Watch Anime Online

Watch Kuroko no Basket 2 Episode 18 Online

Fall 2014 Anime Lineup!! Vote Now!! | Join our forum today!
Create a magazine cover and submit it to our Create a Magazine Event! | Join the 4th edition of AU's EUW League Tournament | Requested name change but can't log-in, click here

Kuroko no Basket 2 Episode 18

Loading Video...
Please wait while the video loads. If it doesn't load within 1 minute, please refresh your browser.
Uploaded by: LordK 9 months ago
Video Site: AUEngine
Language: Subbed
Report Broken Video
Please check the videos below first before reporting. These videos are also for Kuroko no Basket 2 episode 18. If none of them is working, then report it.

Using this form, you can report broken and invalid videos. We will try to fix it ASAP and will be up in not more than 24 hours upon reporting. Abusing the report function (eg: repeatedly reporting videos which are actually working) will result in an IP ban.



Please enter a brief explanation regarding your report.

If the video doesn't work, try a different video below.

Top Rated Comments


When you watch Aomine and Kagami in the zone mode, doesn't it make you curious about Kuroko in the zone mode?

YellowPotato
9 months ago


Is it just me, or are you guys also wondering how long is a second in the anime world?

msdtctv
8 months ago

What People Are Saying


0

Woah! to hell with the referee. This episode was Epic!!

and I think Season 3 is scheduled to air in 2015 ..though I don't know which month or season yet ..

TheronXHunter
2 months ago


0

The ref must have underwent some deep shit training so he could follow up with these monsters in zone mode .. I just wanna know ... how in hell can the ref keep up? xD

TheronXHunter
2 months ago


0

If only real people had the same hair colour as Kuroko or Kagami

Lovcows
2 months ago


0

BRO FIST FOR EVERYONE !!!

ChibiKittyNyan
2 months ago


0

I wish they would make season 3 anytime now ... kuroko was in the zone in the manga when seirin was fighting over the team with the red haired guy was on

kenoyskicF
3 months ago


0

For some odd reason. I was thinking Kuroko the support should have used exhaust on aomine.

BigBlackBrotha
3 months ago


0

@YellowPotato I'm guessing Kuroko in the zone would just him being invisible

Bneff
3 months ago


0

this match was... ahh i give up on thinking of a word to describe it. but you guys noticed it too, right? the malice from Aomine's face vanished and Kuroko finally got his fist bump :)

Hanare
4 months ago


0

well...that was... so AWESOME!!!!!!!!!

Anneriea
4 months ago


0

that was SUGOIIIIIIIIIIII so EPIC

kaitokid96
5 months ago


0

Faaaaakkkkkk....

Cereal_Lover
5 months ago


0

that last sleeping scene was awesome

Kira10a
5 months ago


0

"The only one who can beat me is me" - Aomine
well looks like you've been proved wrong x3

AcedforLife
5 months ago


0

This isn't happening, right? It's not posibble that I'm crying... I feel like boiled egg, my body temperature was already 39Ā°C before I started...

Catsha
5 months ago


0

Go Seirin go :D

XLKSLB__CCDTKS
6 months ago


0

INTENSE. MY HEART STOP BEATING IN THOSE LAST SECONDS..

otakux3
6 months ago


0

Those final seconds of the game made me stop breathing. XD

ConquestGod15
7 months ago


1

Honestly.. This anime is much better than Naruto.

ScarletSword029
7 months ago


0

Gosh that was epic xD Such an intense battle with so many crazy moves

misc
8 months ago


0

ahhh~~ KUROKO! D A I S U K I! so cuteeeeeee!!, and im glad of the events in the game i just LOVE KUROKO NO BASKET!! dont you agree??

1177
8 months ago


6

I think the director made a mistake with the title. It shoud be Kagami No Basket

Yato
8 months ago


0

this episode....was the best episode i've seen so far. to be honest, if that were the end of the season, i'd be satisfied. Though of course i'd expect another season

xXxAnimexXx
8 months ago


2

the plays in the zone mode is so fast, its making au engine lag

MeganeBishoujo
8 months ago


0

He fnally open up the... dooor!!

shinichixrein
8 months ago


0

AomineXKuroko forever!..........

Avatar_Roku
8 months ago


0

Holy shit I don't think I blinked once through the whole 20 minutes....

