Watch Anime Online

Watch Maji de Watashi ni Koi Shinasai! Episode 6 Online

Summer 2014 Anime Chart! | New Poll: Summer 2014 Anime Lineup! Vote now! | Join our forum today!
RagnaUltima - Ragnarok Online Private Server Goes OPEN BETA! |

Maji de Watashi ni Koi Shinasai! Episode 6

"Seriously Take It with Me!!"

Loading Video...
Please wait while the video loads. If it doesn't load within 1 minute, please refresh your browser.
Uploaded by: lool123 3 years ago
Video Site: AUEngine
Language: Subbed
Report Broken Video
Please check the videos below first before reporting. These videos are also for Maji de Watashi ni Koi Shinasai! episode 6. If none of them is working, then report it.

Using this form, you can report broken and invalid videos. We will try to fix it ASAP and will be up in not more than 24 hours upon reporting. Abusing the report function (eg: repeatedly reporting videos which are actually working) will result in an IP ban.



Please enter a brief explanation regarding your report.

If the video doesn't work, try a different video below.

Top Rated Comments


which one would you pick. shit flavoured curry or curry flavoured shit?

Hagabooga
3 years ago


Lol the men who punch yamato is the narator of hayate the combat butler . .
wkwkw

cedrix
3 years ago

What People Are Saying


0

Best Erotic Perverted Festival ever

FaTaLLine
4 weeks ago


0

Lol...I can't enjoy these kind of HILARIOUS episodes much cuz I keep turning the volume down and worry about my parents entering the room at the wrong time -_- ...I'm talking in general here ..not just in this anime xD.. guess I'll just rewatch later.

@3:40 Norio Wakamoto.. That guy's voice is just too distinctive xD ..I know his voice from Gintama ... Oh ... he's also the guy who beat the crap out of Yamato lol

TheronXHunter
2 months ago


0

Yamato can't have some quality time with Miyako around xD

... I heard about this festival before ... lol,they celebrate the penis ...
They just ...broke it ... daaaaamn xD

Hahaha They celebrated and fought with their penis...Awesome Episode! xD

TheronXHunter
2 months ago


0

lol the reaction when baldy saw a loli stick it in was SOFAKIN HILARIOUS!!!

IsaganI
3 months ago


0

don't use your hands. only use your head.
slowly, deep down. be sure to swallow the entire length.
speed it up! grab the base with both hands and rub!
now, with all your force, do it!
and now for the climax. with all your strength...
bite down on it!


THAT'S WHAT SHE SAID...

Kirito2134
3 months ago


0

be sure to swirl around the head of your tongue.
now, for the first time, you let it in your mouth.
be sure to avoid using your teeth.
insert it deep towards your throat.
do it slowly and make sure you don't touch your throat.
move your head to rub your tongue against it.

Kirito2134
3 months ago


0

first firmly grasp the shaft with your left hand.
at first, you only want to lightly and gently kiss the center tip.
only novices put the whole thing in their mouth at first.
now, lick the head with the tip of your tongue.
then, start to use more of your tongue.
lick around it.
next, slowly and gently lick from the bottom to the top.

Kirito2134
3 months ago


0

shit epic ROFL!!! japan festival the best! ROFL!!!
at the first yamato give step for fap...
second all the heroine lick, suck, and BITE! ROFL!!!
what's with this episode! LOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOL

BevanBaka
7 months ago


0

Probably the FUNNIEST and SEXIEST episode so far. xD

bunny9992
7 months ago


0

What an epic way to eat 'that' thing....Man I would be screwed if someone walked in while i was watching that...... I think i would have to switch to porn just because it is easier to explain.....

