Watch Anime Online

Watch Highschool of the Dead Episode 3 English Subbed Online

Fall 2014 Anime Lineup!! Vote Now!! | Join our forum today!
Create a magazine cover and submit it to our Create a Magazine Event! | Join the 4th edition of AU's EUW League Tournament | Requested name change but can't log-in, click here

Highschool of the Dead Episode 3 English Subbed ( Video)

"Democracy Under the Dead"

You are watching Highschool of the Dead Episode 3 English Subbed. If you want to watch in english dubs click here
No video found. Please report this problem by using the report function and we will try to fix this as soon as possible.

Top Rated Comments


The U.S. is fine, Chuck Norris is there :D

01aceofspadez
3 years ago


Japan is fine. Godzilla is there

dragonballzs
2 years ago

What People Are Saying


0

i wonder whats up with Rei, why dose she hates that teacher? i know he is an asshole, but only we who watch it have seen hes asshole side, did he rape her? or did he just hit on her with inappropriate way, like try'd to touche her, they better explain it later

Sugram22
2 months ago


0

The zombie bit Chuck norris, the zombie became chuck norris

OtakuTaco69
2 months ago


0

Sri Lanka Is Fine They Have Tea

Dark8Xotix
3 months ago


0

good episode.... what's with that tripping when they guy with the books sprained his ankle... he sounded like a girl

aashish1996
4 months ago


0

Switzerland is fine, they have chocolate and cheese.

Zirakeshi
4 months ago


0

China is fine, they have Jackie Chan.

ClockStrikes
5 months ago


0

anime is cool

darkjan123
6 months ago


1

Greece is fine,money are there

tomasssgr
8 months ago


1

i wonder what bear grills would do at a time like this...
Bear Grills:*runs around like an idiot*

Axl
8 months ago


0

Mother Russia is fine, Vodka is there

Infinity17
9 months ago


0

Mother Russia is fine, Vodka is there

Infinity17
9 months ago


0

Maybe if they can fight without screaming, that would be great.

leeboonkang
10 months ago


0

Wow.....this is just the beginning of the epicness and i agree with Rei, Takashi will regret saving that bastard piece of sh** D: ^_^

Most_Want3D
10 months ago


3

I think this anime would be better if it was just with Rei and Takashi because there are so many annoying characters but then I don't think they'd be able to survive by themselves hence we have this...

NGEkid024
10 months ago


0

Haha that dude inexplicably fell and immediately knew he sprained his ankle...okay? Lol

NGEkid024
10 months ago


0

@01aceofspadez This was all caused by Chuck Norris's breath.

YorkieMccoy
11 months ago


0

takagi is more annoying.

rrjstellar
11 months ago


0

titans are worse

battleguy
11 months ago


0

this anime doesn't give a fuck about chuck norris

eternalkuuseki
11 months ago


0

@01aceofspadez yeah , unless it was nighttime and he's attacked when he was sleeping ~
_

eternalkuuseki
11 months ago


0

fuck shido! fuck him!

DreamerXD
11 months ago


0

china is not fine. because its china.

DreamerXD
11 months ago


0

malaysia will be fine. because my mom is there

ilabella1999
11 months ago


0

haha every anime there is a villain

Navin
1 year ago


0

britain will be fine, well just give them tea to pacify the zombie's

xNanuka
1 year ago


6

To hell with Rei, she's a major bitch. Busujima & the nurse are where it's at.

If you wanna survive the zombie outbreak....

1- Find shelter
2- Get weapons to defend yourself
3- Look for food that won't spoil easily.
4- Loot nearby stores & homes. Things like toilet paper will be needed quickly. You're gonna need ways to barter with other groups of survivors.
5- Stay in your shelter and have as much sex as you can because you might die soon.

slobbish
1 year ago


1

Wow they found a motormike cool
I hate Rei She is one annoying character that i will never forget

DarkFireblaze28
1 year ago


0

Man Shido is fucked up guys....he like rapes everyone by drugging them and like has a group orgy lol....pretty fcked up... GG

Cereal_Lover
1 year ago


0

Shido is such an asshole >_>

Famine
1 year ago


0

@sgt_SHITFACE if they would go with shido then they would have died cuz he would just abandon anybody who dosn't obey him.

kodoka
1 year ago


0

every zombie that bites chuck norris become chuck norris

sayhello123
1 year ago


0

hahahaha.. nice!!

markdruja27
1 year ago


0

shit the first boss with the helmet

_Meikainokage_
1 year ago


0

this anime is very OP like SNK. DBZ

hoho_yAhyA
1 year ago


0

Britain has maintained control? Well the Doctor probably did something about this...