AdventSplicer
8 months ago


0

at last aoimine lost after years and that match was awsome epic

narutotype
8 months ago


0

I always get that warm tingly feeling after i watch a great episode like this one.

I'm still looking forward to see Akashi play...since he was their leader and all,let's see what he got.

animejunkie0723
8 months ago


0

Rosy, techinically this is physically impossible. The highest levels of focus are only even reached at a peak of meditation that may even take hours.

job822
8 months ago


0

Is it just me, or are you guys also wondering how long is a second in the anime world?

msdtctv
8 months ago


0

I only have two words Awesome and Epic!
Now one former Generation of Miracle Episode down and four more to go.

Cartoonfreak234
9 months ago


0

So epic!

sniperx720x
9 months ago


0

Do you guys think that this can be a real thing? like reality can there be something zone besides Kuroko and Akashi, I think everything else is possible since Zone means using 100% of the powers I heard the human normally use at the most is 80% like they said. I'm sure theses things can be possible.

RosyxTommy
9 months ago


0

OMG ! for a second i thought they were gonna lose but that is the true definition of epic ! xD

mahi
9 months ago


0

Daaaaaaamn that was EPIC!! Way too EPIC!! xO

Roller00
9 months ago


0

Sexy Aomine is gone! But I still love the old Aomine xD

Kitamatsu
9 months ago


0

GREAT ANIME EVER, Only 4 days it get 620 likes, I told some of my idiot friends that this Anime is the Greatest anime but they still think that SAO is still the best

Heavenfire96
9 months ago


0

ALEX ALEX ALEX ALEX ALEX ALEX :)

crow_ripper
9 months ago


0

Clashing of aces! That's the way basketball fans wants to witness.. BANZAI SEIRIN!! BANZAI!!!

mhaldz003
9 months ago


0

I've heard that Kuroko won't have the skill to go into Zone mode because of his body. I believe that he'll have a zone mode but like... Very different compared to the others... I hope he does though... He is a part of the Generation of Miracles...

Daisetsu
9 months ago


0

Next ep we got a fan service guys.

troy797
9 months ago


0

lol .. when seirin wins i shouted like an idiot xD

kaichou17
9 months ago


0

the preview @.@ :)))

Blox_Phantome
9 months ago


1

When you watch Aomine and Kagami in the zone mode, doesn't it make you curious about Kuroko in the zone mode?

YellowPotato
9 months ago


0

don't worry Aomine, you're still the best !!!!

oniongold
9 months ago


0

hahaha the best na jwd baiept :) joker kau kina iliwitan na hahaha :D

melfox
9 months ago


0

I was literally shocked by goosebumps from the start, to finish. That was so fucking great, good match, boys.

Jaymezz
9 months ago


2

intense,im still shaking...need my gf to calm me down.

sleepyheadz
9 months ago


0

While I knew what would happen I am still sad Aomine lost....he has become one of my faves and then the ending with the third years saying goodbye =(...sigh oh well on to the next match!

Mysterious_eyez
9 months ago


0

OMGGGGGGG!!!i had goose bumps all the ways to the last of it!. . i swear i could die in peace right now! LOL

shammy12345678
9 months ago


0

.1 second and they can still talk huh

jomoyo
9 months ago


0

This is the best ep ever

Taedyn
9 months ago


0

Holy. Shit. Kuroko- anime of the decade

Yagami_Light
9 months ago


0

1 down

nickcan
9 months ago


0

That last scene taking a break after winning must be a grand good slumber

That brief moment when they were in the zone was insane so fast even I would had been speechless in the court

StrawHatJosh
9 months ago


0

damn, shouldn't have watched this so late, now I have too much adrenaline to sleep... goddamn that was a goooood episode

oniko
9 months ago


0

oh god loved this episode , i really want to see the mysterious captain of the generation of miracles in action really wondering how he plays and how strong he is ... but i think that's gonna be for next season or for last episodes of this season

woriorsim
9 months ago


0

yeessss!!!! seiren wins! awesome awesome awesome game

shionnx
9 months ago


0

I do not want to spoil your excitement but u guys seem to forget about the other 3 uncrowned kings. :D

i8nited
9 months ago


0

and I think the blond girl is Alex (the one that Himuro mentioned )
I can't wait to know who she is! *-*

