Watch Anime Online

Watch Nana To Kaoru Episode 1 Online

Click here for info on AUEngine and other mirrors | Fall 2014 Anime Lineup!! Vote Now!! | Join our forum today!
Join the 4th edition of AU's EUW League Tournament | Requested name change but can't log-in, click here | Winter 2014-15 anime chart

Nana To Kaoru Episode 1

"Volume 1"

No video found. Please report this problem by using the report function and we will try to fix this as soon as possible.

Top Rated Comments


Most of you just clicked the thumbnail in the frontpage when you saw the butt....

MeowMix
Staff

3 years ago


The manga is absolutely amazing. Also, it's not meant for immature people, so I'm sure we'll be seeing a lot of posts with stupid comments.

musicman1231
3 years ago

What People Are Saying


0

LOL where's the vid??
deleted?

Aoishiori
6 months ago


0

why is there no vid

The_Man
2 years ago


0

Sorry for double post btw forgot to delete X_X

AdventSplicer
2 years ago


0

Its actually got a good story its pretty gripping and intense! Sexy and I know it xD BUT WHERE IS THE ANIME??

AdventSplicer
2 years ago


0

Its actually got a good story its pretty gripping and intense! Sexy and I know it xD

AdventSplicer
2 years ago


1

the anime is boring since i only read the manga for the story :D

sandre123
2 years ago


0

put the vid back up...

Phantomz
2 years ago


0

no vid...

iamdarkness
2 years ago


0

Holy SHITTE!!!! THIS HAD AN ANIME...gonna blush through it. Please come already; just kidding!!!

Funkyhenry
3 years ago


0

Dat Ass!!

NyanNyanPyui
3 years ago


1

OH SHIT! ! ! this is what happens when you dont read the description! ! but watch it anyways! !

Dont like kaoru's bloody face... Looks like the "sweet jesus have mercy" face on meme, only creepier buuuuut watch it anyways! !

NyanNyanPyui
3 years ago


0

after seeing the live version the idea didn't seem so bad, its actually on of my favorite movies now lol

INDK
3 years ago


0

i clicked on the thumbnail cus i saw a butt :3

shebakun
3 years ago


0

this isent a hentai but it shur does borderline it

kopaska
3 years ago


0

Bloody hell, he's so creepy.

DaleSenpai
3 years ago


0

I think the front on my pants ripped. LOL DOWN BOY! It's like B gate H kei where his boner looks like a mini him.

GoDsLikeApples
3 years ago


3

xD it will be nicer if their faces is like a normal manga...not like a frogy faces hahaha!!!kaoru is kinda creepy xD.i wanna repair his face with baseball bat* xD.damnit kaoru's face is pissing me off...

drafterags21
3 years ago


4

I like Kaoru's creepyness. Unlike the manga, which descrobes his thoughts more - I enjoy him being darker in the anime!

SpiritBeam716
3 years ago


1

hahaha :D this one is really great at first i didn't wanted to watch - considering that it might be censored.. :D but then... bam!! :D nice job :) love this stuff... very funny :D hahaha

Fr34kstyl3r
3 years ago


1

i hate how it doesn't show kaoru's thoughts like it does in the manga. it makes him feel more like a perverted freak because you dont know how he thinks so deeply before he does everything.

animenoob
3 years ago


9

This comment has received too many dislikes. Click to show...

Caolan
3 years ago


1

I'm happy they made this into an anime, I'm happy it's extremely close to the book... oddly though this is still less hentai the seikon no qwaser....

SRChan
3 years ago


3

I clicked ass

jevaughn124
3 years ago


15

This comment has received too many dislikes. Click to show...

Boris
3 years ago


4

So sexy!!! I love S&M!!!

4kira
3 years ago


3

lol what did I just see...? xD

AlphaX
3 years ago


3

yea i clicked cuz of the butt :D

thunderblade510
3 years ago


2

all ik is tht im here for the ass

jodetert
3 years ago


5

Aww this is not what I expected....when you see a thumbnail like that, yes you click out of perverted curiosity but the description seemed funny....this is just Echhi, not even a show....it is shit.

Caolan
3 years ago


1

Anyone blatant enough to click the thumbnail and complain about this being perverted has some mixed problems.

