Watch Anime Online

Watch Mayo Chiki! Episode 8 Online

Soon™ | Summer 2014 Anime Lineup! Closed! | Join our forum today!
Create a magazine cover and submit it to our Create a Magazine Event! | Join the 4th edition of AU's EUW League Tournament | Requested name change but can't log-in, click here

Mayo Chiki! Episode 8

"First Time Doing What?"

Loading Video...
Please wait while the video loads. If it doesn't load within 1 minute, please refresh your browser.
Uploaded by: MeowMix 3 years ago
Video Site: AUEngine
Language: Subbed
Report Broken Video
Please check the videos below first before reporting. These videos are also for Mayo Chiki! episode 8. If none of them is working, then report it.

Using this form, you can report broken and invalid videos. We will try to fix it ASAP and will be up in not more than 24 hours upon reporting. Abusing the report function (eg: repeatedly reporting videos which are actually working) will result in an IP ban.



Please enter a brief explanation regarding your report.

If the video doesn't work, try a different video below.

Top Rated Comments


Who else felt the irony in the Subaru car commercial?

Darkfighter89
3 years ago


I bet Subaru's gonna continue by saying something stupid like "I want to be the BEST OF FRIENDS"

Sandals666
3 years ago

What People Are Saying


0

Oh good,his nosebleed became worst...from nosebleed to fainting...

Victorica
2 months ago


0

wow,there are so alot of comment here,i wonder if this take 1 episode to read it all.. -_-;

finello
2 months ago


0

dont worry u'll always be there....... As my friend lol so troll

shanerevised
2 months ago


0

I CAN FLY

shanerevised
2 months ago


0

OUCH FRIEND ZONED!

CoolOtaku
3 months ago


0

the preview is getting even more embarrassing to hear :3

hahaha, reading that book and the Stripping Drunken Fist! >_< whats with the subaru commercial? hahaha

go subaru!!! tell him what you feel!!!

strawhat_ned_07
4 months ago


0

huh ??///////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

Sketch3
5 months ago


0

I didn't expect Subaru to say anything but I'm so glad she did! Please don't kill it, I want to see them together!

NGEkid024
5 months ago


0

Is it just me or does the MC's sister voice sounds like the same voice actor who voiced Manak from nagi no asukara

Alexx_M1242
6 months ago


0

There are a lot of comments

iloveanime324
7 months ago


0

huh? Deja vu? haha!! also
kill,kill,kill,kill,kiss,kiss,kiss,kill,kill lol

Anime_34
8 months ago


0

suddenly, le wild Subaru commercials appeared..

khairznewtype
8 months ago


0

Well, the irony in that commercial made me go derp.

Drakarax
8 months ago


0

She can fly B)

playtime
9 months ago


0

that....was....unexpected!!

DemonGod
9 months ago


0

Wtf was that commercial man??

Slutsforsale
10 months ago


0

daaaaww

Usagi-san
10 months ago


0

SUBARU!! 20 KM/h ~! ok now ! finally!! subaru-chan confesses~~!!

mikaroro
11 months ago


0

@10:11 lol mirai suenaga

gold48
11 months ago


0

LOLOL! What's with the Subaru car commercial all about! So ironic.

Ulteared
1 year ago


0

:O :O :O

Plentyy
1 year ago


0

Nakuru is awesome xD i canf ly!!!! and then when she shouted danny!!! hilarious! and that Subaru commercial xD

SayuKami19
1 year ago


0

I CAN FLY LOL

dragon16
1 year ago


1

I..CAN..FLYYYY
*fail drastically*

Zeath
1 year ago


1

WTF A COMMERCIAL SUBARU HAHAHA

luinav23
1 year ago


1

@10:11 correct me if i'm wrong, but am i seeing a cameo of asuna and kirito (sword art online)?

LimiteR
1 year ago


1

"I can Fly" Eureka 7 reference! =3

Keeperfilmz
1 year ago


1

Oh........so finally Komode is going to confess to that dense guy ??!!!! i m really looking forward to Jirou's answer :D ^_^

Most_Want3D
1 year ago


0

16:22

Kill kill kill kill kiss kiss kiss kill kill....