Awesome_Virtue
1 year ago


0

that shopkeeper looks like simon pegg

iloveanime12
1 year ago


9

This comment has received too many dislikes. Click to show...

Sgt_SHITFACE
1 year ago


10

This comment has received too many dislikes. Click to show...

Sgt_SHITFACE
1 year ago


9

This comment has received too many dislikes. Click to show...

Sgt_SHITFACE
1 year ago


9

This comment has received too many dislikes. Click to show...

Sgt_SHITFACE
1 year ago


9

This comment has received too many dislikes. Click to show...

Sgt_SHITFACE
1 year ago


1

Honestly, this show can be turned into a game.(SPOILER ALERT) Like when he was grab by a zombie, you to smash buttons until she grabs the block and kills it.

Comment
1 year ago


5

one of the best episodes, less panties, more seriousness as it should be.

ajax55
1 year ago


0

all shooting gamers should unite when this happens :D

blueknight21
1 year ago


3

I dislike the idea of a romance between Takashi and Rei. She doesn't deserve him cause she's a bitch as you'll find out. Needs to be Takashi and Saiko.

AdventSplicer
1 year ago


0

F*cking thanks to the helm of dominator the main charac is a live!?

Dota0Anime
1 year ago


0

This is Resident Evil, the animation... lol

sephvincent077
1 year ago


0

Just listen to the hot girl damn it

Frosty_Yozora
1 year ago


4

this proves that all teachers are actually shit heads

woopdedo247
1 year ago


0

16:05 that guy reminds me of hanataro from Bleach xD

Mohamed122
1 year ago


0

If U people want to hate someone then hate this shido guy xD he's creepy :/ and he's probably the kind of guy who wants to rule the world,lol.

TheronXHunter
1 year ago


0

After seeing rie do tht in the last she reminds me of asuna xD

jungie_cris123
1 year ago


0

lol at the start i was like 'dude ur giving me history lessons about plagues?

rainy_days
1 year ago


0

Stupid teacher and extra students.
If it weren't for the mains, they'd all be dead by now.
He'll probably make a stupid choice and get them all killed. But natrually the mains will escape because they know hes stupid.

Lunaflower99
1 year ago


0

That teacher is a shit

Kaitokido
1 year ago


0

man ,i just realized why takashi's voice sound similar,
its the v/a of grimjaw (bleach) and aomine daiki(kuroko no basket)

Code_Breaker97
1 year ago


0

Love this anime :) that teacher is just a skinny faggot, someone should show him what survival of the fittest really means

Dracanoid
1 year ago


0

worse than my math teacher:(

SpiralWarior
1 year ago


0

That fucking teacher deserves to be kicked in the nuts then fed to ants!

MissAnimeFreak
1 year ago


0

I wanna blow that freaking teacher's head.

Hinata_Hyuga
1 year ago


0

AND THEY'RE BOTH SO EPIC!!!!!!!!!!

BravestBeaver
2 years ago


0

I hate to be one of those but Takashi and Kirito get the same wild look when they fight

BravestBeaver
2 years ago


0

I love the intro and the anime itself is epic

BravestBeaver
2 years ago


2

if I was told "You suck" by the suckiest character in the show so far, I would kill her

Refdow
2 years ago


2

Even his voice sometimes reminds me of Kirito
LOL
This is a great anime, I don't know why I didn't watch it earlier

Pyro_UH
2 years ago


0

I think the safest place on Earth is Asia, especially countries that have lots of island like Philippines, Indonesia, Japan, Timor-Leste and other more. Philippines have 7,107 islands and Indonesia have 18,000+ so,it's the best place to go.Also People have walls and metal gates like my house here in the Philippines, We have a have a cement wall that have metal bars inside the cement.