Caver
3 years ago


1

this is like an adult version of MM but not funny sexy tho mature vewers will like it

armydamage08
3 years ago


3

MeowMix is right I clicked the thumbnail because i saw the butt.. Ok maybe i am a little pervy

Espada5Mike
3 years ago


1

*make sure we understood*

Bigbass12
3 years ago


2

Remember, this is anime and they like to overdo what the idea of a person should be like. He looks creepy because they wanted to make we understood what she saw in him. In RL, those guys are as normal as you and I and this kind of practice are for those who appreciate sex differently. musicman1231 is right, this is not for the kiddies, but for the kinky, lol.

Bigbass12
3 years ago


2

what the eff was that? make her go pervy,take pics and blackmail her? srsly BLACKMAIL? of all the f***ing things to do,BLACKMAIL? -_-

Yuri_chan
3 years ago


7

omg WTH did I WATCH. DAMN TEENAGE HORMONES!

evilprince23
3 years ago


6

Thumbs up if you clicked this because of the ass. (This is starting to sound like youtube)

FakePillowPizza
3 years ago


2

i dont know why, but i thought it was going to be the guy who was going to be getting all of that treatment, not the girl....and actually thought this was going to be like a comedy...wow was i wrong lol

sakurahime
3 years ago


1

sucks. Be more Gentle to Nana. And also Kaoru looks like crazy frog agreed !.

ShanShanShan
3 years ago


2

Am i the only one who thinks he looks like a Frog? Crazy Frog at that XD and hOly Shit Nana isn't some skinny sick looking female she has curves :o i am shocked i know im gonna enjoy this XD

KusaHireNoms
3 years ago


2

sorry for my english , the shock tooke me to heavens and brought me back with a PSP !

aeonmat
3 years ago


2

what kind of lips are those!!, OHHH My God!!!

aeonmat
3 years ago


2

what kind of lips is that!!, OHHH My God!!!

aeonmat
3 years ago


3

OMFG O.O

sharan
3 years ago


1

this anime is so sexy. Love it!

jimmyyamazaki
3 years ago


3

wtf was that

sage_sasuke
3 years ago


3

i don't really care for the art but think i can grow to like it. the anime itself is good, brings back memories when my ex made me a masochist XD

thanatos2506
3 years ago


3

mmm... I read some of the manga and I like the story, but that little toad Kaoru prick creeps me right the f*ck out. To watch or not to watch... that is the question. >_>"

Katsuragi_sama
3 years ago


5

WTF did I just watch? XD

DanceAndAnime
3 years ago


2

On a rate of 1-10, how ecchi is this?

DeAwesomeGuy
3 years ago


4

damnnn sexi as hell n karou is 2 damn stupid if u be nice u get pussyy but if ur mean u dnt get pussy

youngblood894
3 years ago


1

ok anime very very good anime

dodd222
3 years ago


2

Ehhhhhhh! Kinda... intesting but i will not continue to watch xD And WHY do the guy look like a Frog? xD

Kira1995
3 years ago


1

Most of you just clicked the thumbnail in the frontpage when you saw the butt....

MeowMix
Staff

3 years ago


2

wtf.........im so speechless

EternalX
3 years ago


1

Read the first chapter of the manga. This anime doesn't give the whole story which makes her seem dumb.

CrimsonCookie
3 years ago


2

I was reading manga and didn't know it was an anime already sweet :D

bluexorcist
3 years ago


1

Number 1 rule for the closet pervert. No photography. I have a problem with the fact shes an elite student with no common sense XD. Hopefully this doesn't trend through the series.

CrimsonCookie
3 years ago


5

ummm did i just watch a soft core hentai or something wtf (-_-)

rarii763
3 years ago


1

Whoa they made an anime out of the manga. Nice!

Mirror_Sound
3 years ago


3

this is different....
but anyway that guy creeps me out his expression screams "rapist". but never seen an anime quite like this so ill keep watching but if he starts black mailing her im stopping

callumjay1
3 years ago


4

this dude is the real pervert i dont know why his saying that the girls is a pervert, also he is blackmailing her bad

animefreak22
3 years ago


1

I LOVE THIS SHIT!!! HENTAI OR NOT I STILL LOVE THIS SHIT..

jamespogi100
3 years ago


4

I hate that guy lol So ugly >.<
Interesting anime :D

kenz76
3 years ago


3

This probably has a few ppl wanting to scream: I NEED AN ADULT!