GrapeKiller
1 year ago


1

6:23- dat dramatic song haha
6:53- dat random ray of sunlight that came from ecchi/hentai anime, when i can clearly see that it's night alr
7:18- whoopsie
16:23- i rmber a scene like that in durarara when shizuo wanted to help celty hehe
16:53-17:00- haha so much drama XDXD

cooksNYanCaT
1 year ago


0

I can fly!!!! Me: *sweatdrops* Cue the sweatdrops!!!

TheSoloBro11
1 year ago


0

hahaha awesome Eureka 7 reference, u dont see many of those xD

zerchy
1 year ago


0

subaru; i dont want to be just friends any longer
*que epic slow motion explosion*

xShadowRogue13x
1 year ago


0

I CAN FLYYYYY

romhibiki
1 year ago


0

I CAN FRY!!!

Binsubinsu
1 year ago


0

Mirai Suenaga spotted!

Kurogami_Ryujin
1 year ago


0

What the hell. Subaru commercial. XDDDD

Xevelations
1 year ago


0

I so love nakuru :3

oykot
1 year ago


0

"I can flyyy!!!" for a second there i thought she could. but then gravity said "silly human, no you can't"

THUX0
1 year ago


0

WOOHO, More than friends hu!
She wants the "D" and she wants Jirou's "D"!

And was that Japanese product placement with the Subaru commercial?

zz383mero
1 year ago


0

kanade is pure evil hiding in her beauty

Touma_Canceler
1 year ago


0

aww she doesn't want to just be friends

taybrandt
1 year ago


0

Loved when the cat woman went "eh, deja vu?" love how she said it :P And the Subaru car advert - rofl!

Atkar
2 years ago


0

hey, in 10:07 isnt that girl in the orange uniform mirai suenaga from dannychoo?

FrapO_mAn016
2 years ago


0

I can see through the blurry censorship... dammit! but i'm havin' a hard time seein' through it! DEATH TO CENSORSHIPS!!!

shizuru07
2 years ago


0

I...can...FLYYYYYYYYYAAAAAAAAAAHHHHHH!!!

shizuru07
2 years ago


0

is that orihime from bleach at 10:12

intelpentium4
2 years ago


0

subaru commercial? lol subaru is too cute no wonder her dad is always so worried haha

Dracanoid
2 years ago


0

I can fly!!! lmao

Dracanoid
2 years ago


0

WTF'S WITH THE SUBARU COMMERCIAL?!?!? XD

darkraddict
2 years ago


0

Why is it that every gynophobic or really dense guy in anime gets harem?

ichienRNT
2 years ago


0

I CAN FLY !! XD

Black_Crow
2 years ago


0

Subaru Car Commercial LMFAO!

Nihonitsamademo
2 years ago


0

this is wrong on so many levels... I LOVE IT!

wiirkirbys
2 years ago


0

Konoe's just getting cuter every episode.

Heavy
2 years ago


0

i can fly!!! LOL

bentaku
2 years ago


0

Wow Sizutsku did something good :O Ok I take it back after watching the full episode still want to brutally murder her

KingZDj
2 years ago


0

"i can fly" then i hear a bone crack xD

neon017
2 years ago


0

Totally BA commericial

Johnbob117
2 years ago


0

I see what you did there SUBARU!

FujimotoShiro
2 years ago


0

wtf commercial.

Zeref_Acnologia
2 years ago


0

Double KO!

blastburnz00
2 years ago


0

lol nintendo 4DS

batoost
2 years ago


0

 うHH?
なに
THE COMMERCIAL EH

nathanpogs
2 years ago


0

Damn... Suenaga Mirai spoted!!

YuukiRei
2 years ago


0

dammit!!!! i really like this anime...i can fly !!!!xD

slayerzz
2 years ago


0

STRIPPEN DRUNKEN FIST!!!!!!!!!

