Watch Anime Online

Watch Ro-Kyu-Bu! SS Episode 6 Online

Spring 2014 Anime Chart! | New Poll: SPRING 2014 Anime Lineup! | Join our forum today!
RagnaUltima - Ragnarok Online Private Server Goes OPEN BETA! | Join our drawing competition! Theme is Yin-Yang. Deadline: April 5

Ro-Kyu-Bu! SS Episode 6

Loading Video...
Please wait while the video loads. If it doesn't load within 1 minute, please refresh your browser.
Uploaded by: LordK 8 months ago
Video Site: AUEngine
Language: Subbed
Report Broken Video
Please check the videos below first before reporting. These videos are also for Ro-Kyu-Bu! SS episode 6. If none of them is working, then report it.

Using this form, you can report broken and invalid videos. We will try to fix it ASAP and will be up in not more than 24 hours upon reporting. Abusing the report function (eg: repeatedly reporting videos which are actually working) will result in an IP ban.



Please enter a brief explanation regarding your report.

If the video doesn't work, try a different video below.

Top Rated Comments


Dear Lordk and the uploaders.

Please wait for the real fansubs because NBA is the most nonsense trollsubs, just delete the video mirrors and wait for the perfect subs.

Elfinmint
8 months ago


who the hell censored Aoi's sexiness

Goukenslay
8 months ago

What People Are Saying


0

The Opening and ending song got me! HAHAHAH

eneru95
3 weeks ago


0

pantsu mission the best! lol a no-look pass~
mihoshi really looks like shana!
noooooo why aoi censored????????????????????
dafuq that op n ed song...

BevanBaka
4 months ago


0

lol
this episode was the funniest

BuggytheGreat
4 months ago


0

LordK, Wtf is with your video link... op and ending is so hard say

Heavenfire96
4 months ago


0

His walking in on her was totally her fault for not locking the door...

Turbopokey
5 months ago


0

Where can I get the uncensored version.. I really wanna see Aoi in that underwear.. well this episode is kinda Deja-Vu isn't?..

khairznewtype
5 months ago


0

dat floater and no look pass xD

Candrj
5 months ago


0

THe ending is from Spongebob O.o"

mysteryguy74
5 months ago


0

Diggin the new intro

slobbish
6 months ago


0

I recommend watching the VideoNest video by double_420 as it doesn't have that bs intro and seems more legit

onemanleft
6 months ago


0

This episode make me laugh so so much this episode had so much LOL in it

dragon16
7 months ago


0

WHAT THE HELL was with the opening and ending song

dragon16
7 months ago


0

I hope Subaru and Tomo became a couple

dragon16
7 months ago


0

that man in the background... is the same man in the mens bathroom

liquidsoft
7 months ago


9

This comment has received too many dislikes. Click to show...

KyokaHimura
8 months ago


0

misdirection o.o

uchiha0007
8 months ago


0

that ending lol. sexy aoi ftw and also the ed song lol might be troll but its funny and kind of fights. that panty shot ftw too

kloaf11
8 months ago


0

that OP and ED hahaha

Tsumiki
8 months ago


0

Wtf with the opening?

Dark_WereWolf
8 months ago


0

Wouldn't be the first time I came across troll op/ed, putting that aside..
In the beginning when they were talking about how their training camp would be in Kyoto, I was already saying Trip for 2 to Kyoto, Trip for 2 to Kyoto... rofl, too much shows

tra_
8 months ago


0

its official change or the subbers just messing with us ?

Meitantei_Conan
8 months ago


0

.......wait wait wait is it just my ears or has the op change into something crappy

romhibiki
8 months ago


0

Behind the back pass of panty! hahaha!

Kiryu
8 months ago


0

What the hell happened to the opening and ending songs? Well Aoi is really cute in this episode.

