Watch Anime Online

Watch Ore no Kanojo to Osananajimi ga Shuraba Sugiru Episode 5 Online

Fall 2014 Anime Lineup!! Vote Now!! | Join our forum today! | AU Mirrors Status List
Join the 4th edition of AU's EUW League Tournament | Requested name change but can't log-in, click here

Ore no Kanojo to Osananajimi ga Shuraba Sugiru Episode 5

Loading Video...
Please wait while the video loads. If it doesn't load within 1 minute, please refresh your browser.
Uploaded by: lool123 2 years ago
Video Site: AUEngine
Language: Subbed
Report Broken Video
Please check the videos below first before reporting. These videos are also for Ore no Kanojo to Osananajimi ga Shuraba Sugiru episode 5. If none of them is working, then report it.

Using this form, you can report broken and invalid videos. We will try to fix it ASAP and will be up in not more than 24 hours upon reporting. Abusing the report function (eg: repeatedly reporting videos which are actually working) will result in an IP ban.



Please enter a brief explanation regarding your report.

If the video doesn't work, try a different video below.

Top Rated Comments


Has anyone notice, that childhood friends end up friend zoned? :[

Angryfapping
2 years ago


I like Chiwa the best, but come on. We all know that "Mysterious girl that came out of nowhere" always beats "Childhood friend"

SirHenry
2 years ago

What People Are Saying


0

I think this anime is different! Childhood friend could win it this time!!!

and it looks like the Harem is finally starting ...

TheronXHunter
1 month ago


0

Fuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu.......This is Chuunibyou Ep... I feel like reminiscing my dark past... *sigh*

lMicrosoftl
4 months ago


0

more harem eh? hahaha XD

strawhat_ned_07
6 months ago


0

HAAAAAAAAAAAAAREEEEEEEEEEEEEEEEM!

Archenemy
6 months ago


0

slutty, blonde, washboard...

jjpasay777
7 months ago


0

only way a childhood friend can overcome the friendzone is unless ur related by blood its a fact and proven in anime world incest is wincest to bad chi chan aint his sister

Genova
7 months ago


0

lolis all the way :3

DNAniel213
8 months ago


0

Lol looks like we got ourselves a hugger :)

Kyte
8 months ago


0

I'd better be real to myself, i've got a thing for loli but we all no childhood friends doesn't always win, so Misuzu is the Girl! XD

xSalamander
9 months ago


0

i just know that that guy is in deep sh*t ;) Good luck with the love triangle

DarkIce
10 months ago


0

and now a great conflict has begun!

Ichi_Ni_San
10 months ago


0

in real life the childhood friend always wins? really? the real world is more unfair. perhaps the chances are just high but not always. sorry guys I know that nobody like Masuzu but I, because I can relate her to my life.

Dei
1 year ago


0

in real life the childhood friend always wins? really? the real world is more unfair. perhaps the chances are just high but not always. sorry guys I know that nobody like Masuzu but I, because I can relate her to my life.

Dei
1 year ago


0

yeaaaa!!!!!!! THE HAREM IS SO PURE....OHH YEAA!!

ardydurize
1 year ago


0

@KERSGUP? YOU DONT LIKE HAREM...??!!! I BET YOUR A GIRL..!! LOL

ardydurize
1 year ago


2

"I really hate it when a new girl join my harem club"
-every goddamn baka harem kings

kersgup
1 year ago


0

@Angryfapping (LOL) Childhood-FRIEND is already in the FRIEND zone. But Chiwa(wa) shot past the friend zone already, she's now in the imouto zone or the family zone.

jon0221
1 year ago


0

i usually prefer childhood friends friendzoned..... they're far too obnoxious

Dracanoid
1 year ago


0

So the princess finally arrive XD...

FaTaLLine
1 year ago


0

I think his best friend is a Hideyoshi gender :P

KatsuragiKeima
1 year ago


0

harem haha funny stuff

legendarydragon
1 year ago


0

Wicked Eye, Burning fighting fighter, Dark Flame Master, Pudding Princess, Mori summer...

I dont have a cool name, Im starting to feel like Im the one thats a loser.