Unknown_Slayer
7 months ago


0

Also not only does Momo know how to take down people artfully with her fists she can now take down a battalion of men with words....Dear god lord any force facing that walking monster is in for hell.

shadowuzi
8 months ago


0

Best EPISODE EVAR.

shadowuzi
8 months ago


1

This anime making me feel to fart
(~,~)

Narzwan
9 months ago


0

LOL what a awesome festival
When the girls bite the mushroom I became one of the guys

dragon16
9 months ago


0

After that bite I became one of these guys... T-T

Fumetsui
9 months ago


0

This anime is pure pervertness and thet's why I love it XD

JohnViBritania
9 months ago


0

omfg that mushroom lick =))
damn my libido realy grown during that scene and then i dont know why it fell so sudden =))

Bisuke
11 months ago


0

Yuki's "Touma" kind of reminds me of ... Index. Very much like index calling "Touma ..."

JXTerrorizerD
11 months ago


0

"MVP MUSHROOM" 8======D dats all i can say!! Give more love to the Mushroom! It's a "REPRESENTATIVE" of Pride for Men!

migz13
11 months ago


0

Ive came to that festival XD ahahaha i really remember it XD ahahaha it was really funny because i was an foreigner XD ahahaha!

FrosTLegioN
11 months ago


0

id pick curry flavored shit cuz atleast i know its not actual shit o.O just tastes like it

Viisfox
12 months ago


0

wow momo realllly explained how to suck a d*ck

mrorte22
1 year ago


0

i love how they mix comedy and serious situation well dammit always having me on the floor at the same time giving me a serious face

dadotarugo
1 year ago


0

this anime is funny hahaha

gotmessed101
1 year ago


0

my pride it hurt so much

renzo
1 year ago


0

Watch hayate no gotoku cuties new. Season of hatae no gotoku

Hayate_me
1 year ago


0

Lol this is a mushroom this is a mushroom lol their scared of a penis

Hayate_me
1 year ago


0

Lol this is a mushroom this is a mushroom lol their scared

Hayate_me
1 year ago


0

Hayte no gotoku narrator

Hayate_me
1 year ago


0

lol when they bite the head of the mushroom hahahahahahaha

atem
1 year ago


0

Wait wait, did anyone notice when they turned to the captain that his candy was bit too? OwO Does that mean he did all that with the girls too? Q~Q

Tatsunero
1 year ago


0

WTF.. WTF.. JUST WTF... DICKS DICKS EVERYWHERE!

LonelyGamer
1 year ago


0

hahahah what a SHRINE!!!!!

crossfirehani12
1 year ago


0

lol Happy time :)

daduce93
1 year ago


0

wtf! porn !

black_inside
1 year ago


0

one of the nicest anime

hidanteusay
1 year ago


0

Holy Shit this was just....wow!

jayflavor
1 year ago


0

lolol

YukiSnow
2 years ago


0

DAFUQ LOOOOOOOL!! Hilarious episode, I don't know what to say anymore!

Heavy
2 years ago


0

Bahaha.. What's up with the opening scenes lol? Yamato just give it to her, Miyako wants it badly XD

Heavy
2 years ago


0

I have the weirdest boner now...

fatcowzrule
2 years ago


0

HAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHA! Cant stop Laughing! HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!

khoohao
2 years ago


0

16:28 ya, I see that difference between Adults and Child

Kevy
2 years ago


0

Now with this technique I learned from watching this episode, I am going to show my girlfriend how she should do it. And I am not the one licking

Kevy
2 years ago


0

That part with the little girl and the mushroom when the guy saw her eat it. I lol'd so hard. xD

Pyro
2 years ago


0

When they bit the ''candy'' i flinched and yelled AUUGH!

Nihonitsamademo
2 years ago


1

backup porn in case i am about to cum when a man is on the screen? okay hahahahaahahahahahahahha good start

Anime_Banzai
2 years ago


0

i can't stop laughing...from start to ending...hahahaha....mushroom huh....hahahaha

AnimeFreakzz
2 years ago


0

No wonder the maid likes him so much XD

MellowD
2 years ago


0

I can't believe i watched this on the bus .___.
And when they bit the "candy" i flinched....

GnetiS
2 years ago


0

OVERKILL LOL!!

rokk91
2 years ago


0

SPARKLING !