Kiryu
8 months ago


0

It's funny because the ending song fits. THEY GOT THE PANTIES TO MAHO WITHOUT BEING CAUGHT! *music plays*

FeedTheTower
8 months ago


0

WTF HAPPENED TO THE ED TOO!!!!!!

maGENEM
8 months ago


0

WTF HAPPENED TO THE OP!!!!!!

maGENEM
8 months ago


0

This ending.....opening was wtf but the ending is epic as F***. Soon as I heard the instrumental for the introduction I was laughing my sacks off and had to re-attach them and hold them together with Duct Tape. RED!! FML RED!! Hawt....boyz will b Boyz, RED!

Paradaux
8 months ago


0

good lord the sub isn't trolled.

HurikaHara
8 months ago


0

y didnt he just give the underwear to Aoi to give to them instead?

antipurefaith
8 months ago


0

Fuck You white censor! i wanted to see aher y only Aoi how come the lolis werent censored

antipurefaith
8 months ago


0

"means "toothpick". this is a pun, laugh."
LMAO

antipurefaith
8 months ago


0

before you upload the english subbed version of this, just review first the subbed, everything, including the OP and ED turn into other song instead of the real OP/ED song of Ro-Kyu-Bu and other anime titles, if that subbed is a TROLLED subbed version, don't post it here, and like other's said, wait for the real english subbed version of this.

manaka_junpei
8 months ago


0

O.O..... that opening

FiRe_ReD
8 months ago


0

and some cool ending

Aeolia1995
8 months ago


0

wow some crazy opening =="

Aeolia1995
8 months ago


0

Pantsu mission all over again!

Azumaya
8 months ago


0

WAS THAT ALWAYS THE ENDING? I had memories of spongebob.

Arcdash
8 months ago


0

WHAT IS THE WEBSITE OF THIS TROLL SUB GROUP?
I want to deploy LOIC on them.
When does the trolling stop?????
godommmit.

VideoFungus
8 months ago


0

wait WTF...... the Opening is Football but the Anime is Basketball ._.

sawadax
8 months ago


0

return the panties part 2 XD

ZeroChargez
8 months ago


0

Uh... NO... please, dear lord, don't do that again...

NSteele99
8 months ago


0

The ending. Oh god.

Kevy
8 months ago


0

Opening Song: Sunday night football ~ faith hill

~lol,ironic thing is that the song is about football!!!!xD

Jirou_Sakamachi
8 months ago


0

sweet victory - van halen :|

KiritoDragneel
8 months ago


0

subaru, atashi subarunokoto... and stop over there

KiritoDragneel
8 months ago


0

what's the title of the opening? >.< it's very awesome cool

KiritoDragneel
8 months ago


0

other than the opening the Subs were legit so I was fine. At least it was better than this weeks SNK subs >_>.

Type94Shiranui
8 months ago


0

Asenshi-Doremi Subs is added!

double_420
8 months ago


0

I remember that Ed song from Spongebob lol

KnocTurnOwl
8 months ago


0

FOOTBALL!!!!!!!!!!!!

nyaanyaamimi
8 months ago


0

@anime168 id kill anyone for hinatan... even if its hou brotha...!

Chichan
8 months ago


1

I'm actually rooting for Aoi

PandorasBox12
8 months ago


0

Loved the OP and ED bahaha. . . How can I use basketball for that. . .

zaitsev101
8 months ago


0

What the! What the! What the! The hells going on?the hell happens to the opening><

ME: IT SUCKS ALRIGHT! Japanese opening much better that this!

Chichan
8 months ago


0

I'd turn into pedo for hina-chan her cuteness are unlimited

amine168
8 months ago


0

The Opening & Ending are so nostalgic......... Now, I remember 2 old songs that I wanted to download.

OtakuOfAnimes
8 months ago


0

other than the troll Opening... this episode was good.

zero0004
8 months ago


0

sweeeeet.....sweeeeet...sweet victury WTF? xD

Operatix
8 months ago


0

AAAAHHHHHHHHHH~~~~!!

AHHHHHHHHHHHHH~~~~!!

YEA-YEAH~! YEAAAHHHH~!!!! (echo)

twentyfifthbaam
8 months ago


0

i want that grand prize ........... ok i just wanr=t a vacation with a girl

hidanteusay
8 months ago


0

LOL that ending

cloud2012
8 months ago


0

@Elfinmint
Those subs are great!