thekey2911
2 years ago


0

i kinda hate the teacher n i hope rei is a virgin..

mikaroro
2 years ago


0

second time to watch this series

Delta321
2 years ago


0

the rest of the world is fine japan is an island
this was a response to safest place to be in zombie acocalypse and the rest of the world isn't fine

Jasonpick
2 years ago


0

the rest of the world is fine japan is an island

Jasonpick
2 years ago


0

I hope Shido dies in season 2. Actually no, zombified.

swordy537
2 years ago


0

the safest place in a zombie apocalypse is an island.Once you clear the zombies that are already there, you're all by yourself and there will be no more threat. Though clearing the island will be difficult. The 2nd best place is a deserted high mountain range. Zombies don't climb huge mountains.

CrownTwillz
2 years ago


0

I love how she hits the biker Zed with a paving stone, the just walks away and sets it down like its perfectly normal. These are the reasons i would love an Apocalypse

grata
2 years ago


0

Go Doctor Boobs!

zz383mero
2 years ago


0

Takashi: -Don't speak. RUN!!!!!
...How is that not speaking? By the way, as some have already pointed out, the show is making major references (Resident Evil, 28 Days Later, etc).

BlackShinigami
2 years ago


0

When I read the title the first thing that came to mind was: Zombie for president. I like the sound of that.

Pandemonial
2 years ago


0

i think takagi should quit talking n help out in fighting unless she wanna be one of the ugly bloody creatures(zombies)

natsu123
2 years ago


1

think they should ask all the people in japan to satay in their house build a super think n hard wall without making a sound except 4 the police rescue team and other which is strong ask them 2 wear armour and bring a gun with many bullet and shoot em all in the hrad or chest

natsu123
2 years ago


0

i want to know why they are not scare they look smiling more then sad if this hapin to me i well think this really so scary and cool

zeyd
2 years ago


0

Rei is really dumb

KimChan
2 years ago


0

i hate that teacher guy.

croxy34
2 years ago


1

I don't like Rei for some reason and what's up with those antennas of her.

upit
2 years ago


2

lol who watches dub

xVV
2 years ago


0

the president is fine like what 01aceofspadez said chuck noris is there

axkiller111
2 years ago


0

ENGLISH DUBBED DOESN'T WORKING! FIX IT UP!! so disappointing

ambishoes014
2 years ago


0

You'd think that with all the zombie TV shows and movies people would know what to do in this kind of situation.
Shows like this always seem to be set in a universe where the idea of a zombie has never been thought of.

swordy537
2 years ago


1

kore wa zombie desu ka ?

onidevil666
2 years ago


0

Japan is fine. Godzilla is there

dragonballzs
2 years ago


0

This all looks awesome on my screen, but if there were zombies in real life, I would be the first one to go. XD

MissAnimeFreak
2 years ago


0

we got Bruce Lee what now

AgeGundam
2 years ago


0

its because of this kind of series that i keep a sword in my house at all times :P

Haru_sora
2 years ago


0

Ah by the way London is doing good cuz it's architecture makes it easy to defend.

Jonxx
2 years ago


0

This anime is pretty nice for now, i hope it will stay like that :>

Jonxx
2 years ago


0

.. this anime is so lovely

knice_yayhan
2 years ago


0

the part when a zombie jumped at Takashi is surprising xD. Theres a new version of hunter..

Kazumi
2 years ago


0

What America thinks during a zombie apocalypse "damn, we've seen enough of these movies, we must nuke them!"
XD

HiddingInFog
2 years ago


0

where's guile when you need him.

Prettygirl90
2 years ago


0

this anime is really" scarry ==

bryanbw
2 years ago


0

those are some big boobies!!!

guilmon6767
2 years ago


0

those are some big boobeis!!!

guilmon6767
2 years ago


0

soon season 2 soon jotomate kurasay

Saeko_chan
2 years ago


0

batman bo ay Resident Evil 1-6 play it to scarves

zxeon
2 years ago


0

this anime is so cool every episodes is getting more exiting

M23Rob
2 years ago


1

We better call the Black knights and seek help with the chinese federation! and the holy britannian empire should all help to get down w/this zombies..
if there are only nightmares to use :))

Anime_Rater
3 years ago


0

That teacher maes me want to jump off a cliff, land in pillows with him underneath, drag him out from there, get a motorcycle, run over his head, and kill him again after bringing him back to life in the same way...