And I've actually seen a lot worse looking characters than Kaoru in many other animes.

Guyver01
3 years ago


3

Thay dude is so creepy looking.

PrincessZelda
3 years ago


2

I agree with Realux. He looks like a toad.

Ivory
3 years ago


1

hmm.. interesting

Deathfrenzy
3 years ago


3

O_O wtf?..... did i just watch ??? =.=".....
not good when u have sister [ small one too -.-"]

sherubi-cahn12
3 years ago


1

it out quite some time ago...AU so slow

U_Never_Know
3 years ago


1

By far the worst looking main character in any anime I've seen(I'm talking about Kaoru).

Realux
3 years ago


2

I have to admit im surprised an anime like this is on this site. However it has an interesting story and some really twisted characters to go with it. Guess i'll give it a few episodes to see where it goes.

kirayui
3 years ago


1

ahahah...cool

lordvodge
3 years ago


2

WTF IS THIS O.O


I LIKE IT :)

tensaaa
3 years ago


1

oh just noticed , forgot a G , exagGerating

Maestr0man
3 years ago


1

@ catperson55 , arent you exagerating?

Maestr0man
3 years ago


1

OMG MY EYES!MY EYES!!

catperson55
3 years ago


2

I've seen this episode, like a month or two ago.
Are they gonna make this a regular series? Been wondering, pretty awesome. :)

mantash
3 years ago


1

That was pretty interesting. I really enjoyed the fact they teased you into wanting more but left most viewers to only glue their face to the screen. Call it a super-tease if you will. It looks like this anime will be for those who like something to dissect while they watch. I give it a solid 4/5 because of good directing.

freedomzhalo
3 years ago


3

lol no wonder why the title says nana and kaoru(nana to kaoru)

XxJeanxX
3 years ago


2

WOW!!!Can't believe this came out

bibilititi
3 years ago


5

btw nana doesn't deserve a guy like him!!!!!

XxJeanxX
3 years ago


2

umm... am i supposed to like this show? O_O

BadLuckTsuna
3 years ago


2

this is really stupid

Gandriuxia
3 years ago


2

good show ;D

ImmovableAnubis
3 years ago


2

Eh... EHHHHHH

Chainzel
3 years ago


16

This comment has received too many dislikes. Click to show...

XxJeanxX
3 years ago


3

da fuck did i just see?! 0_o

senpai
3 years ago


1

@KAURO ur so annoying,you wnt a pervert come here i will punch ur lousy face until you say more and more

reed
3 years ago


1

ecchi all week!!!! XD supaaa ecchii week

XxJeanxX
3 years ago


2

Im also here because of the thumbnail lol

XxLEGENDxX
3 years ago


1

2 ecchi animes in one day, I'm so happy I could cry XD
The characters are pretty crappy looking but it's so ecchi that you don't notice XD

NinjaPotato
3 years ago


1

I read your comment and thought he might be somewhat short and his hair is unorganized, but when I first saw him, I was like... "He's so ugly that it has to be him." They even made him have those eyes. Ech.

Draxor
3 years ago


2

wtf whas that

minato079
3 years ago


1

it's NOT hentai, there's no sex, i'd like this better if the guy wasn't such an ugly fucker though

KuroShiniHentai
3 years ago


3

WTF!!!! IS THIS HENTAI

darkfox
3 years ago


1

This isnt hentia go read the manga lol its just S+M no sex :(

Smarts
3 years ago


1

All i needed for this to be hentai is the girl saying one of the following lines "not there!, It's Dirty"
"don't spread it out like that"
"it's my first time"
Why are you getting so excited -CUZ UR A DAM Exhibitionist!, Masochist just how i love em
The typical hentai this would be is a S&M,BlackMail, R%pe
FFS BANG HER ALREADY!!!

InsatiableSol
3 years ago


1

The characters are very ugly :o

KazeAzureWind
3 years ago


2

Wtf did I just watch, is this hentai??