LordK
Staff

8 months ago


0

I wonder if this would ever become uncensored - I would love to see that red lingerie uncensored.

The_Devil
8 months ago


0

Besides the opening and closing are weird as fuck for an anime, am i the only one that thinks subaru and natushi make a great team? Awesome assist by subaru with the [pantyshot]

SSJ2dragonbeast
8 months ago


0

wtf this opening seems like its sunday night football

burnsieftw
8 months ago


0

aaaaaaaaaand it became [Operation Return of Pantsu]
*just voicing out ~ * :)

PaperKnife
8 months ago


0

lol, mission impossible to return lost panties... good laugh

strikerange
8 months ago


0

lol i watch this because the OP and ending make me want play basketball somehow xD ..
and this episode so epic

xNatSux
8 months ago


1

who the hell censored Aoi's sexiness

Goukenslay
8 months ago


1

They opened with shit kicker Faith Hill singing the Sunday Night Football theme and David Glen Eisley singing a goo-goo 80's wannabe hairband song that no one would have ever heard if it wasn't for Sponge Bob to close. Two terrible choices. = P

Buster_Hymen
8 months ago


0

dayuuuuum opening \m/

PaperKnife
8 months ago


0

damn this show is so manly it was hard to contain my laughter especially at the bath scene

Goukenslay
8 months ago


0

This file has 2 subtitle files. The first one, which is the default one is the troll sub but the actual sub is the second one.

davidsan
8 months ago


0

Someone dubover the opening?

CrimsonAsesino
8 months ago


0

lol what is opening ^^ ...i feel awesome

xNatSux
8 months ago


0

Dear Lordk and the uploaders.

Please wait for the real fansubs because NBA is the most nonsense trollsubs, just delete the video mirrors and wait for the perfect subs.

Elfinmint
8 months ago


1

Lol the opening and the ending, so much better !

toYsweN
8 months ago


0

wait wtf is with the opening

AntiTankRifle
8 months ago


0

yayyyy they got a trip

AntiTankRifle
8 months ago


1

HERE IS A LITTLE PLAY
( pedophile voice ) Heee heeee im gonna watch this and learn from it Heee Heee, gonna apply for a basketball coach Heee Heee aw yeah. God I love this documentary shows great tips hee hee
( cops bust in ) FUCKING FREEZE
( changes voice to a manly voice) Good evening officer just watching Highschool XD.
Cops are like aw wrong house then cheers to the fap squad *cheers *
Legit I like this anime