MissAnimeFreak
3 years ago


1

come on season 2

sage_sasuke
3 years ago


0

@craten Buy a map London is in England. Europe is a continent.

milky228
3 years ago


0

whats the use of a politician type like guy, like that teacher if he cant even use words against the undead...
useless talking..
just kill...or bekilled!
and find as many friends as u can...even if u dont like the guy just bare with it!
ssurvival comes first, political stuff comes later!

Craten
3 years ago


0

the president of the white house evacuated (America)
lost contact with Moscow (Russia)
Beijing set itself on fire (China)
London has maintained order (but for how long?(europe))
and Japan is...
well we allready know...
THE WORLD IS IN TOTAL CHAOS HAHAHA!!!!
but mann...
i hate zombies...
._.

Craten
3 years ago


0

its DeadRising animated!!!!

op09
3 years ago


0

i hate tht bitch..

nickcan
3 years ago


0

Anyone else notice motorcycle-helmet zombie totally got a crotch grope in O_O; >.>;

royalhighnessX3
3 years ago


3

I'd bet anything that the South in the US is perfectly fine. There's enough guns, ammo, and food storage near where I live to last through the zombie apocalypse lol. 2nd Amendment, bitches!

Also, I think I would have had everybody who clapped for the sleazy teacher to leave the bus and find their own damn transportation, then. -_-

OldGrumpyBear
3 years ago


0

Haha I wanna move to London >.

Mashiro123
3 years ago


0

London is maintaining order, Well thats obvious cause were great :P

Theanimelover
3 years ago


0

it really reminds me of the game play "left 4 dead"

somehand87
3 years ago


0

Boobs and zombies......always makes my day :D

xAxel
3 years ago


0

I hope that damn teacher dies a horrible death -__-

bleuey
3 years ago


0

why is London under control? cuz the Hellsing organisation, or more specifically Alucard, is there

deadsea2004
3 years ago


1

The U.S. is fine, Chuck Norris is there :D

01aceofspadez
3 years ago


0

I just wish that selfish asshole Shido-sensei would die in a very painful manner dam i don't thin ill get my wish

DetectiveKid95
3 years ago


0

In London... Shawn of the Dead is happening!

Vermilion
3 years ago


0

"you need a leader" fukk out a here all i needs a bitch and a nail gun

money727
3 years ago


0

cool anime

kosukePT
3 years ago


0

This anime was made for me-___-

fantasiarox203
3 years ago


0

"...that this world had already ended." My heart stopped beating for a second

Animelover97
3 years ago


0

What the...?

@19:00 Did the anime suddenly turned into Resident Evil 2? I mean, an exploding truck engulfed in flames that separates the protagonists? And then, they tell each other to meet at the POLICE STATION.

Hah, okay then.

SpartanKing
3 years ago


0

Wow...Just wow..its like my dream world lol.Love this anime

Kyte
3 years ago


0

11:45 -> Pure Takashi Ownage.

FakePillowPizza
3 years ago


0

We should start making some sort of organization against these creatures (zombies)

King_Hadouken
3 years ago


0

awesome anime

IMP3RIUS
3 years ago


0

Lol "target comfired , got a good shot, ready and.."
lol

Awsomeness
3 years ago


0

awesome!!XD

Cecilia
3 years ago


0

dame i love this

jmills4742
3 years ago


0

Shido-sensei is so annoying!She surpose 2 die nt alive!

JaclyneChin
3 years ago


0

lol a good zombie apocolypse starts a love relationship allways dont u think?

windfoxsoul
4 years ago


0

i like animes like this!!!
tokyo magnitude 8.0, deadman wonderland and this anime there are other animes like this but i haven't found them yet

XxJeanxX
4 years ago


0

the shido dude is an asshole

warriorofanime
4 years ago


0

That Shido-sensei needs to die. I thought so when watching in in Japanese, and I think so even more now...