Shihoblade
1 year ago


1

man childhood friends suck, in most cases, and in animes...not real lfe. ...but ya i agree with u cedrix

Cereal_Lover
1 year ago


1

I agree at the top comments....well thats how it usually works in the anime world.

gotmessed101
1 year ago


0

Remind's me of Dark Flame Master ... !?

Dota0Anime
1 year ago


0

FACEPALM ... That's how you do it ... !?

Dota0Anime
1 year ago


4

I HATE CHIWA ! ! SHE ANNOYING ME ,She'll hold the romance of the main character . . .
Geez such an annoying character ! ! ! :@ : @: @

cedrix
1 year ago


0

So many references ... first Death Note, now Duel Masters (or Yu-Gi-Oh)

acepan
1 year ago


0

god, i love the opening

HijiriMikaEru
1 year ago


0

WOOOO an eight grader syndrome!! WOOOOO!!!!

i loled at Burning 'Pudding' Princess lololol

lightningwave
1 year ago


0

Straight for the hug, now this NEW girl knows how to woo a guy, still want chiwa to win but goddamn we have a strong competitor here, I LOVE IT.

ProfMcStevie
1 year ago


0

well in real life the childhood friend would win but anime writers generally hate the childhood friend route and rather go something exciting but thats why it sells isnt it and i love my tsundere this anime she may not know she is one yet but i can spot a tsundere a hundred light years away

kloaf11
2 years ago


0

This must be the Harem Version of Chuunibyou demo Koi ga Shitai.

iSynopsis
2 years ago


0

I thought that girl was nagi from hayate the combat butler.

MASTERJEIANN
2 years ago


4

Again.... fck off chiwa

Cereal_Lover
2 years ago


0

That's the best confession I've seen in an anime in recent memory. Nerd love ftw.

Doomoo
2 years ago


0

Woah Amazinggg Episode! loved Himekawa FTW! and Masuzu!.

daryl_kun
2 years ago


0

i laughed at the swimming pool scene

catdidi95
2 years ago


0

this anime has it all syndromes, lies, childhood friends, mysterious girlfriend... just amazing

silicon12
2 years ago


0

this anime completely like an ecchi anime... hahahaha... lol xD

blastz0a
2 years ago


0

Haha i love Harems.

ToFuAnime
2 years ago


0

* i mean childhoodfriend. replace MC with childhoodfriend. xD

iamtaicho
2 years ago


0

Masuzu is like Senjogahara from Bakemonogatari,
Eita is like Yuta(Dark Flame Master) from Chu2byo,
MC is like any other MC on harems. -.-V

iamtaicho
2 years ago


0

I agree those Two Top Comments..

Anyway, Leeet The Harem Begin! OH Man.. This never ever happen to me IRL.. :< .. And now i understand the meaning of ''HAREM'' :D

LonelyGamer
2 years ago


0

let the harem begin! xD

Crossblades
2 years ago


0

He is BIGTIME! He has 3 girls following him. I mean, what the nuts? He didn't ask for all of this.

geriblanche09
2 years ago


0

Also, Chunnibyo girl. Holy shit, no more please.

KidLover
2 years ago


0

This is harem. Childhood friends are but mere participants in this harem.

KidLover
2 years ago


0

:& LOLI fck ew hahaha

OnePieceSaiko
2 years ago


0

And WORLD WAR III BEGINS!!...xD

igotyou
2 years ago


0

@Angryfapping there is one anime i know that the childhood friend won.

L003
2 years ago


0

HAREM!!! HAREM!!!! HAREM!!! HAREM!!! HAREM!!! :D

dadotarugo
2 years ago


0

Shit just got extremely interesting...

Edriloflight
2 years ago


0

childhood friend may ruin your relationship

KandaSorata
2 years ago


0

Yes, Grow Harem Grow

BenDelat
2 years ago


0

sorry guys but i dont like "childhood friend"

Eita x Masuzu

kimmy122122
2 years ago


0

it's like an unrequited harem for him

saikejo
2 years ago


0

new girl is cute!!