Eya
9 months ago


0

I can't believe there's people who dislike KNB!!
my friends compare it to slum dank and say that it's copied... =__=
OH please! u__u who cares!!
Kuroko No Basket is my favorite sports anime ever! =o= IT'S THE BEST! >o

Eya
9 months ago


0

SAO is Sword art online and SNK is Shingenki no Kyoujin

YukiZXCX
9 months ago


0

Sao = Sword art online
Snk = Shingeki no Kyojin

dcool19d
9 months ago


0

I can't believe all that happened in 5 seconds O.o

thefreakfreak1
9 months ago


0

what is SAO and SNK?which anime?

umi1
9 months ago


0

damn even the zone just a short while... it's still goddamn badass!

the ED song really give spoiler~ lol
finally kinpatsu next!
and later vs murasakibara! WTH he's skill???

BevanBaka
9 months ago


0

I am the only one who thinks that the blondie on the opening and preview is looks like a kise who turns into a girl?

Leyash
9 months ago


1

That was so fucking intense, I nearly tore my cock off watching,.. Fufufu?

f0rmyfinaltrick
9 months ago


0

Everyone is a mind reader in this anime lmfao, such a great win. GO SEIRIN!

Tycrane
9 months ago


0

So much shit in 5 minutes like wow

DH_SAWALHI
9 months ago


0

DAMN DAT ALEXANDRA THO

Sephros
9 months ago


0

omg icry of AWESOMENESS

MegurinLOL_ka
9 months ago


0

dat teppei tactic WAS FUCKING GENIUS LOL

Sephros
9 months ago


0

u could of guess they were gonna win but that was so BLOODY FUCKING INTENSE !!!!!!

happychain
9 months ago


0

nah i want aomine to cry

twinkystar12
9 months ago


0

nah i want aiomine to cry

twinkystar12
9 months ago


0

Aomine's face when they lost was a bit sad.

zenkichi352
9 months ago


0

IM SURE OF IT NOW!
THE PLAYERS AND THE OTHER TEAMS USE TELEPATHY!!
I MEAN ONE PERSON REPLYING TO THE INNER THOUGHTS OF ANOTHER PERSON , WHAT DO YOU CALL THAT ?

zenkichi352
9 months ago


0

UWOOOOOOO
SEIRINNN!!!

THIS IS THE MOST INTENSE EPISODE EVERRRRRR!

cherry_lyn
9 months ago


0

Finally! You don't know how I screamed and cried as they make their shots QAQ

Hanabi_Koi
9 months ago


0

hahaha !!! this anime make me laugh so much !!! hahaha!!!!

kinrayek
9 months ago


3

Subscribe To My YouTube!

I Play The Attack On Titan Game!

YouTube Name: SpiderShotMC

SpiderShotMC
9 months ago


3

fuck all

fish261
9 months ago


0

Me: "Okay this will end in 5 seconds."
Anime: "LOL you think so?"

KeyonnaWasHere
9 months ago


0

AWESOME! JUST TOO AWESOME! :D Best anime of 2013 by a mile.

carlson92
9 months ago


0

Im happy to be aliveee to have watched this awesome episode!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

LoacHSai
9 months ago


0

OMG! I cry!!!!???!!

mookdark
9 months ago


0

Finally that sweet release! So many episodes, but it was worth it!

I_Am_God_Yo
9 months ago


0

Jesus fucking christ this episode was motherfucking hype! I had a big ass smile and fucking goosebumps the whole episode! The cast did an amazing job with this and this is the best episode so far! Alrighty time for Kuroko to learn shooting and show Murasakibara and Yosen who's boss!

KingZDj
9 months ago


0

Awesome OVERLOAD!!

Code_Breaker97
9 months ago


0

Please create a game of this KnB 2k14..

alice28
9 months ago


0

longest 30 seconds ever. epic episode

Athrun434
9 months ago


0

last time I couldn't take it anymore, I went and read the manga and caught up... now I cant wait for the episodes even more than before! It's gonna be so great!

Darkskilling
9 months ago


0

Feels like it was the last episode

avena18
9 months ago


0

Damn, it was darn exciting! Blue vs Red.