KiddyGrade8
4 years ago


0

lol london WOULD obtain order wouldnt they...they must have learned the the 28 days/weeks later movies...

ThatOneGuy
4 years ago


0

Watch this anime a few time

testdriveme
4 years ago


0

zombie apocholips? no problem, helping others again no problem, dealing with idiots who are so stupid that they try to take control? very big problem and sadly the anwser is both simple and horrible, kill him, so why didnt he kill the teacher when he started this shit?

BANKO
4 years ago


0

"oh shut up doctor bleeding heart!!" lmao

KenseixHisagi69
4 years ago


0

great show I watched it three times :)

zengetsu96
4 years ago


0

epic bus scene. i think it is worth watching it again

Iceuchiha
4 years ago


0

the fan service is fine it only bugs people who really want to see it but dont want to admit it. :p

The_Observer
4 years ago


0

well episode 2 at least, not this one.

anoearth
4 years ago


0

sounds dead like "karma police" by radiohead during the credits.

anoearth
4 years ago


1

i have always wondered why in zombie shows people are just so stupid.

for one despite zombies being fictional it should be almost recognizable if this were to really happen.

and two broadcasting are always done so formally, obviously it's to prevent panic, but should you just tell people there are zombies prepare yourselves with as much weapons as possible and or whatever measures are the best.

also happening in japan, could there be any worse of a place. congested cities, not very open, almost no guns. at times like these it might be a good idea to arm up like america does.

unknown
4 years ago


0

whaTS THat song on the ending credits, anyone know?
XD

ImmovableAnubis
4 years ago


0

not bad not bad, looks to be an intresting show :P

ImmovableAnubis
4 years ago


0

oh my gosh!! shido brought only sheep along with him

Funkyhenry
4 years ago


0

@ The_Roley_Mole .. it is an honorary title given to someone who is older than you are.

so far so good... i think this would going to be one of my fave

zyxw
4 years ago


0

what does 'sempai' mean?

The_Roley_Mole
4 years ago


0

Damn this is good

KoushakuX
4 years ago


0

If you did like this you can also check for "Gantz" and I promise u will be hooked to it..

Anonymous
4 years ago


0

i can see where this show is going...

Its going to be on a whole new level of ****ed up!

Anonymous
4 years ago


0

I like this anime :D Very Cool...
But not scary, but I enjoy it! ^^

Anonymous
4 years ago


0

i love it they over-do the fan service tho everyones tits are bigger than their heads

Anonymous
4 years ago


0

pretty sweet anime,but this is still the beggining i can't wait till the story progresses!

Anonymous
4 years ago


0

WOOO! LOVE THIS ANIME!!

Anonymous
4 years ago


0

yaaaaaaa..... wtf damn its so hot~~!!!!!

Anonymous
4 years ago


0

AWESOME FUCKING SHIIIIIIIIIIIITTTTT!!!!!!!!!!!LOVE THIS MOTHERFUCKER!!!

Anonymous
4 years ago


0

FUCKING AWESOME SHIIIIIIIIIIITTTTTTTTTT!!!!!!!!!!!!!

Anonymous
4 years ago


0

frickin lurv this but the fanservice is...ima girl so the fanservice just...distracts me >

Anonymous
4 years ago


0

well,if rei wouldn't have gotten out of the bus,they would be all screw'd by now...you'll see ;)

Anonymous
4 years ago


0

AHHH

Anonymous
4 years ago


0

someone smack some sense into that stupid rei

Anonymous
4 years ago


0

i hate zombies, but this is really good. NIGHT MARES HERE THEY COME

Anonymous
4 years ago


0

the fanservice gets so annoying

Anonymous
4 years ago


0

Saeko ftw

Anonymous
4 years ago


0

****ing awesome finely a good zombie anime

Anonymous
4 years ago


0

love the show

Anonymous
4 years ago


0

awesome

Anonymous
4 years ago


0

http://www.mediafire.com/?m408pcgaldj84ks
1 link mediafire
mp4 under 80mb

Anonymous
4 years ago


0

gonna upload the mp4 under 65mb soon

Anonymous
4 years ago


0

gonna upload the mp4 under 65mb soon

Anonymous
4 years ago


0

episode 4 has a nip slip in the preview haha

Anonymous
4 years ago


0

is a part of the episode missing?