ArmyJuan
2 years ago


0

HOLD ON who noticed that eitas note book is the "DEATH NOTE"

KYRSP33DY
2 years ago


0

Chiwa > ... > ...

croxy34
2 years ago


0

i kinda like natsukawa yes.. her personality is abit huh xD? but common she adds allot of fun to the anime and that itself is what i like in animes

WaterWave
2 years ago


0

that mysterious blonde chick is acting so sluty (sorry i have no other words towards how she acted) holy shit and she looks so young.

Abhi739
2 years ago


0

So... Time for a foursome.

Anbu526
2 years ago


0

ahaha this is good :D

emoextreme12
2 years ago


0

epic fail swimming

pokemon123
2 years ago


2

I think I have seen this anime before.... I think it's missing an eye-patch.

kyomo911
2 years ago


11

This comment has received too many dislikes. Click to show...

butthole
2 years ago


1

"Give me CPR too..."
"But you're already breathing" wow he's dumb 0_0

LotDragons
2 years ago


0

o that black hair girl need to check with the doctor and learn to be aware of people before being to touchy to someone u just meet near a station ... so annoying

yuip59
2 years ago


0

Eita has stopped studying! D:

Satisfyme
2 years ago


0

Add some To Love-Ru into this anime. T.H.E. H.A.R.E.M. P.L.A.N.

Kevy
2 years ago


0

Kinky bitch. I love it

Kevy
2 years ago


0

LOOL.. this is reverse of chuunibyou.

BeelzebubIV
2 years ago


0

"Yea qurl, talk nerdy to me"

I think I have a syndrome; the type of syndrome where I'm attracted to girls with 8th grade syndrome.

rhocabo
2 years ago


0

lol half way through there like screw it lets go harem lol :).

Momochiterror
2 years ago


0

steins;gate and robotics;notes taught me that not all childhood friends win... but for this anime i wish that chiwa can be together with eita

GasaiYUno
2 years ago


1

Masuzu FTW.

Wajjit
2 years ago


23

This comment has received too many dislikes. Click to show...

Wajjit
2 years ago


0

So harem girl number 3 has a severe case of 8th grader syndrome? I think that girl might be my new favorite!

metazoxan
2 years ago


0

Rofl lets all just stare at the popular girl struggling to swim without thinking "hey she might be drowning" XD

SelphnirTentula
2 years ago


0

this is slowly becoming harem for eita xD

xNyan_Momox
2 years ago


0

chiwa look so cute when she sing.....but natsukawa cute too....and adorable

faiq_rito
2 years ago


0

Is it just me or the new girl had chuunibyou?

SkylinedBasuke
2 years ago


1

Chiwa for the win!!!

SkylinedBasuke
2 years ago


0

im predicted som yuri romance here wiht the black hair and the pink hair

The_blond_beast
2 years ago


0

to bright

The_blond_beast
2 years ago


0

I think it's kinda late to introduce some new girls...
I hope the next one with the pink hair is not a total bitch, still like Chiwa the most

KimChan
2 years ago


0

yay an insane girl

SkipperSkips
2 years ago


0

Next girl is definitively a tsunder lol :)

zak83
2 years ago


0

a childhood friend, a fake girlfriend, and a chuunibyou friend, wow

sam9072000
2 years ago


0

BUWAHAHAHA!! best moments in a harem anime, is when a new girl joins the harem. GAH!! im so happy!! i love this anime!!

AnimeXerox
2 years ago


0

another step closer to achieving harem! hohoho go eita-kun burning fighting fighter! can't wait for the next episode to come out!

Yoshiro2994
2 years ago


0

wll I like Masuzu in the story of anime but personally I like Hime more. she is way too cute

Ascalon
2 years ago


0

"Quite the healthy libido you have there, Eita-kun" hahaha, I'm laughing too hard right now

SnowSakura
2 years ago


0

Hahaha, I can't help but laught at everything xD Even the serious scenes, lol

SnowSakura
2 years ago


0

dam akishino caught me off guard...she kinda remind me of sanka rea so i didn't not even think of that her personality is like that hahaha...same weirdo in same boat

BellCross
2 years ago


1

I vote for Eita x Kaoru XD

AvalonReject
2 years ago


0

well shiii... isn't this turning into a blood bath of dislikes and likes between Masuzu and Chiwa fans. Doesn't matter who wins really, as long as its a happy ending, (hopefully not a school days ending).
It's a harem, get used to it guys.