Slaughterhouse
2 years ago


0

so ladies if you didn't know how, know you know ;)

BigTymerz2012
2 years ago


0

cool!!

rgelmo
2 years ago


0

That licking scene made me LOL xD

XDAniMeXD97
2 years ago


0

.......................UWAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!

ariboku34
2 years ago


0

for some sick reason...Miyako reminds me off a more "Sexually agressive" Tabitha from TFOZ

onyx2589
2 years ago


0

Woah the bald guy is a LOLICON!

Yoshiro29
2 years ago


0

the biteing part made me hurt.

gerk1_321
2 years ago


0

YAY MUSHROOMS!
Badger Badger Badger Badger Badger Badger Badger Badger Badger Badger Badger Badger Badger Badger MUSHROOM MUSHROOM! Ecchi Ecchi Ecchi Ecchi Ecchi Ecchi Ecchi Ecchi Ecchi Ecchi Ecchi Ecchi Ecchi BONER BONER! XD

TinkleWinkle
2 years ago


0

I love yet dislike the opening at the same time. Dafuq? -.-

TinkleWinkle
2 years ago


0

when she said with all your strength bite it off those guys all dropped dead

Monkey
2 years ago


0

"if moro was the model,there'd have been some skin covering it though.." rofl
"don't be upset, i'l find a nice doctor for you"
freaking hilarious!!!

swag_dude
2 years ago


0

I could not help but laugh like crazy throughout this whole episode XD.......gotta say this was an awesome episode >.<

bleuey
3 years ago


0

*NOSE BLEED* O.e

Ivory
3 years ago


0

what an episode O/////O
and its -o-

christian1215
3 years ago


0

What is this ep??? I don't get it, the girls are so cruel . Why they have to do something like that ?? @@

manganime1995
3 years ago


0

Only god knows what my parents would think if they saw what im watching.....

TJHooker
3 years ago


0

Dude... seriously... This anime is based off a eroge. ofcourse its gonna be like this... Get over it

MelodyOfHorror
3 years ago


0

Yamamoto Genryu*** from Blea** XD XD

spongrick
3 years ago


0

this anime is borderline hentai

JDEALS
3 years ago


0

O_O
|_|

Durian10
3 years ago


0

:D this episode is so wrong ... :D

strejtkYYy
3 years ago


0

walao!! u make man cry!!!

mivec
3 years ago


0

ofc i know thats on purpose lol

WaterWave
3 years ago


0

lol it looks more like a mushroom since the head is so large o.O

WaterWave
3 years ago


0

I LOLed at the last part :)) cuz I didnt get it :))

brainpatz
3 years ago


0

boner.

Vik
3 years ago


0

LOL this episode is so.., pervy > >

Lizelotte
3 years ago


0

the episode number should be sex not six damn nosebleed
XD i hope such festival exist I swear I'll be there :>

vanjelicgod
3 years ago


0

I dont know what I just saw. I feel like my eyes are tainted now. Just WOW! This ep has made me a pervy man. Before I was just a pervy boy. I NEED MORE! GIVE ME MORE OF THIS PERVERTED ANIME!!!!!!

Neon_Shadow
3 years ago


0

OMG! I LOVE YOU MOMOYO! ........ & I love Wanko and Christiane Too!!!! This ep was... was... HUGE!

sidorok
3 years ago


0

All I Can Say Is Wow...That Was Funny As Hell. Not Much Can Be Said About This Ep Without Sounding Creepy.

animejunkie0723
3 years ago


0

One of the ecchiest animes I have ever seen. The ending was flipping hilarious, and ever time the girls bite into the...yeah, I laughed so freaking hard. WHERE THE HELL IS THE NEXT EPISODE?

FlameHelix
3 years ago


0

this show is such a major PERV LOL!

EternalX
3 years ago


0

wtf XD

duduliar
3 years ago


0

I think this was one of the most ecchi episodes of ANY series I've ever seen!

Snukastyle
3 years ago


0

Bwahaha love the Horny Miyako intro's xDD

Snoww
3 years ago


0

Uhm...I bet 8 in 10 guys who watched this got a major boner. I'm among those 8...