Sherrodhotrod
3 years ago


1

I've been waiting for this for a while :P

drunkenape
3 years ago


4

wow...well that was weird...didnt think I'd ever end watching hentai on Animeultima

Dexter18
3 years ago


2

Typo!! XD

mikz1118
3 years ago


1

lol pref it to be hentai than anime -.-

Chronno
3 years ago


1

One of the most "Temptting" synopsis evahh!!

mikz1118
3 years ago


3

Dafuq.

Vik
3 years ago


1

I absolutely love the manga, shamefully this OVA doesn't really capture the feeling and emotion of the manga and make kaoru look like a rapist.

Kerghan
3 years ago


1

sweet finally it became a anime i like the manga too =)

Golgo_13
3 years ago


2

I saw this first at a hentai site. Animeultima must be "no penetration = anime" these days!

Legokid3000
3 years ago


1

wow dont these kids have any parents?! and cant they finish their sentences?

Romaine
3 years ago


4

WTF? This not ecchi this HENTAI

tensaaa
3 years ago


2

Very...uh...>///>

longdot
3 years ago


2

oh dear god, never toght that was gona air :O

EKPower
3 years ago


2

LOL, i clicked for the thumbnail

Frawsty
3 years ago


2

The manga is absolutely amazing. Also, it's not meant for immature people, so I'm sure we'll be seeing a lot of posts with stupid comments.

musicman1231
3 years ago


6

WTH!!! What did i just watch err o.O

cRiMz
3 years ago


7

wdf is this freaking hentai

littleshorty
3 years ago


7

WTF did I just watch??? -_-"

PsychoRena
3 years ago


3

jesus they're going kinda crazy with the ecchi stuff these days.

Daibheid
3 years ago


4

It's a quite funny anime :)

jhickan
3 years ago


3

When I read the synopsis, I was like "WTF?" So I'm loading up the Ep right now.

FlameHelix
3 years ago

Latest Forum Discussions

  1. ky0usuke on Post an insane lie about the person above you — 37 seconds ago
  2. ky0usuke on Truth or Dare — 4 minutes ago
  3. karosass on League of Legends Discussion 5 — 6 minutes ago
  4. KamiHaji48 on Guess the Anime character — 7 minutes ago
  5. Veiyla_theChainedCloud on arbrocts's drawings — 10 minutes ago

