Watch Anime Online

Watch Pretty Rhythm: Rainbow Live Episode 12 Online

Spring 2014 Anime Chart! | New Poll: SPRING 2014 Anime Lineup! | Join our forum today!
RagnaUltima - Ragnarok Online Private Server Goes OPEN BETA! | Join our drawing competition! Theme is Yin-Yang. Deadline: April 5

Pretty Rhythm: Rainbow Live Episode 12

Loading Video...
Please wait while the video loads. If it doesn't load within 1 minute, please refresh your browser.
Uploaded by: LordK 10 months ago
Video Site: AUEngine
Language: Subbed
Report Broken Video
Please check the videos below first before reporting. These videos are also for Pretty Rhythm: Rainbow Live episode 12. If none of them is working, then report it.

Using this form, you can report broken and invalid videos. We will try to fix it ASAP and will be up in not more than 24 hours upon reporting. Abusing the report function (eg: repeatedly reporting videos which are actually working) will result in an IP ban.



Please enter a brief explanation regarding your report.

If the video doesn't work, try a different video below.

Top Rated Comments


seriously i wanna know who's spaming views so i can banned that f***ker i have a clue but am just waiting for one more evidence

Dowyale2
10 months ago


hey how come it has more viewers than shingeki no kyojin

reaper_Grim
10 months ago

What People Are Saying


0

how da faqqq this have 11 likes and 700k views??

Yuii
10 months ago


0

why many viewers?

homealone
10 months ago


0

pretty rhythm for life! lol all jokes aside fook you view spammer.

Zephixify
10 months ago


0

300k more .lets score 1mil ...

xNatSux
10 months ago


0

i want to know why there are so many viewer??
someone need to tell me..

mohdhairien_9
10 months ago


1

700k views, huge score xD

toYsweN
10 months ago


0

700k views. nope nope nope. ain't possible.

ProtoBarrage
10 months ago


0

Ugh I hate logic. for whoever is trashing AU ill find and kill YOU

FaintSmile
10 months ago


0

700k views in just 2 hours after KingDj's comment??? wtf!

arsl31
10 months ago


0

somebody has to take this up notice, Its blocking the resent views for the latest releases.

ArtixSilver
10 months ago


0

oh so somebody is "manipulating" the views i always thought how the fuck does this get so many views i mean i dont wanna bash the ones that actually like it but 600k thats just too much xD

KingZDj
10 months ago


0

is this anime really good so it has that many views? Or u were just attracted the number of views then it becomes more views?

hadhe
10 months ago


0

600k for fuck's sake lol

AyuzawaTutu
10 months ago


0

BURN IT! KILL IT WITH FIRE!!

North
10 months ago


0

This is BS unless theres some secret hentai scene in these videos that im missing theres no way these should get 600k+ views. PLUS it would have to be some serious fan service to get 600k views

Jeffrey
10 months ago


1

Too many butthurt teen titans fans here

Agony
10 months ago


2

Seems like majority of shingeki literally DESTROYED AND TRASHED the haters weeee

x3Rein
10 months ago


6

LETS GET TO 1 MILLION GAIZ!!!!!!

llazy77
10 months ago


3

Way to go Dowyale! Hope you can banned that fucker!

Zack_VII
10 months ago


2

this episode is screming " million here i come " lol

Happiness
10 months ago


2

Kinda grateful to the guy spamming views, I think I like this show ._.

Zakana0295
10 months ago


3

why is animeulitima so hackable?

Fukyuu
10 months ago


29

This comment has received too many dislikes. Click to show...

Agony
10 months ago


3

Pfft some assh*le hacking the views

DattebayoBoy
10 months ago


2

i swear if this episode spammer does this till 1 million views then he/she needs to get laid if they have that much free time

XxIzayaxX
10 months ago


5

lol how come this is the most hated but still most watched ???

Happiness
10 months ago


7

can someone explain to me how the fvck this has twice the amount of view as SnK

XxIzayaxX
10 months ago


5

I came here because of the views :D Seriously :D

Tsubamegaeshi
10 months ago


5

lol i watched this series , and wow over 400k+ views? O.O! really??

xAnimeLover
10 months ago


5

Dafuq why so many views ~stare~

xNatSux
10 months ago


6

@sol0fate how dare you insult Shingeki! >:(

GX2re
10 months ago


7

it's sad that people are coming here just to talk about the views not enjoying the show itself... i am not happy naru :(

KanokoEmiruEba
10 months ago


6

LOL so this got hacked too with the num of views...

animemangadaisuki
10 months ago


21

This comment has received too many dislikes. Click to show...

Sol0fate
10 months ago


4

LOL!! dokidoki and rainbow LOL i gotta say our guy is funny as fuck!

Gin_San
10 months ago


22

This comment has received too many dislikes. Click to show...

Refdow
10 months ago


4

does someone have anything against shingeki no kyojin.
in what way can this be better that shingeki???

alexsilener
10 months ago


6

seriously i wanna know who's spaming views so i can banned that f***ker i have a clue but am just waiting for one more evidence

Dowyale2
10 months ago


3

what the hell is happening here

reaper_Grim
10 months ago


6

hey how come it has more viewers than shingeki no kyojin

reaper_Grim
10 months ago


4

stop trolling the views!!!

momok619
10 months ago


4

how come this had 80k views and only 4 likes, does the people who watch this just kept re-watching?