Darkfighter89
3 years ago


0

Who is that guy, the one that punch Yamato?

eiffel1998
3 years ago


0

I have but one question for this episode. Who the hell is that guy with the bandages? Is he Yamato's dad or something since he was shown at the very end which makes him significant in a way..?

Charosive
3 years ago


0

Yamato should seriously start buffing up xD

jhondoe
3 years ago


0

wtf...

01aceofspadez
3 years ago


0

This anime is definitely 18+.

zero1234
Staff

3 years ago


0

Lol the men who punch yamato is the narator of hayate the combat butler . .
wkwkw

cedrix
3 years ago


0

speechless.............. -.-

animelover9801
3 years ago


0

A steel phallus? A dil...

Draxor
3 years ago


0

which one would you pick. shit flavoured curry or curry flavoured shit?

Hagabooga
3 years ago


0

so they lost because thier enemy had a bigger P****S than thiers DAMN THIS SIRES NEVER FALS TO MAKE ME lAUGH!

Craten
3 years ago


0

Yess that one was a mushroom HAHA and right that one was a heart shaped HAHAHA!!

Craten
3 years ago


0

Waite whats that tall circular...shaped.... thing....
WHAT THE HECK COULD THAT BE A.....IM NOT SAYING IT HERE!!!!!

Craten
3 years ago


0

YAMATO ITS DANGEROUSE AROUND HER!!!!
(Whispers in his ear) ULL GET RAPED!!!!!!

Craten
3 years ago


0

ROFL!!!!!
WAAHH SHE CHANGED THE TAPE HAHA!!!
ehh....

Craten
3 years ago


0

hermit crabs op

Hagabooga
3 years ago


0

LOL WTF AM I WATCHING

FullyTabouli
3 years ago


0

LOL im guessing that the search party was for Yamato's hermit crabs XD

WhiteAngel232
3 years ago


0

SPARKING!!! ROFL!!

GamerWorlock
3 years ago


0

WTF was that ending about?

Blood
3 years ago


0

hahaha bite it off

BoredomKills
3 years ago


0

lmao...so funny

trufan
3 years ago


0

ROFL Miyako at the start XD
ROFLMAO This episode was so perverted I couldn't stop laughing XD
Why Momoyo? Why must you tell them to grab with their left hand? I want to see!!!!! ToT

NinjaPotato
3 years ago


0

LOL. A gigantic phallus

misot90
3 years ago


0

"THIS IS A MUSHROOM THIS IS A MUSHROOM THIS IS A MUSHROOM THIS IS A MUSHROOM" LOL just keep telling yourself that...

Enishi
3 years ago


0


u should play the game too it's very . . .