On-Going Anime

  1. Abarenbou Kishi!! Matsutarou Subbed
  2. Ai Mai Mi: Mousou Catastrophe Subbed
  3. Ai Tenchi Muyo! Subbed
  4. Ai Tenchi Muyo! (AU Edition) Subbed
  5. Aikatsu! Subbed
  6. Akame ga Kill! Subbed
  7. Akame ga Kill! Theater Subbed
  8. Akatsuki no Yona Subbed
  9. Amagi Brilliant Park Subbed
  10. Anime Mirai 2014 Subbed
  11. Ano Natsu de Matteru Special Subbed
  12. Ao Haru Ride Subbed
  13. Ao Haru Ride: Unwritten Subbed
  14. Avatar: The Legend of Korra Book 4: Balance Subbed
  15. Bakumatsu Rock Subbed
  16. Barakamon Subbed
  17. Blade and Soul Specials Subbed
  18. Bonjour♪ Koiaji Ptisserie Subbed
  19. Cardfight!! Vanguard G Subbed
  20. Cardfight!! Vanguard: Legion Mate-hen Subbed
  21. Chuunibyou demo Koi ga Shitai! Ren Specials Subbed
  22. Chuunibyou demo Koi ga Shitai! Ren: The Rikka Wars Subbed
  23. Code Geass: Boukoku no Akito Subbed
  24. Cross Ange: Tenshi to Ryuu no Rondo Subbed
  25. D-Frag! OVA Subbed
  26. Daitoshokan no Hitsujikai Subbed
  27. Danna ga Nani wo Itteiru ka Wakaranai Ken Subbed
  28. Date A Live: Encore OVA Subbed
  29. Denki-gai no Honya-san Subbed
  30. Detective Conan Subbed
  31. Detective Conan Movie 18: The Sniper from Another Dimension Subbed
  32. Diamond no Ace Subbed
  33. Donten ni Warau Subbed
  34. Dragon Ball Kai (2014) Subbed
  35. Dragon Collection Subbed
  36. DRAMAtical Murder Subbed
  37. Fairy Tail Dubbed
  38. Fairy Tail (2014) Subbed
  39. Fastening Days Subbed
  40. Fate/kaleid liner Prisma☆Illya 2wei! Subbed
  41. Fate/stay night: Unlimited Blade Works (TV) Subbed
  42. Folktales from Japan Subbed
  43. Fran♥cesca Subbed
  44. Free! Eternal Summer Subbed
  45. Free! Specials Subbed
  46. Freezing Vibration Specials Subbed
  47. Futsuu no Joshikousei ga [Locodol] Yatte Mita. Subbed
  48. Futsuu no Joshikousei ga [Locodol] Yatte Mita.: Nagarekawa, Annai Shite Mita. Subbed
  49. Future Card Buddyfight Subbed
  50. Garo Honoo no Kokuin Subbed
  51. Gekkan Shoujo Nozaki-kun Subbed
  52. Gekkan Shoujo Nozaki-kun Specials Subbed
  53. Ghost in the Shell: Arise - Border:4 Ghost Stands Alone Subbed
  54. Girlfriend (Kari) Subbed
  55. Glasslip Subbed
  56. Gokukoku no Brynhildr Special Subbed
  57. Grisaia no Kajitsu Subbed
  58. Gugure! Kokkuri-san Subbed
  59. Gundam Build Fighters Try Subbed
  60. Gundam Build Fighters: SD Kishi Fighters Subbed
  61. Gundam-san Subbed
  62. Gundam: G no Reconguista Subbed
  63. Haiyore! Nyaruko-san W OVA Subbed
  64. Hanamonogatari Subbed
  65. Hanayamata Subbed
  66. Happiness Charge Precure Subbed
  67. Hero Bank Subbed
  68. Hi☆sCoool! SeHa Girls Subbed
  69. History's Strongest Disciple Kenichi OVA Subbed
  70. Hunter x Hunter (2011) Subbed
  71. Hunter x Hunter: The Last Mission Subbed
  72. Inazuma Eleven: Chou Jigen Dream Match Subbed
  73. Inou-Battle wa Nichijou-kei no Naka de Subbed
  74. Inugami-san to Nekoyama-san Special Subbed
  75. IS: Infinite Stratos 2 - World Purge-hen Subbed
  76. Jinsei Subbed
  77. JoJo's Bizarre Adventure: Stardust Crusaders Subbed
  78. Kaguya-hime no Monogatari Subbed
  79. Kaitou Joker Subbed
  80. Kanojo ga Flag wo Oraretara OVA Subbed
  81. Karen Senki Subbed
  82. Kenzen Robo Daimidaler Specials Subbed
  83. Kill la Kill Special Subbed
  84. Kindaichi Shounen no Jikenbo Returns Subbed
  85. Kiseijuu: Sei no Kakuritsu Subbed
  86. Kuromajo-san ga Tooru!! Subbed
  87. Kuroshitsuji: Book of Circus Subbed
  88. Kyousougiga Subbed
  89. Kyousougiga (OVA) Subbed
  90. Little Busters!: EX Subbed
  91. Log Horizon 2nd Season Subbed