YellowPotato
9 months ago


0

There are alot of episodes i rate 10/10, but this one is definetly a good 100/10

demon2450
9 months ago


3

Kagami's Basketball
which kagami play basketball xD

alias_ryuuzaki
9 months ago


0

To the person saying that "Out of Bounce" gives them a free throw, please try to watch the episode again :) they didn't said anything like that :D haha

KingHichigo
9 months ago


0

Lol Imagine of we see NBA players in the zone in kuroko no basuke, CP3 throwing whole court no look passes with infinite dribble moves, lebron doing pretty much what he does doing everything at a super monster level, Durant doing the dirk fade away from half court and scoring everything at will! Kobe infinite pump fakes and post moves again its unguardable! etc that would be hilarious

WewLoL
9 months ago


0

Best episode!!!

shadowheroz
9 months ago


0

The second best moment of the episode had to be that flashback with the ice cream :3 obviously the best moment was the fist bump ;)

Woah there that preview :D But wtf was with the banana 0_0

Aggron
9 months ago


0

The zone is pretty awesome.

It's a shame that being in the zone for too long affects the players. Would be really interesting to see two people play 100% for a whole game.
The longest 30 seconds in my life :P



Nequil
9 months ago


1

DAMN IT! the game was so INTENSE! Im so happy that Seirin won. So excited for the next episode, we will see the hot blonde. haha but satsuki is more hot. lol

I want to see the captain of generation of miracles play.

GoldenOtaku
9 months ago


0

somebody know who the girl with yellow hair, its so hot :) can wait next week to see her :)

Byakuya1978
9 months ago


0

ahhh, damn, that's frickin epic ^^', i dont know what to say anymore beside epic

RemnantMemory
9 months ago


0

kuroko wants some brofist!!
Give em pewds LOLz

dj_poinkxz
9 months ago


0

That preview! :3

TyranuSs
9 months ago


0

the Best Anime Basketball, Great finishing game, every team and peaople so happy when SIRIN WIN. for the moment, my breath stopped almost 5 time, and my breakfast didnt almost 30 minutes :) its worthed

Byakuya1978
9 months ago


0

I MUST SAY KAGAMA VS AOIMINE AKA VS AO BLUE VS RED DA SHIT I WAS WAITING FOR!

Sparkzz
9 months ago


0

Okay this came out 7 hours ago (5 am in the Philippines) and is already flooding with comments!! Gotta love the zone vs zone... A win for Seirin! yay!!

EpicZangetsu
9 months ago


0

my 24mins of my life

ryuujixtaiga
9 months ago


2

2012-SAO
2013-SnK
2014-Kuroko no basket!
This is the best!

iFatalPain
9 months ago


0

Lol... This ep really made me get goosebumps! Let the next ep begin!

SlicerT
9 months ago


0

wtf now fuk aomine

ryuujixtaiga
9 months ago


0

Yay!... Seirin WON!!

AnOrdinaryOtaku
9 months ago


0

Epic. The 1st few minutes was blood racing. The last 5 secs (which feels more like a min) was nerve wracking.
By far the most exciting moment of season 2.

Ixiataaga
9 months ago


0

this is epic.........

Black_Red_Aura
9 months ago


1

FINALLY THIS GAME IS OVER!! Omg thinking how many episodes will it take to cover Seirin vs the other teams such as Akashi's is overwhelming O3O

DontHate
9 months ago


0

@onyok ULOL! hahaha

oliveryow
9 months ago


0

GOOOOOOOO KAGAMIIII!!!!!!!!!!! I CRIED I DONT KNOW WHY

LonelyGamer
9 months ago


0

hahahahaha lupet taena bibilis nila gago

onyok
9 months ago


0

The thing I love about Seirin is that they have no 3rd years on their team, its purely 2nd and first years but even with missing members they strive for Victory and never give up. Each player has their own ability and brings their own talent to the team if only the NBA was like this :) What Im really excited for now is the battle between Seirin and Akashi's team

Elixrr
9 months ago


0

naah!!! can't watch other anime ep. right now..still cant move on :D this is the first time i felt more excitement from the anime even though i know the outcome :) THUMBS UP

oliveryow
9 months ago


2

Holy shit, the animation crew did a divine Job, excuse me for saying that Fujimaki Tadatoshi's drawings in the manga were Better than the anime's, but i was just as speechless watching it as i was reading it, God Bless this Series .