AssassinSpy
2 years ago


0

The next HAREM KING.... hahahahaha

Francis1334
2 years ago


0

my sunday is not complete without this!!

markash1234
2 years ago


4

this is why i love HAREM,, lol

Fitzkard
2 years ago


1

I wonder what Masuzu's story is.

Kathy95
2 years ago


2

Please, don't end with a harem ending ;_;

Huee, Chiwa and Masuzu act too cute! I'm already dying to see the 4th girl!

kengenerals
2 years ago


3

Masuzu is really a stupid girl.
I vote Chiwa as the best girl.

Elfinmint
2 years ago


0

Rikka-like! XDDD this is going to be funny:D

raurux
2 years ago


1

This is going to be fun! :D

Envy_theJealous
2 years ago


1

that eita was a lucky bastard damn! haha

cristsuper
2 years ago


0

there's 1 more to come...the pink hair girl....can't wait to see her.....

AnimeFreakzz
2 years ago


1

well if my childhood friend was like chiwa i dont mind marrying her :)

i think the reason why they always end friend zoned cuz they miss something the other girls have and lets face it the new girl is cute maybe she got a chance who knows ^^

sorry i talk alot :)

lets wait for next episode

Happiness
2 years ago


0

@kirki
yes, but the manga not the anime

testacc789
2 years ago


1

awesome more girls in the harem :D

peter067
2 years ago


1

Damnn ... Eita-kun sure is a lucky guy !

Ryuzaki0103
2 years ago


0

one girl pop again, just one left

fernandito97
2 years ago


0

This is really one of my favoriet anime of this season

jimmyman3
2 years ago


2

is jojo a reference to jojo bizarre adventures

kiriki
2 years ago


2

For a romantic harem 'comedy' genre anime, this fails to make the audience relate to the characters. As I've said before, only Eita and Chiwa are good for this show.

And so said the writers, we shall henceforth divide screen-time for each girl and their interactions with our protagonist and not expand on the original female main character for another several episodes.

Needs more dragons and sh*t to sidetrack us. Good f*cking job, show.

Nauran
2 years ago


0

No compressions? Yea cause thats how cpr works lol... But hey how would i know, i would have drowned like that kid when she took off the towel...

AzumeLowell
2 years ago


1

im getting jealous of ei kun :(
4 girls now..
2 kiss from diferent girls and a hot hug from a cute girl

Yuii
2 years ago


0

Hahahahahahahahaha.

Everybody in this show is weird.

saidahgilbert
2 years ago


0

haha LOL chunibyou is getting trend these days.. LOL

bentaku
2 years ago


0

the last heroine is definitely the hall monitor, i will wait until we get to her to decide who to root for but atm its masuzu x eita , shes showing so much different sides of her

KonaKona
2 years ago


0

well isnt someonea smooth playa lol

pantythief666
2 years ago


0

this reminds me of rikka so much XD i wonder if they have duel will wicked eye and dark flame master :3

zuzu
2 years ago


2

Does masuzu has feelings for Eita ?

samarti00
2 years ago


2

Spoiler!
The only best friend he has in his class is actually a chick...

@cyroy
its the opposite...chunibyou been influenced by oreshura...its just oreshura got late been animated...

kazu_sama
2 years ago


7

I'm a Chiwa X Eita and Masuzu X Eita fan but............Am I the only one here that thinks childhood friend ending only works in H-doujin?

Oversoul26
2 years ago


2

It is awesome when decent funny comedy romance anime comes up like this one when the new seasons for anime starts just makes it all worth while :)

Cooldox
2 years ago


4

''Quite a healthy libido over there Eita-kun''

Oversoul26
2 years ago


0

LMAO when she tried to swim!! XD

2G1N
2 years ago


8

I hope Eita doesn't end up with Masuzu but from all the other animes like this the guy always does end up with the first girl seen. I hope that isn't the case for this. Any of the other 3 girls will do fine. I think it's the fact that Masuzu blackmails the Eita which is not cool and why people ultimately dislike her.