BigTymerz2012
2 years ago


0

friendzone, friendzone everywhere

avinn
2 years ago


0

the last part.......ahhhhhhhhhhhhhhhhh...
i wish it happens to me

AnimeFreakzz
2 years ago


0

No kidding!...episode 8, 19:20... when Suzutsuki threw Jirou's GLASSES, Narumi desperately tried to catch it while saying "Noooo, DANNY!"
xD...ROTFL!..That was probably the best reference to Danny Choo in the series! Mayo Chiki i like!

jaeger07
2 years ago


0

is it just me or was that commercial just epic

pantythief666
2 years ago


0

kill kill kill kill kiss kiss kiss kill kill XD

LotDragons
2 years ago


0

damn the lessons i want to watch more of this

Anime_Banzai
2 years ago


0

wtf is that dead face sheep with the blood hahahaha

Anime_Banzai
2 years ago


0

DANNY!!!!!!!!! XD

maralow
2 years ago


0

I CAN......FLYYYYYYYYYYY!
XDD

Craten
2 years ago


0

Friend Zoned xD

AvalonReject
2 years ago


0

"i want to be more than friends" end
me "FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU"

neko_san
2 years ago


0

Korone's dad is one of my favourite character xD

Akiba
2 years ago


0

=_=
lol i just recornize that im rewatching this :(

MC_remix
2 years ago


0

i can flyyy!!!.....rofl

animefreak1544
2 years ago


0

strippin drunken fist....anybody else wants to have that power...

anime_addict
2 years ago


0

lmao..at the car commercial

anime_addict
2 years ago


0

i CAN FLYYYY...lmao

anime_addict
2 years ago


0

FUCKING LOST IT AT "I CAN FLY!".

Darky_Alan
2 years ago


0

wtf is with the sheep its bleeding at the mouth!!

unknownkiid
2 years ago


0

ROFL "I can fly" haha!!!!

kiMo3z
2 years ago


0

that subau commercial cracked me up!

MissAnimeFreak
2 years ago


0

Could have sworn there was Mirai in the festival...

stowthebs
2 years ago


0

he just got shorukened by his own daughter xD

DarkSaintSlayer
2 years ago


0

i went down laughing when i sasw the subaru car commercial lol

gmarvin66
2 years ago


0

I just saw Mirai

Migz25
2 years ago


0

Gotta follow up on it now! GO Jirou!

Mashu1994
2 years ago


0

why the hell did i see a SUBARU (car) commercial!?

callyhan20
3 years ago


0

I hope the book was okay

Snitcher23
3 years ago


0

The first letter of Suzutsuki means "Sadist".

ultimate_anime
3 years ago


0

Man,I think they intentionally put that commercial in the episode.

ultimate_anime
3 years ago


0

Thumbs up if you where glasses too.

ultimate_anime
3 years ago


0

@Sandals666 oh god, im gonna put a fist through my screen should that happen >:(

otakuofdeath
3 years ago


0

i believe i can fly.................

jordan_chua
3 years ago


0

Kill...kill..kill...kiss..kiss...lO...haha

LOL_ONE_PIECE
3 years ago


0

I can fly....LOL...

LOL_ONE_PIECE
3 years ago


0

Hehehe ill be like "Nakuru...You...Me...in my bed...bottle of sprite....OH YEAHHH i can feel it know!" xD

xAxel
3 years ago


0

this is bad.she gets drunk from carbonated drinks hahahahahaa

dent
3 years ago


0

someone is gonna get laid toooooo niiiiight! te he

GoingMerry
3 years ago


0

i can flyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy!

cancel428
3 years ago


0

GOOD! I don't want them to be just the best of friends either!!

XxiluvgaaraxX
3 years ago


0

Jirou, you lucky bastard. You get to sleep with such beautiful girls.

ButterandBread
3 years ago


0

At 10:11 you can see Mirai from Culture Japan.

plumrugofdoom
3 years ago


0

another great episode

hammer2224
3 years ago


0

LMAO!
Nakuru: I can fly!!!
Me: Actually I got something to say :) ur actually flying!
Nakuru: yay!
Me: kidding~
Nakuru: what?!!! *fall down* ahhhhhhhhhh!!!!

KazukiSaito
3 years ago


0

"I CAN FLYY"....NOT

shebakun
3 years ago


0

I CAN FLY AHHHHHHHHHH.

lordtito
3 years ago


0

I DON'T WANT TO BE JUST FREINDS" tht's so sweet!!!!XD

Cecilia
3 years ago


0

i like the part when he hug subaru.it was the fist time that she cried at her mom grave.

lordtito
3 years ago


0

haha i like the random subaru commercial. and i just got to say. jirou is a pimp hahah

The_anthem
3 years ago


0

finally! it took long enough for one of them to admit there feelings

XxLEGENDxX
3 years ago


0

i doubt is the end in relity because of two reasons.number 1 he hasnt told her if she wants to be hes girlfriend. number 2 everyone has to discover that secret of her.that shes a girl

lordtito
3 years ago


0

awww i rlly dnt wnt this anime to end

toruseresgrim18
3 years ago


0

Subaru has had hard life but their no point in crying about the past... life progresses and so does everyone.