Turkak
10 months ago


3

FFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

maGENEM
10 months ago


6

ahhh!!!!!!!!!!!!!!! i wish kouji and naru will BE THE THE PARTNER!! im just confuse because of ito -.-

arkaine_chan
10 months ago


5

2 comments.. and 80k view.. fuck logic

InFlameZ
10 months ago


7

i dunno why i fangirled when Hiro-sama said "It's a secret" x3

Allyluvsanime4u
10 months ago


7

awesome ! cant wait for next episode..!

rony_chan
10 months ago

On-Going Anime

  1. Abarenbou Kishi!! Matsutarou Subbed
  2. Aikatsu! Subbed
  3. Akuma no Riddle Subbed
  4. Anime Mirai 2014 Subbed
  5. Baby Steps Subbed
  6. Battle Spirits: Saikyou Ginga Ultimate Zero Subbed
  7. Black Bullet Subbed
  8. Blade & Soul Subbed
  9. Bokura wa Minna Kawaisou Subbed
  10. Break Blade (TV) Subbed
  11. Captain Earth Subbed
  12. Cardfight!! Vanguard: Legion Mate-hen Subbed
  13. Chuunibyou demo Koi ga Shitai! Ren Specials Subbed
  14. Code Geass: Boukoku no Akito Subbed
  15. Date A Live II Subbed
  16. Detective Conan Subbed
  17. Diamond no Ace Subbed
  18. Dragon Ball Kai (2014) Subbed
  19. Dragon Collection Subbed
  20. Escha & Logy no Atelier: Tasogare no Sora no Renkinjutsushi Subbed
  21. Fairy Tail Dubbed
  22. Fairy Tail (2014) Subbed
  23. Folktales from Japan Subbed
  24. Free! Specials Subbed
  25. Freezing Vibration Specials Subbed
  26. Future Card Buddyfight Subbed
  27. Fuuun Ishin Dai☆Shogun Subbed
  28. Gochuumon wa Usagi Desu ka? Subbed
  29. Gokukoku no Brynhildr Subbed
  30. Gundam Build Fighters Subbed
  31. Gundam: Unicorn Subbed
  32. Haikyuu!! Subbed
  33. Happiness Charge Precure Subbed
  34. Hero Bank Subbed
  35. History's Strongest Disciple Kenichi OVA Subbed
  36. Hitsugi no Chaika Subbed
  37. Hunter x Hunter (2011) Subbed
  38. Inazuma Eleven Go: Galaxy Subbed
  39. Inugami-san to Nekoyama-san Subbed
  40. Isshuukan Friends. Subbed
  41. JoJo's Bizarre Adventure: Stardust Crusaders Subbed
  42. Kamigami no Asobi Subbed
  43. Kanojo ga Flag wo Oraretara Subbed
  44. Kantoku Fuyuki Todoki Subbed
  45. Kenzen Robo Daimidaler Subbed
  46. Kimi no Iru Machi OVA 2014 Subbed
  47. Kindaichi Shounen no Jikenbo Returns Subbed
  48. Kiniro no Corda: Blue♪Sky Subbed
  49. Kuroko no Basket: Oshaberi Shiyokka Subbed
  50. Kuromajo-san ga Tooru!! Subbed
  51. Kyou no Asuka Show Subbed
  52. Kyousougiga Subbed
  53. Little Busters!: EX Subbed
  54. Love Live! School Idol Project 2 Subbed
  55. Love Live! School Idol Project 2 Subbed
  56. Machine-Doll wa Kizutsukanai Specials Subbed
  57. Mahou Shoujo Taisen Subbed
  58. Mahouka Koukou no Rettousei Subbed
  59. Mahouka Koukou no Rettousei: Yoku Wakaru Mahouka Subbed
  60. Majin Bone Subbed
  61. Mangaka-san to Assistant-san to Subbed
  62. Marvel Disk Wars: The Avengers Subbed
  63. Mekakucity Actors Subbed
  64. Mikakunin de Shinkoukei OVA Subbed
  65. Minna Atsumare! Falcom Gakuen Subbed
  66. Mushishi Zoku Shou Subbed
  67. Naruto Shippuuden Subbed Dubbed
  68. Negima! Subbed
  69. Nisekoi Subbed
  70. No Game No Life Subbed
  71. Nobunaga the Fool Subbed
  72. Noragami OVA Subbed
  73. One Piece Subbed Dubbed
  74. Oreca Battle Subbed
  75. Ping Pong The Animation Subbed
  76. Pokemon Best Wishes! Season 2: Iris vs. Ibuki! Dragon Master e no Michi!! Subbed
  77. Pokemon XY Subbed
  78. Pokemon XY Special: The Strongest Mega Evolution ~Act I~ Subbed
  79. Puchimas!!: Petit Petit iDOLM@STER Subbed
  80. Ryuugajou Nanana no Maizoukin Subbed
  81. Saki: Zenkoku-hen Subbed
  82. Seikoku no Dragonar Subbed
  83. Seitokai Yakuindomo OVA Subbed
  84. Sekai de Ichiban Tsuyoku Naritai! Specials Subbed
  85. Sekai Seifuku: Bouryaku no Zvezda Subbed
  86. Selector Infected WIXOSS Subbed
  87. Shingeki no Kyojin Specials Subbed
  88. Shingeki no Kyojin: Ilse no Techou Subbed
  89. Sidonia no Kishi Subbed
  90. Soredemo Sekai wa Utsukushii Subbed
  91. Soul Eater Not! Subbed
  92. Star Driver the Movie Subbed
  93. Tokyo Ravens Subbed
  94. Tonari no Seki-kun Subbed
  95. Youkai Watch Subbed
  96. Yowamushi Pedal Subbed
  97. Yu-Gi-Oh! Arc-V Subbed
  98. Yu-Gi-Oh! Zexal Subbed
  99. Zetsumetsu Kigu Shoujo: Amazing Twins Subbed