbed
  117. Pokemon Best Wishes! Season 2: Iris vs. Ibuki! Dragon Master e no Michi!! Subbed
  118. Pokemon XY Subbed
  119. Pokemon XY Special: The Strongest Mega Evolution ~Act I~ Subbed
  120. Pri Para Subbed
  121. Psycho-Pass 'New Edit Version' Subbed
  122. Puchimas!!: Petit Petit iDOLM@STER Subbed
  123. Rail Wars! Subbed
  124. Re:␣Hamatora Subbed
  125. Re:␣Hamatora Subbed
  126. Rokujouma no Shinryakusha!? Subbed
  127. Ryuugajou Nanana no Maizoukin Subbed
  128. Sabagebu! Subbed
  129. Saikin, Imouto no Yousu ga Chotto Okashiinda ga. OVA Subbed
  130. Sailor Moon Crystal Subbed
  131. Sakasama no Patema Subbed
  132. Saki: Zenkoku-hen Subbed
  133. Seikoku no Dragonar Subbed
  134. Seirei Tsukai no Blade Dance Subbed
  135. Seitokai Yakuindomo* OVA Subbed
  136. Sekai de Ichiban Tsuyoku Naritai! Specials Subbed
  137. Selector Infected WIXOSS Subbed
  138. Sengoku Basara: Judge End Subbed
  139. Shin Strange+ Subbed
  140. Shingeki no Kyojin Subbed
  141. Shingeki no Kyojin Specials Subbed
  142. Shingeki no Kyojin: Ilse no Techou Subbed
  143. Shirogane no Ishi: Argevollen Subbed
  144. Shounen Hollywood: Holly Stage for 49 Subbed
  145. Sidonia no Kishi Subbed
  146. Soredemo Sekai wa Utsukushii Subbed
  147. Soul Eater Not! Subbed
  148. Space☆Dandy 2nd Season Subbed
  149. Star Driver the Movie Subbed
  150. Sword Art Online II Subbed
  151. Tamayura: More Aggressive OVA Subbed
  152. Tenkai Knights Subbed
  153. test Subbed
  154. Tiger & Bunny Movie 2: The Rising Subbed
  155. Tokyo ESP Subbed
  156. Tokyo Ghoul Subbed
  157. Tokyo Ravens Subbed
  158. Tonari no Seki-kun Specials Subbed
  159. Toriko Movie: Bishokushin no Special Menu Subbed
  160. Yama no Susume 2nd Season Subbed
  161. Yami Shibai 2nd Season Subbed
  162. Youkai Watch Subbed
  163. Yowamushi Pedal Subbed
  164. Yu-Gi-Oh! Arc-V Subbed
  165. Zankyou no Terror Subbed
  166. Zetsumetsu Kigu Shoujo: Amazing Twins Subbed