Nikk
3 years ago


0

i think momoyo is secretly a porn star judjing from her eating advice XD

callumjay1
3 years ago


1

sexy xD

AntiTankRifle
3 years ago


6

blonde is my favorite

Ichika_Orimura
3 years ago

On-Going Anime

  1. Abarenbou Kishi!! Matsutarou Subbed
  2. Ai Mai Mi: Mousou Catastrophe Subbed
  3. Aikatsu! Subbed
  4. Akame ga Kill! Subbed
  5. Akame ga Kill! Theater Subbed
  6. Aldnoah.Zero Subbed
  7. Anime Mirai 2014 Subbed
  8. Ao Haru Ride Subbed
  9. Avatar: The Legend of Korra Book 3: Change Subbed
  10. Baby Steps Subbed
  11. Bakumatsu Rock Subbed
  12. Barakamon Subbed
  13. Battle Spirits: Saikyou Ginga Ultimate Zero Subbed
  14. Black Bullet Subbed
  15. Break Blade (TV) Subbed
  16. Captain Earth Subbed
  17. Cardfight!! Vanguard: Legion Mate-hen Subbed
  18. Chuunibyou demo Koi ga Shitai! Ren Specials Subbed
  19. Code Geass: Boukoku no Akito Subbed
  20. Detective Conan Subbed
  21. Diamond no Ace Subbed
  22. DokiDoki! Precure Movie: Mana Kekkon!!? Mirai ni Tsunagu Kibou no Dress Subbed
  23. Dragon Ball Kai (2014) Subbed
  24. Dragon Collection Subbed
  25. DRAMAtical Murder Subbed
  26. Escha & Logy no Atelier: Tasogare no Sora no Renkinjutsushi Subbed
  27. Fairy Tail Dubbed
  28. Fairy Tail (2014) Subbed
  29. Fate/kaleid liner Prisma☆Illya 2wei! Subbed
  30. Folktales from Japan Subbed
  31. Fran♥cesca Subbed
  32. Free! Eternal Summer Subbed
  33. Free! Specials Subbed
  34. Freezing Vibration Specials Subbed
  35. Futsuu no Joshikousei ga [Locodol] Yatte Mita. Subbed
  36. Future Card Buddyfight Subbed
  37. Fuuun Ishin Dai☆Shogun Subbed
  38. Gekkan Shoujo Nozaki-kun Subbed
  39. Ghost in the Shell: Arise - Border:3 Ghost Tears Subbed
  40. Girls und Panzer: Kore ga Hontou no Anzio-sen Desu! Subbed
  41. GJ-bu@ Subbed
  42. Glasslip Subbed
  43. Gochuumon wa Usagi Desu ka? Subbed
  44. Gokukoku no Brynhildr Subbed
  45. Gundam Build Fighters Subbed
  46. Gundam-san Subbed
  47. Gundam: Unicorn Subbed
  48. Haikyuu!! Subbed
  49. Haiyore! Nyaruko-san W OVA Subbed
  50. Hanayamata Subbed
  51. Happiness Charge Precure Subbed
  52. Hero Bank Subbed
  53. Himegoto Subbed
  54. History's Strongest Disciple Kenichi OVA Subbed
  55. Hunter x Hunter (2011) Subbed
  56. Hunter x Hunter: The Last Mission Subbed
  57. Inazuma Eleven Go: Galaxy Subbed
  58. Initial D Final Stage Subbed
  59. Inugami-san to Nekoyama-san Subbed
  60. Isshuukan Friends. Subbed
  61. Jinsei Subbed
  62. JoJo's Bizarre Adventure: Stardust Crusaders Subbed
  63. Kamigami no Asobi Subbed
  64. Kanojo ga Flag wo Oraretara Subbed
  65. Kantoku Fuyuki Todoki Subbed
  66. Kaze Tachinu Subbed
  67. Kenzen Robo Daimidaler Subbed
  68. Kimi no Iru Machi OVA 2014 Subbed
  69. Kindaichi Shounen no Jikenbo Returns Subbed
  70. Kiniro no Corda: Blue♪Sky Subbed
  71. Kuroko no Basket: Oshaberi Shiyokka Subbed
  72. Kuromajo-san ga Tooru!! Subbed
  73. Kuroshitsuji: Book of Circus Subbed
  74. Kyou no Asuka Show Subbed
  75. Kyoukai no Kanata Episode 0: Shinonome Subbed
  76. Kyousougiga Subbed
  77. Little Busters!: EX Subbed
  78. Love Live! School Idol Project 2 Subbed
  79. Love Live! School Idol Project 2 Subbed
  80. Love Stage!! Subbed
  81. Lupin III vs. Detective Conan: The Movie Subbed
  82. M3: Sono Kuroki Hagane Subbed