aeonmat
9 months ago


0

even though i knew the outcome from the mangga,i still can't get enough of what i saw LOL. I can't drink my coffee while watching this EPICsode. Gambatene Seirin!

oliveryow
9 months ago


0

This one was good but the game with Yosen will be even epicer

Leo1dg
9 months ago


0

lol...cant wait for alex in nxt episode...

accelrator
9 months ago


0

seeing episodes like this get me hyped up

mangaiwillread
9 months ago


0

I literally laughed my ass off after seeing the ''Defense'' Cheer and Mitobe was just like... not me though :v

Oversoul26
9 months ago


1

Out of Bounce > Free Throw?? I've been playing basketball for so long and I've never heard of a rule like that...

gatiliaprimo001
9 months ago


1

shits getting real get out of my way opening theme song

mangaiwillread
9 months ago


1

That was sickkkkkkkkk!

drknessangel
9 months ago


1

Kuroko X Aomine HAHA

vhinzsdc
9 months ago


1

Yosen is next huh?!

SougoFtW
9 months ago


1

Aomine team is like the houston rockets of the mj bulls era. the only team that can beat the bulls but on the other side and easily beaten by other team in the west.

acidfast
9 months ago


1

I want to see Kuroko enter the Zone...

PikachuLover
9 months ago


1

I'm sooo happy they won!!=3 Seirin Fight!Fight!

anime_gyal12
9 months ago


2

@fasha the woman is kagami's trainer from USA

Star40
9 months ago


1

pheew next epi will see that blondy babe =_____________=

damn left me sweating by the end of this episode..was so good...i think the producers had to just let seirin win for the story to go on..theyre no where near as strong as the other team...thet 5 seconds took for ever to end..a ball from 1 side of the court to the other then back again + dunk all that in 5secs lol..nway love the episode

Star40
9 months ago


1

I wonder who that woman in the next episode was.

fasha
9 months ago


1

You know it's a legendary episode.. When 20mins felt like 5

01aceofspadez
9 months ago


1

fricking longest never ending 6.2 seconds

LOODE
9 months ago


1

The Zone battle looked better in the manga.
I can't wait for the NEXT fucking awesome match with Yosen when my favorite character MURASUBAKI_KUN!!!!!!!! will play


Why
9 months ago


1

Friking ZONE is friking AWESOME

Bisuke
9 months ago


1

THIS WAS SO INTENSE I STILL HAVE GOOSEBUMPS. I have to say this has to be one of my favourite basketball matches ever! :'D You know that scene at the end where they were sleeping in the locker rooms? Doesn't it remind you of that scene in Slam Dunk? So nostalgic x)

animegirl100
9 months ago


1

such a beautiful episode, had me in tears T.T

CliccEdge
9 months ago


1

Wooooooh! Seirin Woooon! WOOOOOOH

ErickSaiyan
9 months ago


1

lol Alex finally enters she's the best

XxIzayaxX
9 months ago


1

is it just me or is it hot as hell in here...woohoo that shit was the best, that intensity of the two ace showdown gave me shivers!!! 10/10 good episode.

kabuto1000
9 months ago


1

OH GAWD I JUST SCREAMED FANATICALLY AT 4 A.M IN THE MORNING BCUZ OF WATCHING THIS

Sevillo
9 months ago


1

Sugoi!!

aosora
9 months ago


1

oh my gad.

vietsang
9 months ago


1

This anime is just tooo awesome.I'm not a fan of sports anime but this one is just too good,i mean i havent enjoyed an anime this much sinced i watched one piece for the first time.My favorit sport anime by far.

raresQQQ
9 months ago


1

Judging from the ending, Yosen is next...

Somethingth
9 months ago


1

so damn good! omg!!

shiro-hi
9 months ago


1

Aomine's eyes are getting bigger xD He now can enjoy the baseket ball again!

AyuzawaTutu
9 months ago


2

I can't even f*cking blink.