Subaru has her father, friends and most importantly a very close kind&caring friend to support her, Jiro.

zerofrost
3 years ago


0

OMG is subaru gonna kiss him?...

denver96
3 years ago


0

Anyone else notice the main characters initials are all K.S. ?

Fyuusha
3 years ago


0

the ending was nice :P

Fr34kstyl3r
3 years ago


0

@sandals666 I swear if that happens I will kill the person who created this show! So unfair.. Amazing show though, watched every episode three times now!

Bobashnabala
3 years ago


0

LOL Stripping Drunken Fist FTW! Does the silent lamb reference Silence of the Lambs?

Myki
3 years ago


0

@Sandals666 True dat, y'all.

RadMagnum
3 years ago


0

haha....subaru commercial and "kill kill kill kiss kiss kiss kill kill kill" while holding a paintball gun....now i know what 2 say during rifle qual OOHRAAHH!!!

Ejiikeru
3 years ago


0

best anime ever who agrees guys i mean the comedy the drama it has everythin its deifinately the best anime this year!

toruseresgrim18
3 years ago


0

Guys we have a problem.... if you watch the preview 4 next week, there isnt anything that looks like couples and the title [ A Quick Trip ] kida makes it feel like a filler.... kill kill kill kiss kiss kiss kill kill

jmills4742
3 years ago


1

The things that you share with others, secrets, ideals, knowledge, even if you share the same blood that flows through your veins these are but fleeting memories...the eternity that exist in time and stretches out into this universe lies within sharing the same heart.

skypiercer
3 years ago


0

Nuuuuu, they iz so mean! Leaving a cliff hanger like that! Why!? Baka producers..

bobalobalo1
Staff

3 years ago


0

Finally :D

Go Go Subaru!

Khazandr
3 years ago


0

NAKURUUUUU

farron23eclair
3 years ago


1

WHAT A ENDING

27dane
3 years ago


0

i love this episode >:)

aryeLxD24
3 years ago


0

kill, kill, kill, kill, kiss, kiss, kiss, kill, kill...

Andy002
3 years ago


1

I bet Subaru's gonna continue by saying something stupid like "I want to be the BEST OF FRIENDS"

Sandals666
3 years ago


0

OMG I'm gunna be so depressed until next week

kskelts
3 years ago


0

Who else felt the irony in the Subaru car commercial?

Darkfighter89
3 years ago


0

BEST FRIENDS? ;D

Drakey
3 years ago


0

hahaha in the AUEngine video by MeowMix there is a subaru comercial

man
3 years ago


0

Oh Damn!!! She wants to be more than friends?? Cant wait till the next episode!!

ThatKhmerGuy
3 years ago


0

OMG, that ending makes me smile. Thursday, you damn better come fast :D

FlameHelix
3 years ago


0

Ahh I love the OPENING! :D

FlameHelix
3 years ago


0

A Subaru advertisement where an anime character named Subaru is inside.

wizzed
3 years ago


0

AWESOME!!
nooo dannyyyy ! huh deja vu !? XD

Chronno
3 years ago


0

AND WHAT THE HECK?!!??!!? TO ME 24:24

TheanimeWarrior
3 years ago


0

kawii! i cant diside who he makes a better couple with ugh i hope its puniru xD

TheanimeWarrior
3 years ago


0

sabaruuu...sabaru..sabaruuu..jeeeaaahhh --lol

MasterLordMax
3 years ago


0

LOL to the Denpa Onna to Seishun Otoko reference, "I Can Fly!"

CarTboys
3 years ago


0

I hope it'll be a formal confession :)
Finally we learn that the sheep is called the Silent Lamb; I really want it as a plushie :D

Charosive
3 years ago


0

Hells yeah, she confessed to him, cant wait for them to get together!