  83. Machine-Doll wa Kizutsukanai Specials Subbed
  84. Magi: Sinbad no Bouken Subbed
  85. Mahou Shoujo Taisen Subbed
  86. Mahouka Koukou no Rettousei Subbed
  87. Mahouka Koukou no Rettousei: Yoku Wakaru Mahouka Subbed
  88. Majimoji Rurumo Subbed
  89. Majin Bone Subbed
  90. Majokko Shimai no Yoyo to Nene Subbed
  91. Maken-Ki! Two Specials Subbed
  92. Mangaka-san to Assistant-san to Subbed
  93. Mangaka-san to Assistant-san to Specials Subbed
  94. Marvel Disk Wars: The Avengers Subbed
  95. Mekakucity Actors Subbed
  96. Mikakunin de Shinkoukei OVA Subbed
  97. Minna Atsumare! Falcom Gakuen Subbed
  98. Miss Monochrome OVA Subbed
  99. Mobile Suit Gundam Unicorn Episode EX: One Hundred Years of Solitude Subbed
  100. Momo Kyun Sword Subbed
  101. Mushishi Zoku Shou Subbed
  102. Naruto Shippuuden Subbed Dubbed
  103. Negima! Subbed
  104. Nisekoi Subbed
  105. Nobunaga Concerto Subbed
  106. Nobunaga the Fool Subbed
  107. Non Non Biyori OVA Subbed
  108. Noragami OVA Subbed
  109. One Piece Subbed Dubbed
  110. One Piece: Episode of Merry - Mou Hitori no Nakama no Monogatari Subbed
  111. Ore no Nounai Sentakushi ga, Gakuen Love Comedy wo Zenryoku de Jama Shiteiru OVA Subbed
  112. Oreca Battle Subbed
  113. Persona 3 the Movie 1: Spring of Birth Subbed
  114. Persona 4 The Golden Animation Subbed
  115. Ping Pong The Animation Subbed
  116. Pokemon Best Wishes! Season 2: Iris vs. Ibuki! Dragon Master e no Michi!! Subbed
  117. Pokemon XY Subbed
  118. Pokemon XY Special: The Strongest Mega Evolution ~Act I~ Subbed
  119. Pri Para Subbed
  120. Psycho-Pass 'New Edit Version' Subbed
  121. Puchimas!!: Petit Petit iDOLM@STER Subbed
  122. Rail Wars! Subbed
  123. Re:␣Hamatora Subbed
  124. Re:␣Hamatora Subbed
  125. Rokujouma no Shinryakusha!? Subbed
  126. Ryuugajou Nanana no Maizoukin Subbed
  127. Sabagebu! Subbed
  128. Saikin, Imouto no Yousu ga Chotto Okashiinda ga. OVA Subbed
  129. Sailor Moon Crystal Subbed
  130. Sakasama no Patema Subbed
  131. Saki: Zenkoku-hen Subbed
  132. Seikoku no Dragonar Subbed
  133. Seirei Tsukai no Blade Dance Subbed
  134. Seitokai Yakuindomo* OVA Subbed
  135. Sekai de Ichiban Tsuyoku Naritai! Specials Subbed
  136. Selector Infected WIXOSS Subbed
  137. Sengoku Basara: Judge End Subbed
  138. Shin Strange+ Subbed
  139. Shingeki no Kyojin Subbed
  140. Shingeki no Kyojin Specials Subbed
  141. Shingeki no Kyojin: Ilse no Techou Subbed
  142. Shirogane no Ishi: Argevollen Subbed
  143. Shounen Hollywood: Holly Stage for 49 Subbed
  144. Sidonia no Kishi Subbed
  145. Soredemo Sekai wa Utsukushii Subbed
  146. Soul Eater Not! Subbed
  147. Space☆Dandy 2nd Season Subbed
  148. Star Driver the Movie Subbed
  149. Sword Art Online II Subbed
  150. Tamayura: More Aggressive OVA Subbed
  151. Tenkai Knights Subbed
  152. test Subbed
  153. Tiger & Bunny Movie 2: The Rising Subbed
  154. Tokyo ESP Subbed
  155. Tokyo Ghoul Subbed
  156. Tokyo Ravens Subbed
  157. Tonari no Seki-kun Specials Subbed
  158. Toriko Movie: Bishokushin no Special Menu Subbed
  159. Yama no Susume 2nd Season Subbed
  160. Yami Shibai 2nd Season Subbed
  161. Youkai Watch Subbed
  162. Yowamushi Pedal Subbed
  163. Yu-Gi-Oh! Arc-V Subbed
  164. Zankyou no Terror Subbed
  165. Zetsumetsu Kigu Shoujo: Amazing Twins Subbed