Noir_Falcon19
2 years ago


9

This comment has received too many dislikes. Click to show...

_LiNKx
2 years ago


0

Lol that chick crazy

MellowD
2 years ago


0

hahaha, the pink haired girl from the op and ed is finally making an appearance in the next episode :)

SilverPursuer
2 years ago


0

the pink haired girl in the opening also looks like Masuzu doesn't see.... she is the next one in his harem eh... she looks the cutest haha

aashish1996
2 years ago


8

eita x masuzu! ~~

GasaiYUno
2 years ago


0

cpr is not kissing and that wasn't proper procedures for that either.

cwne
2 years ago


1

I usually hate harem anime but this anime had a really good episode. Also there is not lot of"unnatural" ecchi or fanserice, instead he talks with the girls.

fasha
2 years ago


0

hall monitor? why not student discipline committee?

cwne
2 years ago


1

Btw I think the childhood friend wins in a lot of animes. Koi Senkyo for example. It's too repetitive

01aceofspadez
2 years ago


0

I'm curious abt masuzu's background now. And I don't like the new girl lol

01aceofspadez
2 years ago


0

I'm picking up on what you guys are saying... but honestly, I think this is the first anime in a LONG time where the childhood friend has at least a semi-probable chance of ending up as the chosen heroine. At least in my eyes, having already read the manga and stuff.

I_Kinda_love_Anime
2 years ago


4

Even though the new girl looks extremely cute & mushy, I'm still rooting for Chiwa chan's happy ending ^^

jhondoe
2 years ago


0

That guy is so.... lucky, shitttt!!

Nafasion
2 years ago


2

The only childhood friends that stand a chance are those that disappear for some years then reappear in high school.

tinydevil
2 years ago


4

Sadly, Childhood friends never get the guy. I hate that, I always feel so sorry for them. I mean, they invest so many years loving someone and then some random bimbo shows up and shatters their hearts and lives...

ShugaKun
2 years ago


7

Don't hate on Masuzu. You haven't got her full story yet.

Abyssal_One
2 years ago


0

So I guess Chuunibyo has started to influence more animes and mangas

Cyroy
2 years ago


4

Wow the child hood syndrome sure has gotten popular in the anime tropes again. Sigh.

GamerWorlock
2 years ago


0

Great another girl appeared cant wait for the pink haired girl to appear

OneGotYou
2 years ago


0

its getting interesting , someone put some love in eita's head!!

TeaMaVaTaRRoCKS
2 years ago


0

well, this is now getting random, but what sells, sells :D

SkyStar
2 years ago


4

I vote for masuzu!

Master_Fryll
2 years ago


0

wait till his fiance comes around ep 7 lol

rafi160
2 years ago


0

waiting again!

aceprieto
2 years ago


1

alright just one more girl to complete this harem cycle.

buenavente
2 years ago


0

Looking forward to next episode, i saw the pink haired girl in preview and i think that she's cute :3

Magz
2 years ago


9

This comment has received too many dislikes. Click to show...

AnimeAllDay
2 years ago


5

Okay.. So like is this the second coming of Rikka from Chuunibyou? Oh dear lord, here we go again.

Pandemonial
2 years ago


2

What a lucky bastard

Magz
2 years ago


0

for a guy who dosent care about love, he sure is popular :P

Atkar
2 years ago


4

MasuzuxEita! >:O

Setton
2 years ago


0

Sorry for be captain obvious here, but I think one of the hall monitors is the red haired girl.. Kind of shows it in the preview as well..
Also, there IS one anime I know of where the main character ends up with his childhood friend.

FlameHelix
2 years ago


1

if i ever play a mmo game ima name my self Burning fighting fighter. trolol

kabuto1000
2 years ago


3

Burning Pudding Princess x Burning fighting fighter... now thats a couple for you

AvikMullick
2 years ago


2

Omg middle school fever hell ya ^_^

Dahaka0174
2 years ago


1

I've been wondering for a while, but why is Natsukawa holding a banana to her head in the OP? Some kind of fan service? If it is, it isn't really working..