Anonymous
4 years ago


0

just like L4D game.. aheheh very cool.. no more special powers.. just plain HUMAN STRENGTH?! nice anime..XD

Anonymous
4 years ago


0

FUCK ALL OF YOU SHIT HEADS DONT KNOW ANYTHING

Anonymous
4 years ago


0

[gg] High School of the Dead 03 [720p]Sub Eng MKV

http://hotfile.com/dl/56082523/d7ef540/gg_HIGHSCHOOL_OF_THE_DEAD_-_03_720p_F5860691.mkv.html

Scarlett19
4 years ago


0

opps double posted meant to post that the download is the real deal a/v=10 did not watch the whole show but from what i saw the sub seemed to be in sync just fine.

Anonymous
4 years ago


0

great this is better than horror films with real people

Anonymous
4 years ago


0

I love this show, I can't wait watch episode three.

Anonymous
4 years ago


0

Awesome anime. Rlly one of the best.
PS: Anyone know more Zombie apocalypse animes?

Anonymous
4 years ago


0

the only thing i see a fail is that in the manga it show u the details of wean like the zombie get hit like the head get crushed but still a good anime

Anonymous
4 years ago


0

i have read each one of high school of the dead manga and then they said this was coming out i just said wtf!!!!. cant wait for the third one :)

Anonymous
4 years ago


0

omg best ever just wish the manga and anime be quicker corse u cant rush good anime and manga

Anonymous
4 years ago


0

LOOOOVVVVVEEEEEEE IIIIIITTTTTT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Anonymous
4 years ago


0

this is a sick anime4

Anonymous
4 years ago


0

Man, this shit kicks Motha Fucking Donkey Nutz on a plate deep fried with potatoes for the cripsy crunch with sour cream, guacamole & Salsha mixed with Carne Asada ****en meet wrapped in a burrito
other words
This is some outstanding piece of Friggin anime
Great Job Guyz

Anonymous
4 years ago


0

Dude this is a ****ing awesome show!

Anonymous
4 years ago


0

You can read the manga in English here:

http://www.1000manga.com/Highschool_of_the_Dead/

Well at least as many as are released. It's still an on-going series.

Anonymous
4 years ago


0

i want episode 3

Anonymous
4 years ago


0

scary......................but awsome!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Anonymous
4 years ago


0

best show I have ever seen

Anonymous
4 years ago


0

best show I have ever seen

Anonymous
4 years ago


0

yup. it was awesome

Anonymous
4 years ago


0

this is some good shit

ashwinvinoo
4 years ago

Latest Forum Discussions

  1. Roronoa_Zoro on Jinsei [Discussion][Spoilers] — 40 seconds ago
  2. ky0usuke on Truth or Dare — 42 seconds ago
  3. Mladen on Fairy Tail (2014) [Discussion][Spoilers] — 14 minutes ago
  4. rony_chan on Ore, Twintails ni Narimasu — 35 minutes ago
  5. Chibica on A Boat Beneath a Sunny Sky - Lewis Carroll — 38 minutes ago