Jimmy2233
3 years ago


0

I laughed my ass off at the first sceen before the intro started and was thinking NO WAY the confession is here at the end. Loved the whole episode. Can't wait for the next one

KittyKaBoom
3 years ago


0

omg i hope next thursday will come by FAST!! lol

XxxGRAYxxX
3 years ago


0

SUBARI IS SO KAWAIIIIIII !!!!

Slvrain
3 years ago


0

KAWAIIIIIII

Slvrain
3 years ago


0

wow,....the last few seconds was just so good.........

KCool2
3 years ago


0

OMG Subaru looks so cute in a yukata and when she's naked X3, SUBARU PLEASE MARRY ME XD
Jirou is one lucky man, always surrounded by girls XD
ROFL at the Subaru ad XD

NinjaPotato
3 years ago


0

lol fuiridou 4d2 = nintendo 3ds XD

XxJeanxX
3 years ago


0

where is AUEngine 1 -_-

Ghythybhy
3 years ago


0

~SPOILER ALERT~ confession? HEll Yes! ~SPOILER ALERT~

GoDsLikeApples
3 years ago


0

killkillkill...kisskisskiss...killkillkill...

SRChan
3 years ago


0

yo bro don't spoil things

TheChaosLegion
3 years ago


0

CONFESSION FROM SUBARU!

chuankai5
3 years ago


0

auengine2 added :D

TheChaosLegion
3 years ago


0

jirou is becoming a pervert.

Iceuchiha
3 years ago


0

It's outtt:D

FlameHelix
3 years ago


0

this anime is full of shannigans... XD

Okumura27
3 years ago


0

Funny a Subaru commercial in a show with a character named Subaru...

Darkfire21
3 years ago


0

she dosn't want to be friends>best friends>glass lovers

Ramza
3 years ago


0

NOOOOOOOOOOOOOO WTF you cant end like that its not fair... this is why there is only 9 episodes, but go subaru its about time a girl just plain out said what she wants instead of use looking like dicks trying to figure out what you want

jmills4742
3 years ago


0

fffffuuuu nooo! ending at the best part wtf?

ShanShanShan
3 years ago


0

LMFAO @the yaoi novel subaru had to read out loud XD

onlymemory200
3 years ago


0

dudez!! She wants to be more than just friends!! omg i hope next thursday will come by FAST!! lol

Ichika_Orimura
3 years ago


0

yay, weekly mayonnaise!

Arcdash
3 years ago


0

yahoo!
can't stop smile :) :) :) :) :) :)

cedrix
3 years ago


0

"I CAN FLY!!" nice english

Ichika_Orimura
3 years ago


0

So I had to rewatch the series over again to get my Mayo Chiki fix... Can't wait for this episode to come out!!!

Not2old4Anime
3 years ago


0

omgomgomgomg 5 MORE HOURS!! DARN IT

TheBakaFreako
3 years ago


2

BLLWWWAAAAAAARRRRRRGHHGGHGH!!!­!! BLWARGH BLWWAAAAAAAARRRRRRRGHGHHGGHGHG­HGH!!!!! can't wait BLLWWWAAAAAAARRRRRRGHHGGHGH!!!­!! BLWARGH BLWWAAAAAAAARRRRRRRGHGHHGGHGHG­HGH!!!!!

Ghythybhy
3 years ago


1

Subaru is so cute!!!

XxLEGENDxX
3 years ago


1

nicee

Kontroll
3 years ago


3

cute xD

Ichika_Orimura
3 years ago

Latest Forum Discussions

  1. Crazy_Cofee_Cat on General Chat Thread — 1 minute ago
  2. Kalypze on Shingeki no Bahamut Genesis — 2 minutes ago
  3. Mladen on Your Desktop — 4 minutes ago
  4. OGNexus on Fairy Tail (2014) [Discussion][Spoilers] — 9 minutes ago
  5. Raios on Any good horror games? — 16 minutes ago