P.S: Chiwa is sorta like.. Fucking cute?

Pandemonial
2 years ago


1

I like this girl who lives in a fantasy world and she wants him to call her princess

Hai Princess-sama XD

StrawHatJosh
2 years ago


5

Masuzu is co cute

martinok
2 years ago


2

@SirHenry yeah, I love her personality and I think it's a little to harsh that some random girl can defeat a childhood friend...

gravitonne
2 years ago


3

The black haired girl is cuteeeeee

Zephixify
2 years ago


0

i lold when she went into the pool

ameliameme
2 years ago


0

That NOTE !! :D

hayaki
2 years ago


12

This comment has received too many dislikes. Click to show...

MrTuuvas
2 years ago


1

That boy better go buy some "jimmy hats."

Buster_Hymen
2 years ago


1

"Burning Pudding Princess" LMAO!

Buster_Hymen
2 years ago


0

BURNING PUDDING PRINCESS!

Denial
2 years ago


0

yehey

MrTuuvas
2 years ago


0

Finally! :D

ihasRainbow
2 years ago


0

yehey!

irinashidou
2 years ago


0

Finally! :3

Alexys
2 years ago


1

yayyy

Ichika_Orimura
2 years ago


0

pls pls tune down brightness !!!

yuip59
2 years ago


0

haha cant wait to see what happens with the new rival character but im really starting to catch onto this romance anime where the mc is "anti-love" or so he says

pantythief666
2 years ago


6

I like Chiwa the best, but come on. We all know that "Mysterious girl that came out of nowhere" always beats "Childhood friend"

SirHenry
2 years ago


5

Has anyone notice, that childhood friends end up friend zoned? :[

Angryfapping
2 years ago


5

Why so serious!?

SnowSakura
2 years ago


15

This comment has received too many dislikes. Click to show...

FateHatesMe
2 years ago


16

This comment has received too many dislikes. Click to show...

Rex8483
2 years ago


16

This comment has received too many dislikes. Click to show...

SilverToe
2 years ago

Latest Forum Discussions

  1. B4Trilogy on H. L. E. V. — 15 minutes ago
  2. Roronoa_Zoro on Death Battle Elimination Game — 18 minutes ago
  3. Roronoa_Zoro on Greatest Athlete Elimination Game — 19 minutes ago
  4. RemnantMemory on Remnant of my Art GFX — 31 minutes ago
  5. Denninja on Sword Art Online II [Discussion][Spoilers] — 54 minutes ago