  92. Love Live! School Idol Project 2 Subbed
  93. Love Stage!! Subbed
  94. Love Stage!! OVA Subbed
  95. Lupin the Third: Jigen Daisuke no Bohyou Subbed
  96. M3: Sono Kuroki Hagane Subbed
  97. Machine-Doll wa Kizutsukanai Specials Subbed
  98. Madan no Ou to Vanadis Subbed
  99. Madan no Ou to Vanadis: Tigre-kun to Vanadi-chu Subbed
  100. Magi: Sinbad no Bouken Subbed
  101. Magic Kaito 1412 Subbed
  102. Mahou Shoujo Taisen Subbed
  103. Mahouka Koukou no Rettousei Subbed
  104. Mahouka Koukou no Rettousei: Yoku Wakaru Mahouka Subbed
  105. Majin Bone Subbed
  106. Maken-Ki! Two Specials Subbed
  107. Mangaka-san to Assistant-san to Specials Subbed
  108. Marvel Disk Wars: The Avengers Subbed
  109. Momo Kyun Sword Subbed
  110. Mujaki no Rakuen Subbed
  111. Mushishi Zoku Shou 2nd Season Subbed
  112. Nanatsu no Taizai Subbed
  113. Naruto Shippuuden Subbed Dubbed
  114. Negima! Subbed
  115. Nihon Animator Mihonichi Subbed
  116. Nisekoi OVA Subbed
  117. Nobunaga Concerto Subbed
  118. Nozo x Kimi Subbed
  119. One Piece Subbed Dubbed
  120. One Piece 3D2Y: Ace no shi wo Koete! Luffy Nakama Tono Chikai Subbed
  121. Ookami Shoujo to Kuro Ouji Subbed
  122. Ore, Twintails ni Narimasu. Subbed
  123. Oreca Battle Subbed
  124. Orenchi no Furo Jijou Subbed
  125. Oshiri Kajiri Mushi 3 Subbed
  126. Persona 4 The Golden Animation Subbed
  127. Planetarium Uchuu Kyoudai: Itten no Hikari Subbed
  128. Pokemon Movie 17: Hakai no Mayu to Diancie Subbed
  129. Pokemon Omega Ruby & Alpha Sapphire: Mega Special Animation Subbed
  130. Pokemon XY Subbed
  131. Pri Para Subbed
  132. Psycho-Pass 'New Edit Version' Subbed
  133. Psycho-Pass 2 Subbed
  134. Re:␣Hamatora Subbed
  135. Re:␣Hamatora Subbed
  136. Recorder to Randoseru Mi Special Subbed
  137. Sabagebu! Subbed
  138. Sabagebu! Specials Subbed
  139. Sailor Moon Crystal Subbed
  140. Saint Seiya: Legend of Sanctuary Subbed
  141. Sanzoku no Musume Ronja Subbed
  142. Seirei Tsukai no Blade Dance Subbed
  143. Seirei Tsukai no Blade Dance Specials Subbed
  144. Seitokai Yakuindomo* OVA Subbed
  145. Sekaiichi Hatsukoi Movie: Yokozawa Takafumi no Baai Subbed
  146. Selector Spread WIXOSS Subbed
  147. Sengoku Basara: Judge End Subbed
  148. Shigatsu wa Kimi no Uso Subbed
  149. Shin Strange+ Subbed
  150. Shingeki no Bahamut: Genesis Subbed
  151. Shingeki no Kyojin Specials Subbed
  152. Shingeki no Kyojin: Ilse no Techou Subbed
  153. Shirobako Subbed
  154. Shirogane no Ishi: Argevollen Subbed
  155. Shounen Hollywood: Holly Stage for 49 Subbed
  156. Sora no Method Subbed
  157. Sora no Otoshimono Final: Eternal My Master Subbed
  158. Space☆Dandy 2nd Season Subbed
  159. Steins;Gate: Sōmei Eichi no Cognitive Computing Subbed
  160. Suisei no Gargantia: Meguru Kouro, Haruka Subbed
  161. Sword Art Online II Subbed
  162. Tamako Love Story Subbed
  163. Tenkai Knights Subbed
  164. Terra Formars Subbed
  165. Terra Formars (uncensored) Subbed
  166. Terra Formars OVA Subbed
  167. test Subbed
  168. The iDOLM@STER Movie: Kagayaki no Mukougawa e! Subbed
  169. Tokyo ESP Subbed
  170. Tokyo Ghoul Subbed
  171. Tribe Cool Crew Subbed
  172. Trinity Seven Subbed
  173. Ushinawareta Mirai wo Motomete Subbed
  174. Watashi ga Motenai no wa Dou Kangaetemo Omaera ga Warui! OVA Subbed
  175. World Trigger Subbed
  176. Yama no Susume 2nd Season Subbed
  177. Yami Shibai 2nd Season Subbed
  178. Youkai Watch Subbed
  179. Yowamushi Pedal: Grande Road Subbed
  180. Yu-Gi-Oh! Arc-V Subbed
  181. Yuuki Yuuna wa Yuusha de Aru Subbed