Mazuiro
9 months ago


2

BLONDE HYPE NEXT EPISODE!!!!!!!!!!
I WISH KAGAMI CAN GO SPINNING CRAZY WHILE ON THE AIR THAT WOULD BE SICK! SHYT.. NICE GAME SHYT!!

migz13
9 months ago


1

the Zone runs out very fast I expecting it at least haft of this episode to enjoy this to the fullest too bad and that 5 seconds is too damn long lol. but I really enjoy this episode, I wanna see Kise "The Zone" next time :D

Magz
9 months ago


1

i am literally crying over here TT^TT
omg kuroko and aomine that fist bump TT^TT
waaaaaaa their game finished TT^TT
i wonder who's up next...
at the thought of no more aomine and his awesomness with kagami, i suddenly realise how much i love them both TT^TT
aomine really needs to smile more TT^TT
i really need to stop crying-sniff sniff
*omgdatblonde**nosebleed*

rainy_days
9 months ago


2

"zone time limit"
"100%"
"DRIVE"
"SHADOW PASS"

This is so retarded but hilarious lol.

Jigglesticks
9 months ago


1

Even though i read the manga. I thought kagami would do the meteor jam.

bloodybagels
9 months ago


1

was that really 20 minutes!!? O.O felt more like 6 min

yhfxirai
9 months ago


1

AT LAST ALEX WILL APPEAR!!!!!! ..... she is totally my type -_-

hitman
9 months ago


6

lol this is so stupid

Jigglesticks
9 months ago


1

Deemn momoi-san who is your boyfriend? -.-

zaimig_30
9 months ago


2

Aomine is the strongest because of all that practice he did and his natural speed, and there was a time that momoi said that Aomine became unbeatable from all the practice he did right?imagine what would happen if he practice harder than ever he will become the best

DarkIce
9 months ago


1

This has to be one of the best KuroBasu episodes ever. It made me scream in anticipation during the match and it made me tear up at the end. The fistbump made me cry and Aomine after the match, too. Turns out that the 3rd years in Touho had the same situation as Kiyoshi :'(

I can't wait for Alex now!

WaffleUnicorn
9 months ago


1

Dat fist bump :">

zaimig_30
9 months ago


1

seirin wooooooooooooooooonnn \mm/

zaimig_30
9 months ago


1

Wow........that was epic, i really wanna know who is that blonde girl in the preview asap :D ^_^

Most_Want3D
9 months ago


1

The next guy who will enter the ZONE is Aomine (blue) + Kagami (red) = ????

It's for you to decide who it is!

Kosaki_Onodera
9 months ago


1

alex

birdfighter
9 months ago


1

one of the greatest ep. ever first time I watched the intro no minute wasted cant wait for the next ep's

EmorLovesAnime
9 months ago


1

my god, this episode was insane

gigsauce
9 months ago


1

pure awesomeness

animelover1477
9 months ago


2

SO FUCKING AWESOME!!!!!!!!!!! NOW IT'S TIME TO READ THE MANGA!!!!!!!

Moe11436
9 months ago


1

I'M GLAD MY INTERNET DIDN'T FUCKED UP

kersgup
9 months ago


1

ZOONE babyyy

zaimig_30
9 months ago


1

FINALLY OMG !!

Krewe
9 months ago


1

7 minutes ago~ O:

Sunny649
9 months ago


2

BLUE VS RED
PREVIOUS LIGHT VS NEW LIGHT
ZONE VS ZONE
AOMINE VS KAGAMI!!!!!!!!!!!

axelblaze
9 months ago


2

nice !!

sobear
9 months ago


3

YES!!!