On-Going Anime

  1. Abarenbou Kishi!! Matsutarou Subbed
  2. Ai Mai Mi: Mousou Catastrophe Subbed
  3. Ai Tenchi Muyo! Subbed
  4. Ai Tenchi Muyo! (AU Edition) Subbed
  5. Aikatsu! Subbed
  6. Akame ga Kill! Subbed
  7. Akame ga Kill! Theater Subbed
  8. Akatsuki no Yona Subbed
  9. Amagi Brilliant Park Subbed
  10. Anime Mirai 2014 Subbed
  11. Ano Natsu de Matteru Special Subbed
  12. Ao Haru Ride Subbed
  13. Ao Haru Ride: Unwritten Subbed
  14. Avatar: The Legend of Korra Book 4: Balance Subbed
  15. Bakumatsu Rock Subbed
  16. Barakamon Subbed
  17. Blade and Soul Specials Subbed
  18. Bonjour♪ Koiaji Pātisserie Subbed
  19. Cardfight!! Vanguard G Subbed
  20. Cardfight!! Vanguard: Legion Mate-hen Subbed
  21. Chuunibyou demo Koi ga Shitai! Ren Specials Subbed
  22. Chuunibyou demo Koi ga Shitai! Ren: The Rikka Wars Subbed
  23. Code Geass: Boukoku no Akito Subbed
  24. Cross Ange: Tenshi to Ryuu no Rondo Subbed
  25. D-Frag! OVA Subbed
  26. Daitoshokan no Hitsujikai Subbed
  27. Danna ga Nani wo Itteiru ka Wakaranai Ken Subbed
  28. Denki-gai no Honya-san Subbed
  29. Detective Conan Subbed
  30. Detective Conan Movie 18: The Sniper from Another Dimension Subbed
  31. Diamond no Ace Subbed
  32. Donten ni Warau Subbed
  33. Dragon Ball Kai (2014) Subbed
  34. Dragon Collection Subbed
  35. DRAMAtical Murder Subbed
  36. Fairy Tail Dubbed
  37. Fairy Tail (2014) Subbed
  38. Fastening Days Subbed
  39. Fate/kaleid liner Prisma☆Illya 2wei! Subbed
  40. Fate/stay night: Unlimited Blade Works (TV) Subbed
  41. Folktales from Japan Subbed
  42. Fran♥cesca Subbed
  43. Free! Eternal Summer Subbed
  44. Free! Specials Subbed
  45. Freezing Vibration Specials Subbed
  46. Futsuu no Joshikousei ga [Locodol] Yatte Mita. Subbed
  47. Futsuu no Joshikousei ga [Locodol] Yatte Mita.: Nagarekawa, Annai Shite Mita. Subbed
  48. Future Card Buddyfight Subbed
  49. Garo Honoo no Kokuin Subbed
  50. Gekkan Shoujo Nozaki-kun Subbed
  51. Gekkan Shoujo Nozaki-kun Specials Subbed
  52. Ghost in the Shell: Arise - Border:4 Ghost Stands Alone Subbed
  53. Girlfriend (Kari) Subbed
  54. Glasslip Subbed
  55. Gokukoku no Brynhildr Special Subbed
  56. Grisaia no Kajitsu Subbed
  57. Gugure! Kokkuri-san Subbed
  58. Gundam Build Fighters Try Subbed
  59. Gundam Build Fighters: SD Kishi Fighters Subbed
  60. Gundam-san Subbed
  61. Gundam: G no Reconguista Subbed
  62. Haiyore! Nyaruko-san W OVA Subbed
  63. Hanamonogatari Subbed
  64. Hanayamata Subbed
  65. Happiness Charge Precure Subbed
  66. Hero Bank Subbed
  67. Hi☆sCoool! SeHa Girls Subbed
  68. History's Strongest Disciple Kenichi OVA Subbed
  69. Hitsugi no Chaika: Avenging Battle Subbed
  70. Hunter x Hunter (2011) Subbed
  71. Hunter x Hunter: The Last Mission Subbed
  72. Inazuma Eleven: Chou Jigen Dream Match Subbed
  73. Inou-Battle wa Nichijou-kei no Naka de Subbed
  74. Inugami-san to Nekoyama-san Special Subbed
  75. Jinsei Subbed
  76. JoJo's Bizarre Adventure: Stardust Crusaders Subbed
  77. Kaitou Joker Subbed
  78. Karen Senki Subbed
  79. Kenzen Robo Daimidaler Specials Subbed
  80. Kill la Kill Special Subbed
  81. Kindaichi Shounen no Jikenbo Returns Subbed
  82. Kiseijuu: Sei no Kakuritsu Subbed
  83. Kuromajo-san ga Tooru!! Subbed
  84. Kuroshitsuji: Book of Circus Subbed
  85. Kyousougiga Subbed
  86. Kyousougiga (OVA) Subbed
  87. Little Busters!: EX Subbed
  88. Log Horizon 2nd Season Subbed