On-Going Anime

  1. Abarenbou Kishi!! Matsutarou Subbed
  2. Ai Mai Mi: Mousou Catastrophe Subbed
  3. Ai Tenchi Muyo! Subbed
  4. Ai Tenchi Muyo! (AU Edition) Subbed
  5. Aikatsu! Subbed
  6. Akame ga Kill! Subbed
  7. Akame ga Kill! Theater Subbed
  8. Akatsuki no Yona Subbed
  9. Amagi Brilliant Park Subbed
  10. Anime Mirai 2014 Subbed
  11. Ano Natsu de Matteru Special Subbed
  12. Ao Haru Ride Subbed
  13. Ao Haru Ride: Unwritten Subbed
  14. Avatar: The Legend of Korra Book 4: Balance Subbed
  15. Bakumatsu Rock Subbed
  16. Barakamon Subbed
  17. Blade and Soul Specials Subbed
  18. Bonjour♪ Koiaji Ptisserie Subbed
  19. Cardfight!! Vanguard: Legion Mate-hen Subbed
  20. Chuunibyou demo Koi ga Shitai! Ren Specials Subbed
  21. Code Geass: Boukoku no Akito Subbed
  22. Cross Ange: Tenshi to Ryuu no Rondo Subbed
  23. D-Frag! OVA Subbed
  24. Daitoshokan no Hitsujikai Subbed
  25. Danna ga Nani wo Itteiru ka Wakaranai Ken Subbed
  26. Denki-gai no Honya-san Subbed
  27. Detective Conan Subbed
  28. Detective Conan Movie 18: The Sniper from Another Dimension Subbed
  29. Diamond no Ace Subbed
  30. Donten ni Warau Subbed
  31. Dragon Ball Kai (2014) Subbed
  32. Dragon Collection Subbed
  33. DRAMAtical Murder Subbed
  34. Fairy Tail Dubbed
  35. Fairy Tail (2014) Subbed
  36. Fate/kaleid liner Prisma☆Illya 2wei! Subbed
  37. Fate/stay night: Unlimited Blade Works (TV) Subbed
  38. Folktales from Japan Subbed
  39. Fran♥cesca Subbed
  40. Free! Eternal Summer Subbed
  41. Free! Specials Subbed
  42. Freezing Vibration Specials Subbed
  43. Futsuu no Joshikousei ga [Locodol] Yatte Mita. Subbed
  44. Futsuu no Joshikousei ga [Locodol] Yatte Mita.: Nagarekawa, Annai Shite Mita. Subbed
  45. Future Card Buddyfight Subbed
  46. Garo Honoo no Kokuin Subbed
  47. Gekkan Shoujo Nozaki-kun Subbed
  48. Gekkan Shoujo Nozaki-kun Specials Subbed
  49. Ghost in the Shell: Arise - Border:4 Ghost Stands Alone Subbed
  50. Girlfriend (Kari) Subbed
  51. Glasslip Subbed
  52. Gokukoku no Brynhildr Special Subbed
  53. Grisaia no Kajitsu Subbed
  54. Gugure! Kokkuri-san Subbed
  55. Gundam Build Fighters Try Subbed
  56. Gundam-san Subbed
  57. Gundam: G no Reconguista Subbed
  58. Haiyore! Nyaruko-san W OVA Subbed
  59. Hanamonogatari Subbed
  60. Hanayamata Subbed
  61. Happiness Charge Precure Subbed
  62. Hero Bank Subbed
  63. Hi☆sCoool! SeHa Girls Subbed
  64. History's Strongest Disciple Kenichi OVA Subbed
  65. Hitsugi no Chaika: Avenging Battle Subbed
  66. Hunter x Hunter (2011) Subbed
  67. Hunter x Hunter: The Last Mission Subbed
  68. Inou-Battle wa Nichijou-kei no Naka de Subbed
  69. Inugami-san to Nekoyama-san Special Subbed
  70. Jinsei Subbed
  71. JoJo's Bizarre Adventure: Stardust Crusaders Subbed
  72. Kaitou Joker Subbed
  73. Karen Senki Subbed
  74. Kenzen Robo Daimidaler Specials Subbed
  75. Kill la Kill Special Subbed
  76. Kindaichi Shounen no Jikenbo Returns Subbed
  77. Kiseijuu: Sei no Kakuritsu Subbed
  78. Kuromajo-san ga Tooru!! Subbed
  79. Kuroshitsuji: Book of Circus Subbed
  80. Kyousougiga Subbed
  81. Kyousougiga (OVA) Subbed