rainy_days
9 months ago


2

40 Secs lol

IJ_Adrian
9 months ago


2

It is HERE !!!!!! ZONE VS ZONEEEEEEEEEEE

Nemu_Takara
9 months ago

On-Going Anime

  1. Abarenbou Kishi!! Matsutarou Subbed
  2. Ai Mai Mi: Mousou Catastrophe Subbed
  3. Ai Tenchi Muyo! Subbed
  4. Ai Tenchi Muyo! (AU Edition) Subbed
  5. Aikatsu! Subbed
  6. Akame ga Kill! Subbed
  7. Akame ga Kill! Theater Subbed
  8. Akatsuki no Yona Subbed
  9. Amagi Brilliant Park Subbed
  10. Anime Mirai 2014 Subbed
  11. Ano Natsu de Matteru Special Subbed
  12. Ao Haru Ride Subbed
  13. Ao Haru Ride: Unwritten Subbed
  14. Avatar: The Legend of Korra Book 4: Balance Subbed
  15. Bakumatsu Rock Subbed
  16. Barakamon Subbed
  17. Blade and Soul Specials Subbed
  18. Bonjour♪ Koiaji Pātisserie Subbed
  19. Cardfight!! Vanguard G Subbed
  20. Cardfight!! Vanguard: Legion Mate-hen Subbed
  21. Chuunibyou demo Koi ga Shitai! Ren Specials Subbed
  22. Chuunibyou demo Koi ga Shitai! Ren: The Rikka Wars Subbed
  23. Code Geass: Boukoku no Akito Subbed
  24. Cross Ange: Tenshi to Ryuu no Rondo Subbed
  25. D-Frag! OVA Subbed
  26. Daitoshokan no Hitsujikai Subbed
  27. Danna ga Nani wo Itteiru ka Wakaranai Ken Subbed
  28. Denki-gai no Honya-san Subbed
  29. Detective Conan Subbed
  30. Detective Conan Movie 18: The Sniper from Another Dimension Subbed
  31. Diamond no Ace Subbed
  32. Donten ni Warau Subbed
  33. Dragon Ball Kai (2014) Subbed
  34. Dragon Collection Subbed
  35. DRAMAtical Murder Subbed
  36. Fairy Tail Dubbed
  37. Fairy Tail (2014) Subbed
  38. Fate/kaleid liner Prisma☆Illya 2wei! Subbed
  39. Fate/stay night: Unlimited Blade Works (TV) Subbed
  40. Folktales from Japan Subbed
  41. Fran♥cesca Subbed
  42. Free! Eternal Summer Subbed
  43. Free! Specials Subbed
  44. Freezing Vibration Specials Subbed
  45. Futsuu no Joshikousei ga [Locodol] Yatte Mita. Subbed
  46. Futsuu no Joshikousei ga [Locodol] Yatte Mita.: Nagarekawa, Annai Shite Mita. Subbed
  47. Future Card Buddyfight Subbed
  48. Garo Honoo no Kokuin Subbed
  49. Gekkan Shoujo Nozaki-kun Subbed
  50. Gekkan Shoujo Nozaki-kun Specials Subbed
  51. Ghost in the Shell: Arise - Border:4 Ghost Stands Alone Subbed
  52. Girlfriend (Kari) Subbed
  53. Glasslip Subbed
  54. Gokukoku no Brynhildr Special Subbed
  55. Grisaia no Kajitsu Subbed
  56. Gugure! Kokkuri-san Subbed
  57. Gundam Build Fighters Try Subbed
  58. Gundam Build Fighters: SD Kishi Fighters Subbed
  59. Gundam-san Subbed
  60. Gundam: G no Reconguista Subbed
  61. Haiyore! Nyaruko-san W OVA Subbed
  62. Hanamonogatari Subbed
  63. Hanayamata Subbed
  64. Happiness Charge Precure Subbed
  65. Hero Bank Subbed
  66. Hi☆sCoool! SeHa Girls Subbed
  67. History's Strongest Disciple Kenichi OVA Subbed
  68. Hitsugi no Chaika: Avenging Battle Subbed
  69. Hunter x Hunter (2011) Subbed
  70. Hunter x Hunter: The Last Mission Subbed
  71. Inou-Battle wa Nichijou-kei no Naka de Subbed
  72. Inugami-san to Nekoyama-san Special Subbed
  73. Jinsei Subbed
  74. JoJo's Bizarre Adventure: Stardust Crusaders Subbed
  75. Kaitou Joker Subbed
  76. Karen Senki Subbed
  77. Kenzen Robo Daimidaler Specials Subbed
  78. Kill la Kill Special Subbed
  79. Kindaichi Shounen no Jikenbo Returns Subbed
  80. Kiseijuu: Sei no Kakuritsu Subbed