  89. Love Live! School Idol Project 2 Subbed
  90. Love Stage!! Subbed
  91. Love Stage!! OVA Subbed
  92. M3: Sono Kuroki Hagane Subbed
  93. Machine-Doll wa Kizutsukanai Specials Subbed
  94. Madan no Ou to Vanadis Subbed
  95. Madan no Ou to Vanadis: Tigre-kun to Vanadi-chu Subbed
  96. Magi: Sinbad no Bouken Subbed
  97. Magic Kaito 1412 Subbed
  98. Mahou Shoujo Taisen Subbed
  99. Mahouka Koukou no Rettousei Subbed
  100. Mahouka Koukou no Rettousei: Yoku Wakaru Mahouka Subbed
  101. Majin Bone Subbed
  102. Maken-Ki! Two Specials Subbed
  103. Mangaka-san to Assistant-san to Specials Subbed
  104. Marvel Disk Wars: The Avengers Subbed
  105. Momo Kyun Sword Subbed
  106. Mujaki no Rakuen Subbed
  107. Mushishi Zoku Shou 2nd Season Subbed
  108. Nanatsu no Taizai Subbed
  109. Naruto Shippuuden Subbed Dubbed
  110. Negima! Subbed
  111. Nihon Animator Mihonichi Subbed
  112. Nisekoi OVA Subbed
  113. Nobunaga Concerto Subbed
  114. Nozo x Kimi Subbed
  115. One Piece Subbed Dubbed
  116. One Piece 3D2Y: Ace no shi wo Koete! Luffy Nakama Tono Chikai Subbed
  117. Ookami Shoujo to Kuro Ouji Subbed
  118. Ore, Twintails ni Narimasu. Subbed
  119. Oreca Battle Subbed
  120. Orenchi no Furo Jijou Subbed
  121. Oshiri Kajiri Mushi 3 Subbed
  122. Persona 4 The Golden Animation Subbed
  123. Planetarium Uchuu Kyoudai: Itten no Hikari Subbed
  124. Pokemon Movie 17: Hakai no Mayu to Diancie Subbed
  125. Pokemon Omega Ruby & Alpha Sapphire: Mega Special Animation Subbed
  126. Pokemon XY Subbed
  127. Pri Para Subbed
  128. Psycho-Pass 'New Edit Version' Subbed
  129. Psycho-Pass 2 Subbed
  130. Re:␣Hamatora Subbed
  131. Re:␣Hamatora Subbed
  132. Recorder to Randoseru Mi Special Subbed
  133. Sabagebu! Subbed
  134. Sabagebu! Specials Subbed
  135. Sailor Moon Crystal Subbed
  136. Sanzoku no Musume Ronja Subbed
  137. Seirei Tsukai no Blade Dance Subbed
  138. Seirei Tsukai no Blade Dance Specials Subbed
  139. Seitokai Yakuindomo* OVA Subbed
  140. Sekaiichi Hatsukoi Movie: Yokozawa Takafumi no Baai Subbed
  141. Selector Spread WIXOSS Subbed
  142. Sengoku Basara: Judge End Subbed
  143. Shigatsu wa Kimi no Uso Subbed
  144. Shin Strange+ Subbed
  145. Shingeki no Bahamut: Genesis Subbed
  146. Shingeki no Kyojin Specials Subbed
  147. Shingeki no Kyojin: Ilse no Techou Subbed
  148. Shirobako Subbed
  149. Shirogane no Ishi: Argevollen Subbed
  150. Shounen Hollywood: Holly Stage for 49 Subbed
  151. Sora no Method Subbed
  152. Sora no Otoshimono Final: Eternal My Master Subbed
  153. Space☆Dandy 2nd Season Subbed
  154. Steins;Gate: Sōmei Eichi no Cognitive Computing Subbed
  155. Suisei no Gargantia: Meguru Kouro, Haruka Subbed
  156. Sword Art Online II Subbed
  157. Tamako Love Story Subbed
  158. Tenkai Knights Subbed
  159. Terra Formars Subbed
  160. Terra Formars (uncensored) Subbed
  161. Terra Formars OVA Subbed
  162. test Subbed
  163. The iDOLM@STER Movie: Kagayaki no Mukougawa e! Subbed
  164. Tokyo ESP Subbed
  165. Tokyo Ghoul Subbed
  166. Tribe Cool Crew Subbed
  167. Trinity Seven Subbed
  168. Ushinawareta Mirai wo Motomete Subbed
  169. Watashi ga Motenai no wa Dou Kangaetemo Omaera ga Warui! OVA Subbed
  170. World Trigger Subbed
  171. Yama no Susume 2nd Season Subbed
  172. Yami Shibai 2nd Season Subbed
  173. Youkai Watch Subbed
  174. Yowamushi Pedal: Grande Road Subbed
  175. Yu-Gi-Oh! Arc-V Subbed
  176. Yuuki Yuuna wa Yuusha de Aru Subbed