  82. Little Busters!: EX Subbed
  83. Log Horizon 2nd Season Subbed
  84. Love Live! School Idol Project 2 Subbed
  85. Love Stage!! Subbed
  86. M3: Sono Kuroki Hagane Subbed
  87. Machine-Doll wa Kizutsukanai Specials Subbed
  88. Madan no Ou to Vanadis Subbed
  89. Madan no Ou to Vanadis: Tigre-kun to Vanadi-chu Subbed
  90. Magi: Sinbad no Bouken Subbed
  91. Magic Kaito 1412 Subbed
  92. Mahou Shoujo Taisen Subbed
  93. Mahouka Koukou no Rettousei Subbed
  94. Mahouka Koukou no Rettousei: Yoku Wakaru Mahouka Subbed
  95. Majin Bone Subbed
  96. Maken-Ki! Two Specials Subbed
  97. Mangaka-san to Assistant-san to Specials Subbed
  98. Marvel Disk Wars: The Avengers Subbed
  99. Momo Kyun Sword Subbed
  100. Mujaki no Rakuen Subbed
  101. Mushishi Zoku Shou 2nd Season Subbed
  102. Mushishi Zoku Shou Special Subbed
  103. Nanatsu no Taizai Subbed
  104. Naruto Shippuuden Subbed Dubbed
  105. Negima! Subbed
  106. Nisekoi OVA Subbed
  107. Nobunaga Concerto Subbed
  108. Nozo x Kimi Subbed
  109. One Piece Subbed Dubbed
  110. One Piece 3D2Y: Ace no shi wo Koete! Luffy Nakama Tono Chikai Subbed
  111. Ookami Shoujo to Kuro Ouji Subbed
  112. Ore, Twintails ni Narimasu. Subbed
  113. Oreca Battle Subbed
  114. Orenchi no Furo Jijou Subbed
  115. Oshiri Kajiri Mushi 3 Subbed
  116. Persona 4 The Golden Animation Subbed
  117. Planetarium Uchuu Kyoudai: Itten no Hikari Subbed
  118. Pokemon XY Subbed
  119. Pri Para Subbed
  120. Psycho-Pass 'New Edit Version' Subbed
  121. Psycho-Pass 2 Subbed
  122. Re:␣Hamatora Subbed
  123. Re:␣Hamatora Subbed
  124. Recorder to Randoseru Mi Special Subbed
  125. Rokujouma no Shinryakusha!? Subbed
  126. Sabagebu! Subbed
  127. Sailor Moon Crystal Subbed
  128. Sanzoku no Musume Ronja Subbed
  129. Seirei Tsukai no Blade Dance Subbed
  130. Seitokai Yakuindomo* OVA Subbed
  131. Sekaiichi Hatsukoi Movie: Yokozawa Takafumi no Baai Subbed
  132. Selector Spread WIXOSS Subbed
  133. Sengoku Basara: Judge End Subbed
  134. Shigatsu wa Kimi no Uso Subbed
  135. Shin Strange+ Subbed
  136. Shingeki no Bahamut: Genesis Subbed
  137. Shingeki no Kyojin Specials Subbed
  138. Shingeki no Kyojin: Ilse no Techou Subbed
  139. Shirobako Subbed
  140. Shirogane no Ishi: Argevollen Subbed
  141. Shounen Hollywood: Holly Stage for 49 Subbed
  142. Sora no Method Subbed
  143. Sora no Otoshimono Final: Eternal My Master Subbed
  144. Space☆Dandy 2nd Season Subbed
  145. Steins;Gate: Sōmei Eichi no Cognitive Computing Subbed
  146. Sword Art Online II Subbed
  147. Tamako Love Story Subbed
  148. Tenkai Knights Subbed
  149. Terra Formars Subbed
  150. Terra Formars OVA Subbed
  151. test Subbed
  152. The iDOLM@STER Movie: Kagayaki no Mukougawa e! Subbed
  153. Tokyo ESP Subbed
  154. Tokyo Ghoul Subbed
  155. Tribe Cool Crew Subbed
  156. Trinity Seven Subbed
  157. Ushinawareta Mirai wo Motomete Subbed
  158. World Trigger Subbed
  159. Yama no Susume 2nd Season Subbed
  160. Yami Shibai 2nd Season Subbed
  161. Youkai Watch Subbed
  162. Yowamushi Pedal: Grande Road Subbed
  163. Yu-Gi-Oh! Arc-V Subbed
  164. Yuuki Yuuna wa Yuusha de Aru Subbed