On-Going Anime

  1. Abarenbou Kishi!! Matsutarou Subbed
  2. Ai Mai Mi: Mousou Catastrophe Subbed
  3. Ai Tenchi Muyo! Subbed
  4. Ai Tenchi Muyo! (AU Edition) Subbed
  5. Aikatsu! Subbed
  6. Akame ga Kill! Subbed
  7. Akame ga Kill! Theater Subbed
  8. Akatsuki no Yona Subbed
  9. Amagi Brilliant Park Subbed
  10. Anime Mirai 2014 Subbed
  11. Ano Natsu de Matteru Special Subbed
  12. Ao Haru Ride Subbed
  13. Ao Haru Ride: Unwritten Subbed
  14. Avatar: The Legend of Korra Book 4: Balance Subbed
  15. Bakumatsu Rock Subbed
  16. Barakamon Subbed
  17. Blade and Soul Specials Subbed
  18. Bonjour♪ Koiaji Pātisserie Subbed
  19. Cardfight!! Vanguard G Subbed
  20. Cardfight!! Vanguard: Legion Mate-hen Subbed
  21. Chuunibyou demo Koi ga Shitai! Ren Specials Subbed
  22. Chuunibyou demo Koi ga Shitai! Ren: The Rikka Wars Subbed
  23. Code Geass: Boukoku no Akito Subbed
  24. Cross Ange: Tenshi to Ryuu no Rondo Subbed
  25. D-Frag! OVA Subbed
  26. Daitoshokan no Hitsujikai Subbed
  27. Danna ga Nani wo Itteiru ka Wakaranai Ken Subbed
  28. Denki-gai no Honya-san Subbed
  29. Detective Conan Subbed
  30. Detective Conan Movie 18: The Sniper from Another Dimension Subbed
  31. Diamond no Ace Subbed
  32. Donten ni Warau Subbed
  33. Dragon Ball Kai (2014) Subbed
  34. Dragon Collection Subbed
  35. DRAMAtical Murder Subbed
  36. Fairy Tail Dubbed
  37. Fairy Tail (2014) Subbed
  38. Fate/kaleid liner Prisma☆Illya 2wei! Subbed
  39. Fate/stay night: Unlimited Blade Works (TV) Subbed
  40. Folktales from Japan Subbed
  41. Fran♥cesca Subbed
  42. Free! Eternal Summer Subbed
  43. Free! Specials Subbed
  44. Freezing Vibration Specials Subbed
  45. Futsuu no Joshikousei ga [Locodol] Yatte Mita. Subbed
  46. Futsuu no Joshikousei ga [Locodol] Yatte Mita.: Nagarekawa, Annai Shite Mita. Subbed
  47. Future Card Buddyfight Subbed
  48. Garo Honoo no Kokuin Subbed
  49. Gekkan Shoujo Nozaki-kun Subbed
  50. Gekkan Shoujo Nozaki-kun Specials Subbed
  51. Ghost in the Shell: Arise - Border:4 Ghost Stands Alone Subbed
  52. Girlfriend (Kari) Subbed
  53. Glasslip Subbed
  54. Gokukoku no Brynhildr Special Subbed
  55. Grisaia no Kajitsu Subbed
  56. Gugure! Kokkuri-san Subbed
  57. Gundam Build Fighters Try Subbed
  58. Gundam Build Fighters: SD Kishi Fighters Subbed
  59. Gundam-san Subbed
  60. Gundam: G no Reconguista Subbed
  61. Haiyore! Nyaruko-san W OVA Subbed
  62. Hanamonogatari Subbed
  63. Hanayamata Subbed
  64. Happiness Charge Precure Subbed
  65. Hero Bank Subbed
  66. Hi☆sCoool! SeHa Girls Subbed
  67. History's Strongest Disciple Kenichi OVA Subbed
  68. Hitsugi no Chaika: Avenging Battle Subbed
  69. Hunter x Hunter (2011) Subbed
  70. Hunter x Hunter: The Last Mission Subbed
  71. Inou-Battle wa Nichijou-kei no Naka de Subbed
  72. Inugami-san to Nekoyama-san Special Subbed
  73. Jinsei Subbed
  74. JoJo's Bizarre Adventure: Stardust Crusaders Subbed
  75. Kaitou Joker Subbed
  76. Karen Senki Subbed
  77. Kenzen Robo Daimidaler Specials Subbed
  78. Kill la Kill Special Subbed
  79. Kindaichi Shounen no Jikenbo Returns Subbed
  80. Kiseijuu: Sei no Kakuritsu Subbed
  81. Kuromajo-san ga Tooru!! Subbed
  82. Kuroshitsuji: Book of Circus Subbed