28BLACKJACKS
8 months ago


2

enchanting

AntiTankRifle
9 months ago

On-Going Anime

  1. Abarenbou Kishi!! Matsutarou Subbed
  2. Aikatsu! Subbed
  3. Akuma no Riddle Subbed
  4. Anime Mirai 2014 Subbed
  5. Baby Steps Subbed
  6. Battle Spirits: Saikyou Ginga Ultimate Zero Subbed
  7. Black Bullet Subbed
  8. Blade & Soul Subbed
  9. Bokura wa Minna Kawaisou Subbed
  10. Break Blade (TV) Subbed
  11. Captain Earth Subbed
  12. Cardfight!! Vanguard: Legion Mate-hen Subbed
  13. Chuunibyou demo Koi ga Shitai! Ren Specials Subbed
  14. Code Geass: Boukoku no Akito Subbed
  15. Date A Live II Subbed
  16. Detective Conan Subbed
  17. Diamond no Ace Subbed
  18. Dragon Ball Kai (2014) Subbed
  19. Dragon Collection Subbed
  20. Escha & Logy no Atelier: Tasogare no Sora no Renkinjutsushi Subbed
  21. Fairy Tail Dubbed
  22. Fairy Tail (2014) Subbed
  23. Folktales from Japan Subbed
  24. Free! Specials Subbed
  25. Freezing Vibration Specials Subbed
  26. Future Card Buddyfight Subbed
  27. Fuuun Ishin Dai☆Shogun Subbed
  28. Gochuumon wa Usagi Desu ka? Subbed
  29. Gokukoku no Brynhildr Subbed
  30. Gundam Build Fighters Subbed
  31. Gundam: Unicorn Subbed
  32. Haikyuu!! Subbed
  33. Happiness Charge Precure Subbed
  34. Hero Bank Subbed
  35. History's Strongest Disciple Kenichi OVA Subbed
  36. Hitsugi no Chaika Subbed
  37. Hunter x Hunter (2011) Subbed
  38. Inazuma Eleven Go: Galaxy Subbed
  39. Inugami-san to Nekoyama-san Subbed
  40. Isshuukan Friends. Subbed
  41. JoJo's Bizarre Adventure: Stardust Crusaders Subbed
  42. Kamigami no Asobi Subbed
  43. Kanojo ga Flag wo Oraretara Subbed
  44. Kantoku Fuyuki Todoki Subbed
  45. Kenzen Robo Daimidaler Subbed
  46. Kimi no Iru Machi OVA 2014 Subbed
  47. Kindaichi Shounen no Jikenbo Returns Subbed
  48. Kiniro no Corda: Blue♪Sky Subbed
  49. Kuroko no Basket: Oshaberi Shiyokka Subbed
  50. Kuromajo-san ga Tooru!! Subbed
  51. Kyou no Asuka Show Subbed
  52. Kyousougiga Subbed
  53. Little Busters!: EX Subbed
  54. Love Live! School Idol Project 2 Subbed
  55. Love Live! School Idol Project 2 Subbed
  56. Machine-Doll wa Kizutsukanai Specials Subbed
  57. Mahou Shoujo Taisen Subbed
  58. Mahouka Koukou no Rettousei Subbed
  59. Mahouka Koukou no Rettousei: Yoku Wakaru Mahouka Subbed
  60. Majin Bone Subbed
  61. Mangaka-san to Assistant-san to Subbed
  62. Marvel Disk Wars: The Avengers Subbed
  63. Mekakucity Actors Subbed
  64. Mikakunin de Shinkoukei OVA Subbed
  65. Minna Atsumare! Falcom Gakuen Subbed
  66. Mushishi Zoku Shou Subbed
  67. Naruto Shippuuden Subbed Dubbed
  68. Negima! Subbed
  69. Nisekoi Subbed
  70. No Game No Life Subbed
  71. Nobunaga the Fool Subbed
  72. Noragami OVA Subbed
  73. One Piece Subbed Dubbed
  74. Oreca Battle Subbed
  75. Ping Pong The Animation Subbed
  76. Pokemon Best Wishes! Season 2: Iris vs. Ibuki! Dragon Master e no Michi!! Subbed
  77. Pokemon XY Subbed
  78. Pokemon XY Special: The Strongest Mega Evolution ~Act I~ Subbed
  79. Puchimas!!: Petit Petit iDOLM@STER Subbed
  80. Ryuugajou Nanana no Maizoukin Subbed
  81. Saki: Zenkoku-hen Subbed
  82. Seikoku no Dragonar Subbed
  83. Seitokai Yakuindomo OVA Subbed
  84. Sekai de Ichiban Tsuyoku Naritai! Specials Subbed
  85. Sekai Seifuku: Bouryaku no Zvezda Subbed
  86. Selector Infected WIXOSS Subbed
  87. Shingeki no Kyojin Specials Subbed
  88. Shingeki no Kyojin: Ilse no Techou Subbed
  89. Sidonia no Kishi Subbed
  90. Soredemo Sekai wa Utsukushii Subbed
  91. Soul Eater Not! Subbed
  92. Star Driver the Movie Subbed
  93. Tokyo Ravens Subbed
  94. Tonari no Seki-kun Subbed
  95. Youkai Watch Subbed
  96. Yowamushi Pedal Subbed
  97. Yu-Gi-Oh! Arc-V Subbed
  98. Yu-Gi-Oh! Zexal Subbed
  99. Zetsumetsu Kigu Shoujo: Amazing Twins Subbed