  81. Kuromajo-san ga Tooru!! Subbed
  82. Kuroshitsuji: Book of Circus Subbed
  83. Kyousougiga Subbed
  84. Kyousougiga (OVA) Subbed
  85. Little Busters!: EX Subbed
  86. Log Horizon 2nd Season Subbed
  87. Love Live! School Idol Project 2 Subbed
  88. Love Stage!! Subbed
  89. M3: Sono Kuroki Hagane Subbed
  90. Machine-Doll wa Kizutsukanai Specials Subbed
  91. Madan no Ou to Vanadis Subbed
  92. Madan no Ou to Vanadis: Tigre-kun to Vanadi-chu Subbed
  93. Magi: Sinbad no Bouken Subbed
  94. Magic Kaito 1412 Subbed
  95. Mahou Shoujo Taisen Subbed
  96. Mahouka Koukou no Rettousei Subbed
  97. Mahouka Koukou no Rettousei: Yoku Wakaru Mahouka Subbed
  98. Majin Bone Subbed
  99. Maken-Ki! Two Specials Subbed
  100. Mangaka-san to Assistant-san to Specials Subbed
  101. Marvel Disk Wars: The Avengers Subbed
  102. Momo Kyun Sword Subbed
  103. Mujaki no Rakuen Subbed
  104. Mushishi Zoku Shou 2nd Season Subbed
  105. Mushishi Zoku Shou Special Subbed
  106. Nanatsu no Taizai Subbed
  107. Naruto Shippuuden Subbed Dubbed
  108. Negima! Subbed
  109. Nisekoi OVA Subbed
  110. Nobunaga Concerto Subbed
  111. Nozo x Kimi Subbed
  112. One Piece Subbed Dubbed
  113. One Piece 3D2Y: Ace no shi wo Koete! Luffy Nakama Tono Chikai Subbed
  114. Ookami Shoujo to Kuro Ouji Subbed
  115. Ore, Twintails ni Narimasu. Subbed
  116. Oreca Battle Subbed
  117. Orenchi no Furo Jijou Subbed
  118. Oshiri Kajiri Mushi 3 Subbed
  119. Persona 4 The Golden Animation Subbed
  120. Planetarium Uchuu Kyoudai: Itten no Hikari Subbed
  121. Pokemon XY Subbed
  122. Pri Para Subbed
  123. Psycho-Pass 'New Edit Version' Subbed
  124. Psycho-Pass 2 Subbed
  125. Re:␣Hamatora Subbed
  126. Re:␣Hamatora Subbed
  127. Recorder to Randoseru Mi Special Subbed
  128. Rokujouma no Shinryakusha!? Subbed
  129. Sabagebu! Subbed
  130. Sailor Moon Crystal Subbed
  131. Sanzoku no Musume Ronja Subbed
  132. Seirei Tsukai no Blade Dance Subbed
  133. Seitokai Yakuindomo* OVA Subbed
  134. Sekaiichi Hatsukoi Movie: Yokozawa Takafumi no Baai Subbed
  135. Selector Spread WIXOSS Subbed
  136. Sengoku Basara: Judge End Subbed
  137. Shigatsu wa Kimi no Uso Subbed
  138. Shin Strange+ Subbed
  139. Shingeki no Bahamut: Genesis Subbed
  140. Shingeki no Kyojin Specials Subbed
  141. Shingeki no Kyojin: Ilse no Techou Subbed
  142. Shirobako Subbed
  143. Shirogane no Ishi: Argevollen Subbed
  144. Shounen Hollywood: Holly Stage for 49 Subbed
  145. Sora no Method Subbed
  146. Sora no Otoshimono Final: Eternal My Master Subbed
  147. Space☆Dandy 2nd Season Subbed
  148. Steins;Gate: Sōmei Eichi no Cognitive Computing Subbed
  149. Sword Art Online II Subbed
  150. Tamako Love Story Subbed
  151. Tenkai Knights Subbed
  152. Terra Formars Subbed
  153. Terra Formars (uncensored) Subbed
  154. Terra Formars OVA Subbed
  155. test Subbed
  156. The iDOLM@STER Movie: Kagayaki no Mukougawa e! Subbed
  157. Tokyo ESP Subbed
  158. Tokyo Ghoul Subbed
  159. Tribe Cool Crew Subbed
  160. Trinity Seven Subbed
  161. Ushinawareta Mirai wo Motomete Subbed
  162. World Trigger Subbed
  163. Yama no Susume 2nd Season Subbed
  164. Yami Shibai 2nd Season Subbed
  165. Youkai Watch Subbed
  166. Yowamushi Pedal: Grande Road Subbed
  167. Yu-Gi-Oh! Arc-V Subbed
  168. Yuuki Yuuna wa Yuusha de Aru Subbed