  83. Kyousougiga Subbed
  84. Kyousougiga (OVA) Subbed
  85. Little Busters!: EX Subbed
  86. Log Horizon 2nd Season Subbed
  87. Love Live! School Idol Project 2 Subbed
  88. Love Stage!! Subbed
  89. M3: Sono Kuroki Hagane Subbed
  90. Machine-Doll wa Kizutsukanai Specials Subbed
  91. Madan no Ou to Vanadis Subbed
  92. Madan no Ou to Vanadis: Tigre-kun to Vanadi-chu Subbed
  93. Magi: Sinbad no Bouken Subbed
  94. Magic Kaito 1412 Subbed
  95. Mahou Shoujo Taisen Subbed
  96. Mahouka Koukou no Rettousei Subbed
  97. Mahouka Koukou no Rettousei: Yoku Wakaru Mahouka Subbed
  98. Majin Bone Subbed
  99. Maken-Ki! Two Specials Subbed
  100. Mangaka-san to Assistant-san to Specials Subbed
  101. Marvel Disk Wars: The Avengers Subbed
  102. Momo Kyun Sword Subbed
  103. Mujaki no Rakuen Subbed
  104. Mushishi Zoku Shou 2nd Season Subbed
  105. Mushishi Zoku Shou Special Subbed
  106. Nanatsu no Taizai Subbed
  107. Naruto Shippuuden Subbed Dubbed
  108. Negima! Subbed
  109. Nisekoi OVA Subbed
  110. Nobunaga Concerto Subbed
  111. Nozo x Kimi Subbed
  112. One Piece Subbed Dubbed
  113. One Piece 3D2Y: Ace no shi wo Koete! Luffy Nakama Tono Chikai Subbed
  114. Ookami Shoujo to Kuro Ouji Subbed
  115. Ore, Twintails ni Narimasu. Subbed
  116. Oreca Battle Subbed
  117. Orenchi no Furo Jijou Subbed
  118. Oshiri Kajiri Mushi 3 Subbed
  119. Persona 4 The Golden Animation Subbed
  120. Planetarium Uchuu Kyoudai: Itten no Hikari Subbed
  121. Pokemon XY Subbed
  122. Pri Para Subbed
  123. Psycho-Pass 'New Edit Version' Subbed
  124. Psycho-Pass 2 Subbed
  125. Re:␣Hamatora Subbed
  126. Re:␣Hamatora Subbed
  127. Recorder to Randoseru Mi Special Subbed
  128. Rokujouma no Shinryakusha!? Subbed
  129. Sabagebu! Subbed
  130. Sailor Moon Crystal Subbed
  131. Sanzoku no Musume Ronja Subbed
  132. Seirei Tsukai no Blade Dance Subbed
  133. Seitokai Yakuindomo* OVA Subbed
  134. Sekaiichi Hatsukoi Movie: Yokozawa Takafumi no Baai Subbed
  135. Selector Spread WIXOSS Subbed
  136. Sengoku Basara: Judge End Subbed
  137. Shigatsu wa Kimi no Uso Subbed
  138. Shin Strange+ Subbed
  139. Shingeki no Bahamut: Genesis Subbed
  140. Shingeki no Kyojin Specials Subbed
  141. Shingeki no Kyojin: Ilse no Techou Subbed
  142. Shirobako Subbed
  143. Shirogane no Ishi: Argevollen Subbed
  144. Shounen Hollywood: Holly Stage for 49 Subbed
  145. Sora no Method Subbed
  146. Sora no Otoshimono Final: Eternal My Master Subbed
  147. Space☆Dandy 2nd Season Subbed
  148. Steins;Gate: Sōmei Eichi no Cognitive Computing Subbed
  149. Sword Art Online II Subbed
  150. Tamako Love Story Subbed
  151. Tenkai Knights Subbed
  152. Terra Formars Subbed
  153. Terra Formars (uncensored) Subbed
  154. Terra Formars OVA Subbed
  155. test Subbed
  156. The iDOLM@STER Movie: Kagayaki no Mukougawa e! Subbed
  157. Tokyo ESP Subbed
  158. Tokyo Ghoul Subbed
  159. Tribe Cool Crew Subbed
  160. Trinity Seven Subbed
  161. Ushinawareta Mirai wo Motomete Subbed
  162. World Trigger Subbed
  163. Yama no Susume 2nd Season Subbed
  164. Yami Shibai 2nd Season Subbed
  165. Youkai Watch Subbed
  166. Yowamushi Pedal: Grande Road Subbed
  167. Yu-Gi-Oh! Arc-V Subbed
  168. Yuuki Yuuna wa Yuusha de Aru Subbed